Vandaag zijn wij voor de eerste pretecho gegaan! We hebben hele mooie beelden gezien van ons kindje! Ook hebben we al gezien, wat er tussen de benen zit namelijk een plassertje! Wij verwachten dus een kleine grote knul! Goh wat lag die kleine te spartelen, we hebben gezien hoe er tegen mijn blaas geschopt werd (ik moest inderdaad plassen op die momenten) en we hebben lachjes en boze gezichten gezien! Op een gegeven moment lag ie te wijzen met een vingertje, en hij had zelfs de handjes in elkaar gevouwen alsof ie lag te bidden Wat een mooie ervaring zeg. We hebben dvd meegekregen, 3 kleurenfoto's, de kleurenfoto's op cd en een hoop zwart/wit foto's. Het kindje blijkt in orde te zijn, groeit goed en heeft me toch een lange benen! Ik verheug me nu al op 16 januari, dan gaan we voor de 2e echo. We vonden deze ervaring het geld meer dan waard!
Geweldig he dit! Wij zijn ook heel blij dit gedaan te hebben. Een jochie, leuk hoor. Maar eh.. waar blijven die foto's? (niet nieuwsgierig hoor hihi).
Echte mooie fotos en duidelijk. Leuk een ventje, nu blauwe spulletjes kopen. Geniet er maar van. Liefs Jolie