mijn zoontje is vrijdag voor het laatst op het kdv, gaat naar een andere dichterbij huis. ik heb voor de kinderen een traktatie gemaakt, maar ben in alle drukte iets vergeten voor de leidsters. wat zouden jullie geven?
Wat heb je voor traktatie voor de kinderen trouwens? Mijn kindertjes gaan vanaf volgende maand ook naar een nieuw kdv en wil ook wel iets trakteren als afscheid. Voor mijn zoontje vind ik het best sneu, die is ruim 2,5 en heeft al echt een paar vriendjes daar. Maar ja, niks aan te doen!
paar bonbonnetjes in celofaan verpakken strikje eromheen en leuk kaartje eraan lekker en ziet er feestelijk uit
Wat ik zelf een super leuk idee vond, heeft mijn schoonzus gedaan. via internet kleine vergeetmenietjes in een potje besteld. Toch ook wel toepasselijk en misschien een foto erbij Groetjes
heb chocolaatjes gekocht..had ik dat van die vergeet me nietjes eerder geweten, had ik dat misschien voor de leidsters gedaan. ach ja.. voor de kinderen heb ik handjes geknipt, die op een doosje rozijntjes geplakt en er een vingerpopje opgedaan. dat waren zeedieren dus heb er een soort van aquarium omheen geknutseld en daar weer alle handjes ingeplakt. niet super origineel, maar het zag er vrolijk uit..