Hallo allemaal, Ik zou graag stoere slofjes willen kopen voor onze nieuwe kleine! Maar nu is de vraag hoeveel cm is dat ongeveer bij die kleintjes? Dit kindje wordt eind november uitgerekend dus dan moet ik echt wel goeie maat hebben voor de maand dec en jan anders heb ik er niks aan. alvast bedankt groetjes stef
De een wordt geboren met kleine voeten, de ander met grote voeten. Je kan het pas precies weten, als je kindje geboren is. Ik zou gewoon 1 van de kleinste maatjes kopen. Ze lopen toch nog niet, dus dan is het niet zo erg als het iets te groot is.
De meeste slofjes hebben maat S, M en L dus dan kun je het best voor de S gaan. Maar spendeer er niet teveel aan. Hier hadden we een kast vol slofjes en een meisje die door een hoge wreef niets paste
Het verschilt echt veel. Mijn zoontje is geboren met best grote voetjes. Hij kon sokjes maat 50-56 al niet aan vanaf de geboorte. En hij heeft altijd een maat of 2 boven zijn kledingmaat gezeten. Pas nu lijkt het groeien iets te stoppen, en krijgt hij een redelijk gemiddelde schoenmaat. Toevallig ongeveer de tijd waarin zijn lengte en gewicht ook richting middenlijn gaan.. Dus het is echt moeilijk gokken.
Persoonlijk vond ik de slofjes niet handig. Ik had er een paar maar heb ze nauwelijks gebruikt. Sokjes vond ik handiger. En de maat is altijd wat gokken. Hier redelijk grote voetjes in het begin. Sokjes altijd een maat of zo groter.