Hihi winddanser zwangerschapsdementie?? Hopelijk hebben ze het aangenomen. Ik ga nu zeker vanavond niet. Moest net boodschappen doen en dadlijk heel de middag druk. En wil eigenlijk alleen maar naar bed.
Ik vrees ervoor ja! Ben blij als ik straks mn huis nog terug kan vinden Verstandig dat je thuis blijft en mooi rustig aan doen op je werk.
helaas kan ik het vandaag niet rustig doen op t werk om 08.30 begonnen vandaag. Twee kids eentje was op school. De andere is 1 en net begonnen met lopen, dus valtveel enz. Ook vanochtend boodschappen voor ze moeten doen, niet veel maar toch. Om 12.15 is de school uit en moeten de kids in een half uur gegeten hebben, want om 13.00 uur moet ik de oudste naar dansles brengen. Dat duurt tot 13.45 daarna moeten we naar de bakker en een kado voor de oudste gaan kopen, omdat zij volgende week 5 jaar wordt. Dan heb ik het rustig tot vier uur. Om vier uur doe ik ze alle twee in bad en om vijf uur mag er eten gekookt worden. Druk druk dus. Hopelijk blijven de harde buiken uit totvanavond. Anders loopt de planning in de soep vrees ik. Bluhhh.....
Ooh help druk druk druk! Terecht dat je dan vanavond lekker gaat bankhangen. Wij willen het ook weten hoor, ben te nieuwsgierig. Ga het ook niet vertellen (hier wel uiteraard, moet het toch aan iemand kwijt ). Verder gaan we volhouden dat we het niet weten Gaga. Hoop stiekem dat ze morgen al wat kunnen zien maar zet er maar niet al m'n hoop op.
Oee das wel heel druk Simoontje! Lekker relaxen vanavond! Ik ben ook te nieuwsgierig en hopelijk kan ik het voor mw houden, is al zo lastig met de namen bijvoorbeeld die we nu hebben en dan helemaal!
Net een heel uur naar onze mini mogen kijken. Hij was superdruk aan het bewegen, helemaal niet handig voor de verloskundigen in opleiding hahaha maar oooh zo leuk! Heb er echt van genoten. Geslacht was nog moeilijk te onderscheiden. Koen is ervan overtuigd dat hij een piemel heeft gezien maar dat is gewoon wishful thinking. We hebben ook allemaal filmpjes mee gekregen. Echt top!
Wauw mooi! Mn badpak is veilig thuis gekomen, gelukkig deden de buren van t verkeerde nummer eindelijk open en hadden ze mn pakje nog!
Misschien wel, iig lekker naar de Sanadome morgen en zwem elke week met een vriendin. Maar nu kan ik iig de hele zwangerschap dobberen Bevalt t zwangerschapszwemmen jou Simoontje? Zou t wel goed gaan met Stokstaartje? Ze is zo stil.
hihi, ja dat bevalt me wel. Afgelopen week niet geweest ivm drukke werkweek. Volgende week niet ivm verjaardag kindje waar ik werk. Maar vanaf dan ga ik weer minimaal een x per week. Tot mijn tien lessen op zijn. Dan koop ik een strippekaart en ga ik overdag. Heb dan verlof en kan dan beter overdag gaan.
Lekker weekend dames en met name Simoontje? Goed om te horen dat het bevalt, gisteren naar de Sanadome geweest, dat beviel ook goed
hoi winddanser, ja heerlijk weekeind lekker uitrusten. Sinds vrijdagavond ben ik al aan het hoesten en langzaam mijn stem aan het kwijt raken. Hopelijk zet dit niet door in een griepje ofzo. Gisteren wel lekker uit eten geweest. En vandaag lekker uitgeslapen. Straks voor kerst decoratie kijken en dan weer nixen.
Oei Simone dat klinkt niet goed, bij mij op het werk gaat ook de één na de ander.. Allemaal de stem kwijt. Goed je rust houden he! Voor zover mogelijk Je hoeft alleen komende week nog te werken toch? Ik was gisteren nog gewoon aan het werk.. Mijn hemel wat was het DRUK! Gigantische omzet gedraaid, we zijn met 6 mensen alleen maar bezig geweest met de winkel aanvullen en 4 mensen de hele dag achter de kassa. Dat die mensen dat ook nog doen he, de hele winkel doorschuifelen (want gewoon lopen kon niet) en dan hoppa, achteraan sluiten in de giga rij. Vandaag m'n verjaardag gevierd voor mijn familie. Bijna iedereen was er dus heb het echt super druk gehad. Heel erg verwend, allemaal superleuke kado's gehad (waaronder een verjaardagskalender van Waar is Wally! Hoe leuk is dat!!!). Ben nu wel helemaal afgedraaid. Koen was niet thuis tot kwart over 3 want hij moest werken dus ben de hele ochtend in m'n eentje bezig geweest met iedereen serveren. Maarja dus wel gigantisch verwend. Ook al wat dingetjes gehad voor de baby, superleuk Hoe is het met de rest? Idd Stokstaartje al een tijdje niet gezien en Dptje?
nu ook maar lekker met de beentjes omhoog dan hippy! Of heb je vanavond ook nog bezoek?? Had ik je eigenlijk al gefeliciteerd?? Anders: van harte gefeliciteerd. ik moet de komende week alleen ma di en vrijdag werken. De week erna 3,5 dag en dan nog een werkweek waar ik 1,5 dag moet werken. Dus nog wel wat langer als alleen volgende week, maar maakt niet uit. Zeker komende week lekker tussendoor twee dagen vrij. Woensdag naar de Primark in eindhoven. Hele leuke kinderkleertjes hebben ze daar nu zei een vriendin van me. En ga meteen fff kijken of ze wat kleren voor mij voor de laatste twee maanden hebben en voor als onze meid geboren is. Kost daar toch bijna niets. Smiddags ga ik een kerstkrans beplakken met gekleurde kerstballen. Heel leuk. Met mijn moeder. En donderdagochtend een massage smiddags tweede groeiecho en savonds krijg ik een manicure en een dun gellaagje over mijn nagels met french manicure. Even me lekker laten verwennen. Hihi
Aah druk Hippy, wel leuk al die cadeaus! Simoontje, lekker genieten! Ik heb vanmiddag gezellig halve middag geknuffeld mwt nichtje van mn vriend, meisje met Down waar ik vanaf moment een een klik mee heb Was echt bijzonder had haar wel 2 maanden niet gezien, maar ze herkende me meteen en was niet meer weg te krijgen
snap ik enzeker als je dan kijkt op t forum dan baal je nog harder. Maar het duurt wat langer bij jullie, maar je bent nog geen uitzondering he! Geef de moed niet op, binnen nu en een paar maandjes is het bij jullie ook zover. Nu kun je lekker de pup alle aandacht en knuffels geven! Schrale troost, snap ik.