Het is echt super service ik hoop dat het jou ook zo veel duidelijkheid geeft als het bij mij doet vanaf wanneer ga je testen?
Ik test al vanvaf uhhhh zaterdag(?) als ik het goed heb. Ik had namelijk de kruidvattesten aangebroken.... Mijn partner vond het niet leuk om ze weer terug te gaan ruilen. Zeker met de kans op "betrapt" te worden... Ik moet zeggen de ovulatietesten van het kruidvat zien er wel veeeeel degelijker uit. Maar goed, in prijs dan ook wel veel duurder
Ik dacht leuk voor de vergelijking dit is mijn lijstje ben trouwens niet zo'n regelmatige tester dit ga ik volgende maand anders doen.....(hoop ik niet natuurlijk)
Allemaal bedankt! Ik ben 29 jaar en het is inderdaad mijn eerste kindje! Mijn nod zou op 21 maart moeten zijn.. Leuk Suus zo te zien heb jij deze maand je hoogtepunt al gehad! Ik hoop mijn eitje ook snel te voelen.. Ik heb trouwens mijn ovaluatietesten via 123ovaluatietesten.nl besteld en had ze de volgende dag al binnen! Nog even afwachten of ze goed werken aangezien dit de eerste maand is dat ik ze gebruik.. Is het voor jullie allemaal je eerste kindje?
Ik ga het aanpassen ik heb een lijstje gemaakt daarop kun je zien wanneer mensen hun NOD hebben en voor welk kindje ze gaan
Bezig zwanger te raken Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 9 maart (gaat testen dinsdag 5maart) Start datum: 1 februari 2013 Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 21 Maart Start datum: Februari 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Zwanger! - Afspraken - Echo's & Controles -
zojuist weer een ovulatietest gedaan, alleen vreemde is dat nou de streepjes helemaal links in het rondje staan, andere dagen stonden ze keurig in het midden. (speciaal voor jullie een foto )
waarschijnlijk zit het staafje er gewoon niet goed in hoor maar ziet er mooi uit bijna je piek zie ik
ja zodat de gyn kan zien wanneer de piek is ook handig voor verloskundige ik plak het in een dag agenda aan de voorkant
Nee hoor is een dag agenda speciaal om ongi bij te houden en hoe ik me voel en hoe het met babykamer gaat en ik heb andere agenda voor de zakelijke dingen
@bloem het ziet er wel goed uit hoor! Ik zou toch maar aan de slag gaan! Hoe doen jullie het trouwens met ovu testen op je werk? Beste is toch om rond 12 uur smiddags ter testen?
aaah, oke, ik dacht gewoon in je agenda SuusD Nee hoor poconhontas, het linkse streepje moet minstens even duidelijk zijn als het rechtste streepje, en dat is het zeer zeker niet... (hij is al die dagen vanaf zaterdag al zo)
ik teste nou 4uur later (om 16.00uur) ik heb wisselende diensten, dus dat is wat lastiger om een vast tijdstip aan te houden