Aah dptje wat k*t! Ik heb mezelf toen we begonnen erop ingesteld dat het een jaar zou duren, was de eerste keer zo teleurgesteld en pesthumeur, toen ik bedacht had dat het een jaar zou duren voelde ik minder druk en kon ik het los laten. Maar goed, heb je niks aan natuurlijk!
Dat heb ik ook wel, van het kan wel een jaar duren... Maar toch... Laatste maanden niks niet mee bezig geweest, voelt wel telkens weer als een teleurstelling als de duivels zich melden. Nou, we gaan ons best weer doen
Ooh bah Dptje wat balen! Het blijft altijd steken he als het niet gelukt is.. We hebben hier allemaal in hetzelfde schuitje gezeten! Bij mij was ronde 8 de lucky ronde dus geef de moed niet op Zit je al aan de tarwekiemolie of iets? Kun je altijd proberen.. Ik vond het fijn dat ik het idee had dat ik iets kon doen. Of het nou echt helpt of niet
Poe wat is er veel keuze in alles! Jeetje zeg... ik dacht ff kijken voor een babyfoon, ben inmiddels 2 uur verder en vriendlief wil geen dect dus dat maakte t ook weer anders... Zo weer werken, 0,2 zin dus eigenlijk niet Hoe is jullie dag?
Hahaha achterlijk he! Ik zit ook op internet steeds van alles te bekijken maar zie door de bomen het bos niet meer. En dan klap ik mijn laptop dicht en dan denk ik, ja dat komt allemaal wel pff. Ik word gek op mn werk. Sta vol ingeroosterd, zit elke week boven mn uren en het is zooooo druk! De winkel is echt klein en er komen op een dag meer dan 1000 klanten. Is niet te doen, we zijn alleen maar aan het bijvullen en bijvullen en alsnog is de halve winkel leeg. En dan ook nog allemaal chagerijnige klanten. Blugh. Gelukkig komend weekend vrij! Morgen vier ik mn verjaardag voor mn vrienden en zaterdag Sinterklaas. Dus leuke dingen in het vooruitzicht, daar hou ik me maar aan vast
Gelukkig heb je weekend Hippy! Lekker leuke dingen doen en ff bijkomen! Het lijkt me vreselijk werken in een winkel nu, al die drukte voor sinterklaas en kerst.. Niet dat kinderen die hyperdepieper zijn nu zo leuk zijn, maar toch... Oow wil je foto van je buik plaatsen? Was wel benieuwd, zag je reactie in het buikjestopic, maar zag geen buik van jou haha Vandaag moet ik nog werken en dan heb ik weekend! Ben er zo aan toe! Morgen babyshoppen met vriendlief en zondag eten bij mn ouders en verder alleen maar doen waar ik zin in heb. Ben benieuwd naar vandaag, mn leerling loopt mee en ze is erg afwachtend en wat onzeker en wilde vandaag zelf mn gedragsgestoorde cliënt begeleiden. Ik ben benieuwd, uiteraard blijf ik er gewoon bij en grijp ik in indien nodig.
herken dat wel hoor dames wat jullie zeggen, er is echt te veel aanbod voor dat kinder spul allemaal. Plus dat je vaak bij een eerste niet goed weet wat je nodig hebt hoeveel en wat een goed betrouwbaar merk is voor een redelijke prijs ook nog eens, want voor sommige dingen net als een babygym of muziekmobiel geef ik weinig geld uit, omdat ze hier maar eventjes gebruik van maakt. Voor dingen waar ze langer gebruik van maakt geef ik meer geld uit, bijvoorbeeld babyfoon en meubels laat je vooral niet te veel aansmeren in de winkels. Daar zijn ze goed in. Vooral met het zinnetje er bij dat ze gebruiken: maar mevrouw u Wilt toch het beste voor uw kindje?? Grrr zeker met je hormonen ben je daar heel vatbaar voor. lekker rustig aan doen allemaal dit weekeind. Er komen nog ontzettend drukke weken aan in december! hihi, dit typ ik nu wel, maar mijn weekeind ziet er als volgt uit: vanavond lekker even naar het poolcentrum kletsen en poolen met vrienden. Morgenvroeg eruit naar de Primark met een vriendin. Om 13.00 uur taart ophalen bij de Hema, want om 14.00 uur zijn mijn ouders schoonouders en mijn broer bij ons. Dan gaan we dobbelen voor Sinterklaas. Zaterdag avond vriend wegbrengen en ophalen, want die gaat naar een optreden van en vriend van ons die bij een catnavalsfeestband zit. Zzondag naar de wedstrijd feyenoord-psv. Ook lekker druk dus...... Haha wat rustig aan doen. Geen tijd voor.
Hahaha lekker rustig Simoontje Ja het aanbod is enorm, gelukkig heb ik de laatste jaren veel met babys gewerkt en weet ik ongeveer wel wat ik wil. Hoewel het appels met peren vergelijken is, want het waren veel ernstig zieke kinderen en ga ervanuit dat ik een gezond kindje krijg. Positief denken he Maar inderdaad, aan somigge dingen wil ik wel meer geld uitgeven of nieuw hebben zoals een maxicosi of een babyfoon.
Wat wij hebben gedaan: alles (bijna alles) in een koop bij de prenatal gedaan. Ideaal want ik werd echt onrustig in mijn hoofd van wat we nog allemaal moesten verzamelen. Sinds we het zo hebben gedaanheb ik echt rust gevonden in mijn hoofd. Al schrok ik wel toen we moesten afrekenen gahaga
Ja dat zal! Ik wil graag een 2ehands kinderwagen, vind 1300 een beetje te veel van t goeie.. Dus vandaag mag vriendlief proeflopen bij de Prenatal! Ik weet wel wat lekker loopt haha!
We hadden een goed shopweekend! We hebben gekocht; een box, een commode, een kast, een aankleedkussen, kruiken en als kers op de taart een bugaboo! Schandalig maar ben er helemaal gelukkig mee! Hoe was jullie weekend? Hopelijk goedkoper dan die van mij
Mooi buikje hippy!! Begint al iets te worden he?!goed geslaagd dus winddanser? Nou goed joh! Gelukkig hoef je niet ieder weekeind zo zoveel uit te geven . zaterdag uber drukke dag gehad. Sochtends naar de Primark geweest, drukdrukdruk, pff. En toen vlug naar huis, pietentaart gehaald bij de Hema en om 14.00 waren mijn ouders en schoonouders bij ons, want we gingen dobbelen voor Sinterklaas. Was een gezellige dag maar Super vermoeiend, savonds en zondag zou ik ook nog weg gegaan zijn, maar dat heb ik afgezegd, was zo moe. En harde buiken enz, dat ik het niet verantwoord vond om te gaan. Deze week maar 3,5 dag werken. Lekker!!
Lief buikjr Hippy! Goed dat je voor jezelf hebt gekozen Simoontje! Oow lekker maar n paar dagen werken, ff bijkomen. We zijn inderdaad goed geslaagd! Ben er heel blij mee! Verder niet fit, verkouden en pijnlijke klieren en alles wat om en op mn hoofd zit Net een pcm op, ben benieuwd is de eerste in mn zwangerschap, wilde het liever niet, maar me zo slecht voelen was ook geen optie.. Gelukkig ben ik aan t werk met een stagiaire en kan zij mooi het meeste werk doen en kan ik een beetje observeren.
Zo Winddanser, goed geslaagd dus!! Lijkt me heerlijk om al die dingen al in huis te hebben. Hier zal het op z'n vroegst januari worden voordat we kunnen gaan shoppen. Ja buikje is nog bescheiden, vorige week was ie veel groter! Maar werd eergisteren wakker en weg was ie Wonderlijk... Pff heb me vandaag een paniekaanval gehad op mn werk Het was zo onwijs druk, alle mensen stonden dicht op me, sommige mensen kijken dwars door je heen ofzo en die botsen gewoon keihard tegen je aan en ineens trok ik het niet meer. Ben half rennend naar achteren gegaan en ben daar in huilen uitgebarsten. Wat voelde ik me ellendig zeg Als ik er nu aan denk dat ik morgen weer al die gekte om me heen heb kan ik zo weer zitten huilen. Als ik nou echt een dikke buik had zouden mensen misschien nog een beetje rekening met me houden maar echt ik lijk wel een sloofje, sommige mensen zijn zo onbeschoft en neerbuigend. Nou wat een ellende weer, lekker ego bericht zo. Hopelijk volgende keer betere berichten
Aah wat naar Hippy! Kun je op je werk niet zo staan ergens dat je zo min mogelijk last hebt van de drukte? Ik voel me ellendig, snot overal en pijn in mn hoofd, keel en oren en mn klieren doen vrolijk mee. Heb net mn lunchdate met n vriendin afgezegd, ze is vaak heel negatief en als ik al amper energie heb om mezelf staande te houden dan red ik dat al helemaal niet. Maar ff rustig aan doen nu, vanmiddag moet ik werken.
jeejtje hippy, wat ontzettend kl*te. Het zal de tijd van het jaar wel zijn dat het zo druk is, maar begrijpelijk dat je daar nu eventjes niet tegen kan als zwangere. Ik ben nu ook niet meer van de drukke omgevingen. Voel ik me erg opgesloten. winddanser, bah verkouden, heel je hoofd vol met watten. Ook niet prettig, kijk je wel uit wat je voor medicijnen gebruikt? Hoestdrank van vsm mag je gebruiken. Andere kan slijmoplossend zijn en das niet goed voor je slijmprop. hier gaat t wel goed eigenlijk gisteren lange dag gewerkt, vandaag ook. Maar gisterenavond alleen maar was opgehangen en haren gewassen. Vanavond ff was vouwenen en met de benen omhoog.
Dank je voor de tips Simoontje! Ik neem amper wat, smeer met dampo en eet drop en af en toe neem ik pcm. Fijn dat t goed met je gaat!
Kan de drukte niet echt ontwijken maar als het goed is wordt het na donderdag wat rustiger. En ben vandaag even achter bestellijsten gaan invullen aan het eind vd dag. Even aan de drukte ontsnappen. Kan wel achter de kassa staan maar daar doen mensen ook zo lelijk tegen je soms, word je ook niet vrolijk van. Maar vandaag eigenlijk een prima dagje gehad! Bah Winddanser verkouden zijn is ook zo vermoeiend! Ga je nog steeds wel werken of blijf je lekker thuis? Vind trouwens de lamp voor jullie babykamer heel leuk! Simone lekker relaxen vanavond! Nu kan het nog
Gelukkig dat je een prima dag had Hippy! Super vermoeiend zo verkouden zijn, voel me ook benauwd en weet ik wat. Ben wel gaan werken, maar nu weer als een dood vogeltje op de bank. Voel me nog s extra zielig omdat ik alleen thuis ben, eerste avond alleen in ons nkejw huis.