leeg zakje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nathalie84, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
    hoi allemaal,

ben er net weer van het ziekenhuis, en had op een leukere thuiskomst gerekend. Heb net de eerste echo gehad, ik zou 7 wkn en 2 dagen zwanger zijn. Echo gemaakt en er is alleen een leeg vruchtzakje te zien. :( Over 2 weken heb ik weer een echo om te kijken of er dan misschien iets in het vruchtzakje zit omdat ik wel eens een onregelmatige cyclus had. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16 september en zelfs als ik overal invul een cyclus van 40 dagen krijg ik dat ik toch echt 6 weken zwanger moet zijn. De echografiste hoopte dat ik onder de 6 weken zat want dan was er nog niks te zien in het zakje, ze probeerde me gerust te stellen en mag dus over 2 weken weer komen. Ik zelf ben bang dat het allemaal loos alarm is en dat het zakje leeg blijft want ik zou dan toch rond de 6 weken moeten zijn en met 6 weken moet er toch echt iets te zien zijn. :( Vind het heel naar en ben echt ontzettend teleurgesteld.

liefs nathalie

2. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Lieve Natahalie

kan me heel goed voorstellen dat je op ander nieuws had gerekend, dit is wat niemand horen wil.

Goede hoop houden hoor meid, wellicht dat je met 2 weken goed nieuws krijgt en is het zoals de VK aangeeft dat je gewoon laat in de cyclus zwanger bent geworden!

De komende 2 weken zullen niet fijn zijn en een eeuwigheid duren maar ik duim onwijs voor je!

Liefs Dora

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik sluit me bij Dora aan. Je kan ook een late eisprong of late innesteling hebben gehad. Het kan 2 kanten op gaan dus hou de moed erin!

Ik duim ook voor je mee!

Liefs,
    Tijgetje

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Lieve Nathalie,

Wat ontzettend vervelend nieuws dat je niets gezien hebt.... ik hoop dat je inderdaad onder de 6 weken bent.... kan best hoor!
    Ik dacht bij mijn eerste echo 8,2 wkn te zijn.... maar was bij de echo dus precies 7 weken.... 9 dagen verschil... de VK vond het best veel, maar het kan wel, het vrouwenlichaam is nooit hetzelfde, geen enkele maand..... en hier gaat alles goed, heb geen extra echo gehad, maar afgelopen woensdag het hartje gehoord.

Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat je over 2 weken wel een mooie echo hebt! Heel veel sterkte komende 2 weken met wachten...

5. Niet meer actief

"nathalie84: ik begrijp je gevoel.. ik had het zelfde.. op mijn eertste echo konden ze ook nog niets zien.. deze was ook rond 6 week.. alleen een leeg zakje..
    we moesten 2 a 3 week later komen en toen bleek het goed te zijn..
    ik snap zeker je gevoel hoor.. echt vervelend.. maar de moed er in houden!
    ik duim voor je!

6. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    hallo nathalie84
    ik heb het zelfde nu ik moet ook twee weken wachten en dan weten we ook meer het is allemaal wat he
    maar ik duim voor je dat het wel zo is dat je zwanger bent

groetjes je naam genoot

7. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
    hoi nathalie

Inderdaad, het is zeker ontzettend spannend. Maandag heb ik de echo om half 10 en dan is het erop of eronder, afwachten dus.

Ik hoop ook voor jou dat alles helemaal goed komt. wanneer heb je de echo?
    groetjes nathalie

8. nathalie24

9 okt 2006
    25
    0
    0
    landgraaf
    hoi nathalie
    ik zal voor je duimen ik heb de 24ste een echo moet om half 2

groetjes nathalie

9. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
    Nou heb net weer een echo gehad, ik dacht dat ik aan het vloeien was dus schrok me rot, mocht naar de verloskamers hier in enschede en daar een echo gemaakt, maar.... nogsteeds geen vruchtje te zien het vruchtzakje was wel gegroeid en zag eruit als een normale zwangerschap, niet verschompeld maar mooi rond en wel gevuld. Ze denken dat ik dus bijna 5 weken ben en moet over 1.5 week terug komen. Ben waarschijnlijk naar berekeningen pas rond 9 oktober bevrucht geraakt, door de lange en onregelmatige cyclus. Hoop het echt. Voelde me best rot toen ik daar weer liep op de verloskamers de herrinneringen van afgelopen april kwamen weer goed boven. De laatste keer liep ik er met een grote volle buik en ging terug met een platte buik en lege handen. Ach ik hoop gewoon echt dat het klopt wat ze zeggen en dat ik idd nog maar rond de 5 weken ben. Het blijft dus nog even spannend en afwachten.

Liefs nathalie

10. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    sterkte! Hoop dat het goed is!

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    sterkte er is nog hoop.
    liefs chantal.

12. devilangel

6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    HAAJ NATHALIE84

WAT NAAR ALLEMAAL IK HOOP HET ZOW VOOR JE DAT ALLES GOED IS
    HEB JE WEL VERDIENT IK KEN JE WEL PATRICIA VAN JEROEN BEN IK
    STERKTE MEID DIKKE KUS VAN ONS

13. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
    hoi

Ik ben gister weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo, het bleek niet goed te zijn. moest gelijk door naar
    de gyneacoloog voor afspraak voor een curretage, ben vandaag gecureteerd om 11 uur vanmorgen en om 2 uur was ik weer thuis. Ben wel weer redelijk te pas alleen nog wat buikkrampen en nog wat suf van de narcose. Ben best wel verdrietig omdat het nu en aan het eind is misgegaan en aan het begin, ben mijn vertrouwen en geloof in een goede zwangerschap op dit moment een beetje kwijt. Ik hoop zo dat een mooi wondertje ook voor ons is weggelegd.

Liefs nathalie

14. Niet meer actief

wat naar! Heel veel sterkte meid!

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    oeih , heel veel sterkte meid!
    weet hoe je je voelt...

16. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Jeetje, wat vervelend. Zo veel in spanning gezeten en dan zo'n vervelende afloop.. Sterkte ermee!

17. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel sterkte

18. alexandrabrink

1 jun 2006
    53
    0
    0
    dordrecht
    Jeetje nathalie,

Vervelend voor je meid.
    Heel veel sterkte!

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Heel veel sterkte meid!

20. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Al die onzekerheid die je eerst had en die hoop dat je had, is nu verandert in een teleurstelling. Ik vind dit echt heel erg voor je. Sterkte meid, liefs Jolie

Deel Deze Pagina