Wie heeft dit gedaan of wilt dit ook gaan doen? Ik wil dit namelijk gaan doen en zoek leuke ideetjes. Ga van de week een mooie lijst halen bij de IKEA En waar heb je je achtergrondvellen vandaan? Er was ooit een topic, maar die is gesloten, en er staan geen foto's meer in Dus kan geen voorbeelden zien.. Had ook al eventjes gegoogled, maar daar ook vrij weinig te vinden. Wel uitleg, maar geen foto's. Dat was dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/332911-1e-pakje-inlijsten-7.html Hoop dat het topic hier goed staat
Hallo, Ook wij gaan dat doen heb het idee al tijden in mijn hoofd..ondertussen wel haar eerste pakje weer opgezocht maar die ligt even tijdelijk weer in haar kledingkast ik vraag me ook af of er geen schimmel opkomt ofzo,.misschien stomme gedachtens haha. Maar ik ga een leuk stofje uitzoeken dat strak om het lijstje dan het pakje erop rn.dan.het glas ertegen aan en vastzetten stofjes die er buiten steken doe ik mooi wegknippen! Het stofje dan he niet het pakje Heb toevallig bij de hema van die gekleurde vellen en patronen gezien en.ze.hebben.ze ook in een stofje 2euro! Was gisteren stomtoevallig! Zijn een a4 groot maar.je kan altijd verschillend stofjes doen en dat op het "houten" plakken van het lijstje zelf. Ik denk dat ik er eerdaags werk.van.ga maken Heb zelf een geboortebord voor haar gemaakt met van die leuke prints dus ben.helemaal in to creative
Ik heb het ook gedaan lijst vd ikea achtergrond een schrappapier velletje zal vanmiddag een foto plaatsen
Bij Leenbakker hebben ze momenteel ook van die vitrinelijsten... nou ja gewoon een fotolijst maar met ongeveer 5 cm ruimte tussen glas en achterkant. Daar kun je bij ook een speentje of schoentjes oid bijdoen. maar hoe je het dan qua bevestiging zou moeten doen.... lijmspray misschien???
Wij willen zoiets dus met het dooppakje. Maar ik wil het niet zelf doen maar laten doen! Iemand enig idee omgeving Nijmegen?
Ik heb het gedaan met het eerste rompertje van onze dochter. Hij kreeg deze 2 jaar geleden met vaderdag
Ik wil dit ook nog steeds doen maar weet niet goed hoe. heb eens een poging gedaan maar steeds zakte het pakje naar beneden ( vast gezet met knopspeltjes ) en lijmen oid wil ik niet want dat vind ik zonde van het pakje
heb m ook van zoonlief ingelijst. hijs wel boring geen versier dingen ofzo er nog op maar ben niet zo creatief. hij zit met dubbelzijdig plakband vast maar die is losgelaten dus moet t weer keer opnieuw doen ff foto zoeken
@springxsummer Das wel toevallig! Oh hebben ze papier bij de hema? Super! Ik heb het 1e pakje nu in een bak met alle 1e spulletjes, denk niet dat er zomaar schimmel bijkomt hoor. @MrsNuke Oh leuk! Fototje ? @24mandy24 Ja idd het geboortekaartje en speentje erbij, en nog wat spulletjes, maar wat weet ik nog niet.. Heb nog heel wat namelijk @toekomstigemam Leuk! Ben heel erg benieuwd! @Hopmarjanneke Dank je wel voor de tip! Ik zag laatst wat staan dat ze een lintje aan de speen hadden gedaan en dan in de lijst opgehangen zeg maar. @Jlover Daar waar ik niet in de buurt, dus zou het niet weten.. Misschien ff googlen? @All Mine & Mama van Shaun Leuk! Wil het ook al een tijdje doen, en moet er nu toch maar eens van komen @Kelly1312 Ah dat is lief!! @0Zebra0 Ik denk dat ik het ga vastzetten met dubbelzijdige tape, lijm vind ik ook erg zonde! @All mine Zal ook ff zoeken @Roozjuh Ben benieuwd naar je foto @Mrs Nuke Ah wat lief!! He we hebben hetzelfde pakje
Jij ook Heb net op google gezocht naar baby shadow box en dan op afbeeldingen. Daar zie ik heeeeel veel voorbeelden