3 weken spuiten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaatje85, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. even een vraagje. moet zo naar de gyn en als er geen eitje groeit ( zit nu op dag 18 ) gaan we over op hormooninjecties.. nou lees ik net op een forum dat je dat 3 weken moet spuiten ! weet iemand of dat echt zo is? ben als de dood voor naalden :(

xxx

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

dat ligt eraan hoe je lichaam erop reageert.

als je er netjes op reageert is het de bedoeling dat het de "gewone" 14 dagen aanhoud.

ik heb het wel es gehad dat ik zelfs 4 weken aan het spuiten was, maar dat was in het begin dat het helemaal afgesteld moest worden. bij mij moest het heel langzaam opgebouwd worden. maar toen we eenmaal de juiste dosering hadden, zijn er zat cyclussen geweest van maar 14 dagen spuiten tot de eisprong en dan klussen :D.

en die naalden dat valt reuze mee hoor, die zijn zooo klein. dat kan jij ook hoor.
    hopende natuurlijk dat het niet nodig is.

xxx sam

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd maar ze heeft al gezegt dat de kans erg klein is dat er nu wel een ei zit... ik laat mijn vriend gewoon lekker spuiten. die vind het leuk haha.

Hoorde gister van een vriendin die een kind heeft via IVF dat je tijdens het spuiten soms wel 4x per week naar t ziekenhuis moet voor echo en bloedprikken.. als dat echt zo is hoop ik dat er wat te regelen is op mijn werk aangezien we nu de drukke periode ingaan.

xxx

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

das ook een idee, en kan makkellijk hoor. je krijgt eerst in het zh een soort prikcursus, dus als je dan je vriend meeneemt kan hij het leren :D

dat klopt wel hoor, dat je dan zo'n 4 keer in de week naar het zh moet.
    er zijn er ook van iedere dag, ik moest altijd om de dag en op het laatst iedere dag.

maar je hebt op je werk recht om zoveel uur op te nemen voor het zh. of word dat daar echt een probleem?

xxx sam

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi Kaatje,

Ik heb ook net de eerste ronde spuiten achter de rug en in totaal heb ik 11 dagen gespoten. De dosering was dit keer wel veel te hoog waardoor ik een vrij heftige eisprong heb gehad van minimaal 3 eitjes.
    Vlgde keer word de dosis dus aangepast dus zou het best kunnen dat ik dan langer moet spuiten.
    Wij doen het overigens zo, ik zet zelf het naaldje in mn buik (spuit met een pen valt heel erg mee) en dan spuit mijn man de vloeistof in. "t is even een eng idee, maar het went heel gauw echt waar!

Heel veel succes!

Liefs
    Marjo

Deel Deze Pagina