Ik heb overal online gezocht naar leuke spijkerbroekjes voor mn dochtertje. Ze is 2 maandjes oud en ze heeft maatje 50-56.. Ze draagt nu veel pyama en joggingstof.. Mr vind een ini mini jeans ook wel leuk om aan te kleden.. Ik haal meestal bij Prenatal kleertjes of online.
wij halen meestal de kleertjes bij. vd,prenatal,c&a,marktplaats,happybee,h&m en soms bij wibra en zeeman en 1 keertje bij de primarkt als je daar gaat halen let op valt een maat kleiner ik kan bijna een aantal dingen al weg leggen omdat ik het niet wist
Fan van V&D voor mijn dochter! Mijn zoon draagt voornamelijk kleding van de WE. Babykleding leuk van Prenatal, v&d, tuunte.
Mijn vriendin had een leuke van Feetje voor haar dochtertje. Ik had zelf nog in 56 en 62 van m'n oudste, die zijn van de Hema. Jongste heeft nu ook een soepele van Name it. H&M heeft er ook eentje Product Detail | H&M NL
Prenatal goedkoop en leuk? Nee... ben ik het niet mee eens Hier vooral Zara, H&AM, C&A En af en toe wat bij de Wibra (truitjes, rompers, vestjes)
Prenatal, hema, zeeman, C&A, H&M. Spijkerbroekjes koop ik vaak online via Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind
Echt leuke dingetjes haal ik vaak bij h en m of v en d maar rompertjes enzo gewoon bij primark of bij hema.
Vd heeft echt leuke kleertjes voor die meiden! H en m af en toe maar, leukste kleren zijn daar vanaf 86..
@sallie thnx kheb op de site van z8 gekeke diee kon k namelijk nog niet.. En ze heb e idd leuke kleertjes! Ik hou wel van zulke schattige kleertjes met stipjes enz
Ik koop veel kleren bij de h&m, Hema, v&d, maar je hebt ook leuke en goedkope kleren bij de wibra en zeeman.
Je moet vooral heel goed rondkijken Vandaag 10 stuks gehaald maat 62 Van Gymp, noppies, Z8, etc Allemaal merken dus Totaal 67 kwijt voor 10 stuks merkkleding, dat is net 6,70 per stuk, dat betaal je nog niet voor c&a/hema/zeeman. Helft vd helft was het korting, dus iets van 40 was nu 10 In totaal 202,66 bespaard, het was eigenlijk in totaal 270 euro alles bij elkaar en nu maar 67 Dit oa