Dank je! Alles wat goed, baby schopte ff tegen de dopler, hartje was goed en met mij ook alles goed. Hahahhaha het mooiste was hoeveel ik ben aangekomen, hou jullie vast........ 3 ons!
Wooow hahaha netjes! Dptje wat heerlijk zo'n puppy! Echt een mooi hondje is het. Hier kan ik 's avonds mijn baarmoeder voelen, het is best wel hard. Overdag voel ik niks. Vind het maar apart! Gelukkig volgende week echo, dan kan de baby me weer geruststellen Niet dat ik me heel erg zorgen maak ofzo. Ben heel benieuwd of ze volgende week al wat over het geslacht kunnen zeggen! Weet dat het wel heel vroeg is maar who knows!
Oow dat had ik in het begin ook Hippy, heb t idee dat je buik sowieso aan t einde van de dag anders is. Mn baarmoeder is flink gegroeid, 1 vinger onder mn navel, verklaring voor mn bandenpijn gevonden! Dptje, fijn een puppybaby, kun je vast wennen aan het zorgen thuis voor iets kleins en de eigenwijze dingen
hoi dames, goed om te lezen dat de buiken flink aan t groeien zijn. Mijn bm zit twee vingers onder mijn ribben, hoorde we bij de vk vandaag. Vandaar dat ik regelmatig een gekneusde ribben gevoel heb.... Groei echo gehad, maar ze lag er helaas niet helemaal lekker voor. We hebben geen mooie foto kunnen krijgen hierdoor. De lag recht onder mijn navel. Als ze dan met dat echo apparaat kijken dan zien ze op die plaats niets maar over twee weken mogen we alweer om te kijken of ze haar groeilijntje goed volgt. Tot nu toe is ze prima gegroeid. En ik, ik helemaal niets aangekomen de afgelopen drie weken!! Gek hoor! Zit nu op + 4 kg sinds dat ik zwanger ben. Vind dat niet zo erg, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af na de bevalling.
Aah jammer dat ze niet op de echofoto wilde! Fijn dat je zo snel alweer een echo hebt. Doen ze dat standaard bij je vk?
ja we hebben twee maal een groeiecho. Een met 30/31 en met 32/33 weken. Niet standaard dan?? Hier wel in ieder geval.
Geen idee, wat ik begreep heb ik rond die tijd maar 1x een groeiecho, maar misschien dat ik dat niet goed begrepen heb!
@Simone, wat netjes zeg maar 4 kilo! Denk dat genoeg vrouwen daar jaloers op zullen zijn En nu al een eigenwijs meisje dus, lekker verstoppen voor de echo Hopelijk ligt ze er volgende keer goed voor en kunnen jullie haar eens goed bekijken. Ik heb geen idee hoe veel echo's ik nog kan verwachten. Heb de eerste keer zo veel informatie gehad dat het me echt even duizelde. Heb ondertussen de kraamzorg al geregeld en mijn zorgverzekering voor 2014. Kan 100% vergoed een kinder EHBO cursus gaan volgen dus dat ga ik zeker doen! Was het evengoed al van plan maar als het nu "gratis" kan helemaal Verder geen bijzonderheden. Buikje begint een beetje te komen nu, als ik een volle blaas heb kan ik echt mijn baarmoeder al zien als ik lig. Maar ben nog steeds niet echt aangekomen, echt maximaal anderhalve kilo. Dus laat me de pepernoten vandaag even extra goed smaken hihi. Hoorde net dat m'n vader in de kerk bij zijn welkomstpraatje (hij is diaken) heeft verteld dat hij opa wordt. Zo lief vind ik dat, hij is echt trots! Aan mij zal hij het nooit zo heel erg laten merken maar ik zie het wel aan hem. En m'n broertje vroeg vandaag of hij een keer mee mag naar een echo (ook al zo lief) dus misschien gaat hij donderdag mee. Vandaag lekker genieten van mijn vrije dag. Heerlijk niks doen op één wasje na..
heerlijk hippy, lekker niks doen! mijn ouders zijn ook trots om grootouders te worden. Mijn vader uit het ook niet echt. Van de week toen ik m zag zei die: en hoest dikke!? :-0 nou ja ik kom der wel om lache. Van hem kan ik het wel hebben. lief van jou vader dat hij dat in zijn preek vertelt heeft. mijn schoonmoeder vroeg het een tijd terug ook of ze eens mee mocht naar een echo, maar wij willen dat niet. Vinden we echt iets voor ons samen. nou mijn laatste uber, Super drukke werkweek is aangebroken. Deze week 5 volle dagen werken, 54 uur,pff nu al geen zin in. Woensdag avond eigenlijk zwemmen, maar denk dat ik het afzeg, daseen beetje teveel van het goede denk ik. Donderdagavond komen ze voor een kennismakingsgesprek van de kraamzorg. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Ben wel echt aan het aftellen voor mijn verlof. Tis echt wel zwaar aan het worden voor mijn lijf om telkens met die kids bezig te zijn. Maar ja, volgende week maar drie volle dagen werken (31,5 uur) de week erna maar 36 uur en de laatste week maar 1,5dag 16 uurtjes. Fijne dag dames!
Wooe Simoontje! Drukke week, als t kan misschien kijken of je ergens rustig aan kan doen Oee lekker relaxen Hippy! Goed dat je de kraamzorg al geregeld heb. Heb ik ook al en omdat het via mn werk is ben ik VIP-er en krijg leuke voordelen zoals gratis cursus babymassage en helft van de uren eigen bijdrage. En nog wat dingen geloof ik! Mijn ouders en zusje willen ook graag een keer mee met een echo, als het kan dan wil ik dat wel, lijkt me wel bijzonder! Ik heb nog niet zoveel zin vandaag, eerst werken en dan bijeenkomst (laatste gelukkig) over t overleden jongetje en dan vanavond vrij. Zou uit eten gaan met een vriendin, maar die zei net af, ergens wel lekker een vrije avond, werk deze week vrij veel en veel avonden dus wel ff prima zo.
ik wilde dat dat mogelijk was winddanser. Ik doe naast het werk deze week alleen zwemmen en donderdag komt de kraamhulp. Misschien dat ik het zwemmen afzeg als ik moe ben. Voor de rest op tijd naar bed, aangezien ik ook regelmatig een harde buik heb. Gisteren ochtend had ik een pijnlijke harde buik. Das geen pretje, de rest van de dag maar niets gedaan. Vriend begint t ook in te zien dat het zwaar wordt voor me. Afgelopen week heeft hij, zonder dat ik het hoefde te vragen: vuilnis bak geleegd, twee x gekookt en een x de vaatwasser uit geruimd. Gisteren kwam hij helpen met het bed op te dekken en dat is heel wat. Normaal doe ik alles in huis alleen, aangezien ik meer vrije uren heb dan hem. Deze week komen de oma's het huis poetsen.erruggg relaxed dat dat toch doorgaat, want anders had ik dat gewoon een weekje over geslagen.
Lekker ontspannen na je bijeenkomst vanavond winddanser. Even alles rustig laten bezinken. Ook goed voor je. Gaan jullie een pretecho laten doen? En jullie hippy?
Oee gelukkig dat je vriend t doorheeft, dat scheelt! Rustig aan tijdens het werk dan maar! We gaan iig de 20wekenecho doen, hoewel dat meer ala medische echo gezien wordt. Ben heel benieuwd of het kindje een jongetje of meisje is. En wil wel graag een 3Decho,maar vind t wel een beetje duur als ik eerlijk ben.
Je zou natuurlijk kunnen kijken ofje zorgverzekering een gedeelte vergoed. Ik weet dat dat bij fbto wel zo is namelijk.
Oow das nog wel een goeie tip! Als ik dan lees 140 euro denk ik ja heel erg leuk, maar ook wel veel geld en wat als we een eigenwijze hebben die niet mee wil werken
Simone wat fijn dat je vriend ook helpt! Ben benieuwd of die van mij dat uit zichzelf gaat doen (denk het wel). Iedereen zegt dat we echt een 4D echo moeten doen dus denk wel dat we dat gaan doen ja. Ben sowieso nu al ernstig echo fan Donderdag dus bij dat opleidingscentrum en hoop dat ik daar vaker heen kan!
Kun je gratis naar t opleidingscentrum Hippy? De 20-wekenecho is gepland! 11 december! Ben zoooooo benieuwd!
Ja is gratis. Heel relaxt! Jeej spannend 20 weken echo! Jullie willen ook weten of het een jongetje of een meisje is toch? Ga je het vertellen? Ik heb vannacht gedroomd dat we een jongetje kregen. En iemand had hem Oscar genoemd buiten mij om?! Wel een leuke naam maar niet wat we op het lijstje hebben staan. Oh en de babybump is nu niet meer te missen! Jeej ik kijk elke keer verwonderd naar me buik om te zien of ie er nog zit hahaha
hihi hippy dat heb ik nu nog steeds!! Wrijf er vaak met mijn handen overheen. Totaal gedachteloos trouwens. En dat mijn vriend meteen vraagt is ze wakker? Ik zeg dan vaak nee maar dat is mijn manier om dichter bij haar te zijn, alsof ik over haar bolletje aai. Erg he?! pff tis pas woensdag. Ik wil niet meer werken!!!!! Bah echt een te drukke week, maar zit t twijfelen of ik niet toch moet gaan zwemmen vanavond. Tis wel vermoeiend natuurlijk, maar ook weer ontspannend... Hellupp?!
Hippy, ja we willen het wel weten, ik mag t van mn vriend niet vertellen, maar aan jullie ga ik het wel even vertellen Wil jij het weten? Simoontje, lastig want aan de ene kant is het lekker maar aan de andere kant is op de bank ook lekker. Ik zou gaan voor op de bank. Oow dames heb zoiets doms gedaan! Ik had een badpak besteld op internet, ik vond het al zo gek dat ik het pakje niet gehad had gisteren. Blijkt dat ik, domdomdomdom, het verkeerde huisnummer ingevuld heb. Nu maar hopen dat mn buren op nr 25 t aangepakt hebben en dat ze het bewaard hebben, baal er zo van! Ik check nu alles maar dubbel....