Eerste resultaten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Monique27, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Vanmorgen bij Gyn geweest en eerste keer inwendig onderzoek gehad en folikkel meeting.

De resultaten van mijn bloedonderzoek van vorige week, was deze keer keurig, dus problemen met schildklier zal allemaal wel meevallen.
    Hij is misschien af en toe lui, maar het lukt mijn lichaam dan toch zelf om hem aan te duwen.

Ik zit op dag 11 vandaag en had bij de meeting een folikkel van 17 mm, volgens gyn best groot maar omdat ik zo'n korte cyclus heb, niet echt gek.

Nou kan ik jullie ervaring gebruiken want is 17 mm groot?
    Ik moet maandag terug maar gyn dacht dat hij dan al wel gesprongen zou zijn?

Dus opdracht mee om vanavond het ei aan te vallen :)
    Ook zondag even klussen, want krijg maandag ook meteen een samenlevingstest ( moet ik me daar nog druk over maken, of valt dat allemaal wel mee?)

Dus eigenlijk wel positief allemaal, ze gaat zich nou echt richten op het laatste stuk van mijn cyclus, wat er dan dus gebeurd, voor mij niet echt een verassing, want heb zelf altijd gezegd, dat ik wel eens zou willen weten wat er na ei gebeurd.

Dus spannende weken die er komen gaan .

Groetjes Monique

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee monique,

een follikel van 17mm op dag 11 is redelijk groot, maar idd, je hebt altijd een korte cyclus dus ook niet zo verwonderlijk!

een follikel springt gemiddeld bij 20mm en kan 2 mm per dag groeien. maar dit is allemaal gemiddeld! ik had mijn laatste cyclus een follikel van 25mm!

een samenlevingstest stelt eigenlijk weinig voor.. (behalve dat je perse moet...) ze halen met een zuigertje wat slijm weg bij je baarmoedermond, en dat leggen ze onder de microscoop op zoek naar zaadcellen. ze kijken naar de hoeveelheid en de beweeglijkheid. bij mij keken ze ook naar de zuurtegraad van het slijm.

heel veel succes dit weekend monique! en ik hoop dat je je mooie eitje benut!

liefs elfje

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt tot zover positief!

Een kijken wat de 2de helft van je cyclus gaat prijsgeven!

succes!

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat er gewerkt wordt en dat de uitslagen tot zover goed zijn!
    Ik hoop dat je eitje gevonden wordt door de zwemmers (iig 1 ervan ;) )
    Ik duim voor je lieverd!
    X L4a

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat fijn dat de uitslagen tot zover goed zijn.

Ik hoop dat alles goed zal gaan.

Succes,
    Elvira

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Tot nu toe positief, maar zoals je zelf ook al aangaf...erg benieuwd naar de 2e helft vd cyclus /vanaf het ei...
    Zoals je weet een beetje hetzelfde verhaal hier aan deze zijde /ongeveer gelijklopende cyclus.
    Ik hou je in de gaten, lees je verhaal bij.
    Succes.

Mirre

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Vanmorgen temp niet omhoog, ei dus nog niet gesprongen.
    Heb dat gevoel zelf ook, nog niets gevoeld.

Hubbie vondt dat wij goede gyn hadden, met die klus opdrachten ;)

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb nou pas de eerste keer dat ik het echt spannend begin te vinden allemaal, respect voor iedereen die dit al langer mee moet maken.

Voor alle dames een dikke knuff.

Groetjes Monique

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dan suc6 met klussen vanaaf! Benut jullie eggie maar goed ;)

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Veel succes Monique! Ik ben benieuwd!

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Verplichte klus zit er op, wat een ramp ;)
    Nou morgenvroeg kijken waar ze gebleven zijn!
    Ben benieuwd, ook hoe het met ei is.

Groetjes Monique

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Grrrrrrrrrrrr, wat een bitch zeg.

Ben net terug van ziekenhuis en wil even spuien k%tyr&j
    Er zijn bij ons 2 fertiliteitsartsen, de dames delen een baan.
    Andere 2 keer Marieke gehad,super aardig en leuk, maar nou dus deze madam, jemig zeg!

Ik moest dus voor 2e follikelmeeting en samenlevingstest.
    Tijdens kleine gesprekje wat ik met haar had vertelde ik al dat er wel niets meer te meten zou zijn, omdat volgens mij ei weg was.
    Toen werd ze beetje pissig dat samenlevingstest vandaag gepland was, dat kan nl. eigenlijk niet na eisprong maar moet ervoor.
    Ja hela, daar kan ik niets aan doen, jullie maken afspraken en als je het aan mij had gevraagd en uitgelegd wat zo'n test was (is nooit gedaan) had ik je kunnen vertellen dat CD 14 bij mij dan wel eens te laat kon zijn.
    Dus kreeg al meteen naar mijn hoofd dat die wel over zou moeten.

Oke, stoel in, voordat ik er erg in had, was ze al aan het porren met die eendenbek, joehoe madam wat ben je aan het doen?
    Toen kijken en wat een wonder, het eiblaasje was verdwenen, dus ei is gesprongen, jippie! dat is dan weer goed nieuws.
    Zij toch kijken naar mijn baarmoederslijmvlies, zuurgraad was al aan het veranderen dus test was niet betrouwbaar.
    Maar werd wel even gezegd dat het deze keer niet oke was, maar bij een juiste timing zou hij wel heel anders geweest zijn, gggggrrrrrrr lekker om te horen.
    Moet ik me nou druk maken of niet?
    Want tussen neus en lippen door zij ze nog wel, dat als dit volgende keer op CD 11/12 weer zo zou zijn er iets aan de zuurtegraad van mij gedaan moet worden (iets met spoelen voor gemeenschap)

Met tollende hersenen terug aan tafel, zo dan gaan we nog even 3 keer prikken op progesteron en wel op 1,3 en 7 nov, je zorgt maar dat je kunt!
    Oke en kan ik dan bellen voor de uitslagen of hoe gaat het nou verder?
    Nee bellen was er niet bij, kreeg ik wel gewoon te horen als ik bij volgende samenlevingstest daar was.
    Potver, volgende week dinsdag dus laatste keer bloedprikken en dan dus 3 weken wachten?

Zal voor hun allemaal wel normaal zijn hoor, bij hun is het lopende band werk.
    Maar voor mij niet!
    Baal een beetje van deze afspraak, oke ik weet dus dat ei is gesprongen, dat is dan wel positief!

Sorry voor het verhaal, moest even spuien.
    Groetjes Monique

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He verdorie Monique! Jij kent je eigen lichaam toch wel het beste, gaan zij allerlei afspraken maken zonder je uit te leggen ed den doen dan net of het jouw schuld is en sterker, kan je weer een maand wachten, grgrrggrgr. Wat een irritante situatie. Kan me voorstellen dat je hier helemaal niet op zit te wachten......

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    he monique27 wat irrietant zulke gyn, ik heb er ook zo'n eentje. alsof het niets geeft dat je weer moet wachten.
    gelukkig is je ei gesprongen, ik hoop voor je dat hij deze maand bevrucht mag worden, ben je van de mmm af. sterkte en ik duim voor je

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Net hubbie aan telefoon.
    En potver toen toch tranen.
    Ik was zo sterk en zag het helemaal zitten, blehhhh

Tranen kwamen idd, toen ik hubbie wilde vertellen dat ze met zoveel gemak zei, gewoon even een nieuwe afspraak maken als je weer ongi bent.
    Terwijl ik helemaal niet meer ongi wil worden en daarvoor naar ziekenhuis ging.
    Ik weet wel dat het ook daar weer even gaat duren, maar was zo direct, had wel iets milder gekund.

Ach ja, ze zal wel een maandagmorgen dip gehad hebben.
    En misschien gisteravond niet gemogen, daar had ik tenminste geen last van ;)

Groetjes Monique

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    he bah monique wat ongelooflijk k*t zeg.
    Lijkt idd lopende band werk maar sja wij hebben ook gevoelens.
    Hopelijk krijg je de volgende x weer Marieke
    dikke knuffel voor jou

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen zeg, dat het zo tegenviel :cry: Kan me voorstellen dat je hele andere verwachtingen had. Helaas, niks meer aan te veranderen en vol goede moed verder! Knuffel voor je meis!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jeetje wat een asshole dat wijf, je kan ze treffen zeg!

dikke knuff

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

sjee MOnique.... wat een k...w....f.... zeg..
    jeetje. heb er even geen woorden voor. nou zeg, je kent je lichaam toch beter.. pfff hoop echt dat je de volgende keer de andere weer hebt. kan je daar neit elke keer naar vragen? het is wel het proberen waard, toch?

19. gigi

gigi Actief lid

hey monique,

gewoon bellen 8 nov. net doen of je neus bloed ... :oops: en dat je om de uitslag van de progesteron waarde belt...dan weet je iig dat je een eisprong hebt en of je progesteron stijgt!
    het klikt toch al niet met madam dus what the f..k!

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Jeetje, wat onproffessioneel van haar. Was niets voor mij, was ik zo weggelopen en had alleen bij die andere mijn afspraken gepland. Wij hebben hier alleen een fertiliteitsarts om in uiterste noodgevallen contact op te nemen, gewone controles en testen gaan we naar een gyn, je hebt dan gewoon een vaste gyn, kan wel eens voorkomen dat je bij een andere komt, maar dat ligt ook aan jezelf. Ik heb gelukkig een hele aardige gyn, mijn fertiliteitsarts is ook niet iemand die ik vaker moet zien, ben ik in het afgelopen jaar 1x geweest en dat is voor een standaard intake gesprek. Ik hoop voor je dat een volgende test niet nodig is, dat ie nu raak is.

Deel Deze Pagina