@Simoontje: haha dat is heel normaal hoor. Hebben heeel veel vrouwen last van...Hier ook al helemaal volop ermee bezig in mijn hoofd. Dingen uitzoeken als wat je wel en niet mag eten en welke zwangerschapsvitamine ik straks wil gaan slikken en wij zijn nog niet eens officieel bezig... Zoals het nu lijkt beginnen wij over 2 maanden, maar vanaf volgende week begin ik met een nieuwe opleiding dus heb nu nog lekker veel tijd om alles uit te zoeken en straks niet meer zoveel. Vriendlief zei dit zelf tegen mij en dacht ja je hebt gelijk dus ben maar vast gaan uitzoeken....
Nou ja sorry ik reageer netjes en laat ze in der waarde zeg toch niet dat niet mag zeg dat ik het beetje vroeg vind en raar. Dat is mijn mening die ik ook mag geven over in de waarde laten te spreken.
De voorbereidingen lukken nog niet echt hihi. Was aan het uitzoeken welke kruiden je allemaal niet mag hebben en welke je moet beperken enzo. En daarna wilde ik nog even kijken welke zwangerschapsvitamines ik straks wil gaan slikken, maar moet nu eerst maar eens brood halen voor mijn vriendje want anders heeft hij morgen geen brood hihi...
Welke voorbereidingen??? Slik zwangerschapsvitaminen van davitamon en daarnaast nog foliumzuur pillen. Haha wist alleen niet dat foliumzuur ook in de davitamon tabletten zat. Dus slik dat nu maar extra om t op te maken. Verder lees ik hier op de site veel en heb gisteren ovulatie testen besteld die vandaag wel binnen zullen komen. Daar start ik dan ook maar meteen mee, aangezien mun eitje wel eerdaags verwacht wordt.
ja absoluut! het is ook niet gek hoor mensen willen controlle en je krijgt toch wat meer inzicht met tempraturen en ovu testen het zijn de hormonen die ook aangeven dat je er nu ook klaar voor bent
Bezig zwanger te raken Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 9 maart (gaat testen dinsdag 5maart) Start datum: 1 februari 2013 Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 21 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: Februari 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Zwanger! - Afspraken - Echo's & Controles -
hahaha ja simoontje dat heb ik ook hoor!! Het kan mij ook niet snel genoeg gaan en vooral als je ei er bijna is dan lijkt het wel een obsessie! Maar ik vind het ook wel weer erg leuk hoor.. @ stokstaartje ben je al wat wijzer geworden qua vitamines? Ik slik nu alleen nog maar foliumzuur en dat zou genoeg moeten zijn als je gewoon gezond eet en drinkt
@pocahontas, tja we zien het wel. Nu eventjes verder werken. Tot zes Uur. en vanavond mezelf wat inlezen over die ovulatietesten en hoe t werkt. Ik spreek jullie vanavond wel weer. Xx
Vitamine D3 zijn ook erg belangrijk moet je maar google (niet alleen tijdens of voor zwangerschap) wij krijgen namelijk een te kleine hoeveelheid zon op onze huid en missen daarom een groot gedeelte vitamine D
hahaha het gaat hier ook zo snel! werkze simoontje! hmm goede tip suus!! gebruik jij ook vitamines? zo ja welke?
ja ik ga een opleiding tot operatie assistent doen. Het zal erg zwaar zijn en heb veel hulp nodig van ouders en voor oppas denk ik maar het is zoals ik er nu over denk wel te doen. Ik moet nu echt brood gaan halen haha..Ik eet sowieso geen vis dus ik wil ook visolie en eet weinig tot geen fruit dus vit c heb ik nodig dus dacht die vitamines is dan een uitkomst...ben er nog niet uit welke ik ga nemen maar als ik dat weet zet ik het hier neer.
iedereen heeft zijn menig over wat je wel en niet moet slikken Ik heb ADHD en ben dyslectisch en mijn vriend heeft exzeem hooikoorts en allergie voor alles met haren (dieren) Ik slik extra vitamine C, visoliecapsules omega 3-6-9, magnesium, D3 en zwanger worden van kruitvat Er zijn mensen verdeeld over of je omega 6-9 moet slikken maar ik denk niet dat het slecht is denk juist dat het erg goed is