Voetmaatje van pasgeboren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stef, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hallo allemaal,

Ik zou graag stoere slofjes willen kopen voor onze nieuwe kleine!
    Maar nu is de vraag hoeveel cm is dat ongeveer bij die kleintjes?
    Dit kindje wordt eind november uitgerekend dus dan moet ik echt wel goeie maat hebben voor de maand dec en jan anders heb ik er niks aan.

alvast bedankt

groetjes stef

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    De een wordt geboren met kleine voeten, de ander met grote voeten.
    Je kan het pas precies weten, als je kindje geboren is.
    Ik zou gewoon 1 van de kleinste maatjes kopen. Ze lopen toch nog niet, dus dan is het niet zo erg als het iets te groot is.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    De meeste slofjes hebben maat S, M en L dus dan kun je het best voor de S gaan. Maar spendeer er niet teveel aan. Hier hadden we een kast vol slofjes en een meisje die door een hoge wreef niets paste :(

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het verschilt echt veel. Mijn zoontje is geboren met best grote voetjes. Hij kon sokjes maat 50-56 al niet aan vanaf de geboorte. En hij heeft altijd een maat of 2 boven zijn kledingmaat gezeten.
    Pas nu lijkt het groeien iets te stoppen, en krijgt hij een redelijk gemiddelde schoenmaat. Toevallig ongeveer de tijd waarin zijn lengte en gewicht ook richting middenlijn gaan..

Dus het is echt moeilijk gokken.

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Persoonlijk vond ik de slofjes niet handig. Ik had er een paar maar heb ze nauwelijks gebruikt. Sokjes vond ik handiger. En de maat is altijd wat gokken. Hier redelijk grote voetjes in het begin. Sokjes altijd een maat of zo groter.

Deel Deze Pagina