Ik heb net de huisarts gebeld en even nagevraagd.....had nl alleen maar zetpilletjes van 120 mg in huis....maar ik mag haar die wel geven of er een stukje vanaf snijden....aangezien ze nu tien weken is maar wel ruim vijf kilo......ik wacht even af hoe het straks gaat....ze ligt nu in ieder geval te slapen....mocht het nodig zijn, dan geef ik haar een zetpilletje.
Hier ook gisteren de eerste prikjes gehaald voor baby...zo zielig!! Had het zo geregeld dat het op de vrije dag van papa was..hij had baby op schoot en ik heb niet gekeken (en wel gehuid..hoe erg)! Had mezelf vantevoren verschrikkelijk druk erom gemaakt, omdat iedereen zegt: "het is zooo zielig" Tijdens de prikjes even kort krachtig huilen en daarna heel boos kijken naar de verpleegkundige haha! Wij hebben de beentjes gemasseerd, zodat de vaccinatie verspreid over de spier.. de beentjes doen niet pijn, dus het lijkt geholpen te hebben! Wel hebben we hier een ziek mannetje gehad vannacht (en nu eigenlijk ook nog). Koorts, wit gezicht en heel hangerig. We hebben gisteravond een halve zetpil gegeven (hij mocht met 8 weken 60mg, hebben op advies van CB een zetpil van 120 mg met een warm aardappelschilmesje doormidden gesneden). Dat hielp tegen de koorts, maar hij heeft nauwelijks geslapen..en ik dus ook niet.. Hopelijk knapt hij nu was op! Kortom: de prikjes zelf vielen mee, maar de nasleep valt me tegen..echt zielig!
Ohh....zielig hè! Hier ook een ziek kindje.....nu met een zetpil ligt ze lekker te slapen....hopelijk komt ze de nacht een beetje door.....maar precies wat jij ook beschrijft; bleek, koortsig, huilerig.....ach....ze knappen vast snel op!