Eerste prikje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Shaana, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Dag dames,

Morgen krijgt dochterlief haar eerste prikje en ik ben super nerveus!
    Hoor wel eens dan ze er ziek van kunnen worden, dat zal dan de eerste keer zijn dat ik het mee maak met haar.. :(
    Zijn er verder eigenlijk nog dingen waar ik op moet letten ervoor of erna?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Doe een broekje aan die lekker zacht is en makkelijk aan gaat.en houd er rekening mee dat ze wat hangeriger kan zijn.
    Als je borstvoeding geeft kan je evt erna voeden als troost, dat vonden de meiden fijn.dat kan natuurlijk ook een speentje of een klein flesje zijn.

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Precies dat wat Lieke zegt!
    veel sterkte, prikjes zijn altijd zo zielig..

4. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Prikje zit erop. Lijkt voor nu nog goed te gaan, maar wat was het zielig!! :( Heb het e.e.a. mee gekregen waar ik op moet letten. Ook werd mij verteld dat ik haar de komende 24 uur niet moet inbakeren ivm eventuele koorts icm de warmte dat inbakeren met zich mee brengt. Maar zonder inbakeren doet ze geen oog dicht.
    Wat moet ik nou doen...?

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.304
    36.170
    113
    Bij jou laten slapen, lukt dat wel? Gewoon in slaap wiegen zeg maar?
    Hier sliepen de kindjes trouwens juist altijd heel erg veel na de prikjes, dan was het slapen ineens geen probleem.

6. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Ze slaapt nu.. Maar ik hou het in de gaten voor evt. koorts.
    Het was niet de pijn van de prikjes. Maar puur omdat er allemaal dingen gebeuren (niet ingebakerd, bedje niet meer verhoogt) die ze niet gewend is, de kleine is overgevoelig. Heb dus alles gewoon maar gedaan zoals ze dat gewend is. Ingebakerd en het bedje schuin gezet, wat je ook al aangaf in me vorige topic.
    Dankje! Bij mij laten liggen/slapen werkt trouwens altijd. Maar omdat me man en ik bij elk geluidje wakker werden, heb ik haar toen verhuist naar haar eigen bedje. Maar zal haar de komende nacht denk ik wel bij me in bed laten slapen om in de gaten te houden hoe ze reageert op de prikjes.

Deel Deze Pagina