Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow en dank je:) was heel blij met de lamp en andere dingen voor de baby!

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ben je gisteren de avond een beetje doorgekomen in je eentje winddanser??

ik heb vandaag mijn laatste werkdag bij een van de twee families waar ik werk, beetje balen zal de kids zo gaan missen. Zijn echte schatjes. Maar wel weer fijn dat ik wat meer kan gaan rusten. En na mijn verlof ga ik gewoon terug naar ze, dus het is niet een afscheid voor altijd, maar toch.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow dat lijkt me lastig Simoontje! Kan er nu al tegenop zien om straks kindjes zo lang niet te zien. Gelukkig mag en kan je daarna weer terug.

Ik ben de avond wel redelijk doorgekomen, vanmorgen kennismakingsgesprek gehad met mn nieuwe huisarts, voelde goed en ga dus overstappen. Wel zo handig zo dichtbij! Op 350 meter haha

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames! Hoe was jullie Sinterklaas? Dptje, voel je je alweer wat beter? En ik vraag me af waar stokstaartje is..

5. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Hallo dames
    Wij vieren geen sinterklaas.. we hebben de gourmet aangeslingerd samen met mijn schoonouders. Was erg gezellig!!

Vrijdag nacht erg ziek geworden... Veel spugen.. 1 slokje drinken was 5 x braken... Koorts erbij... En had zo'n dorst... Niks gegeten vrijdags en gisteren ging het eigenlijk wel weer.. nog wel beetje weeig gevoelmaar ach...
    Voel me nu dus eigenlijk wel weer goed. Nu even huis poetsen.. loop een beetje achter haha.

Sorry dat ik niet zoveel reageer hier, lees wel al jullie berichten mee.

Liefs Xx

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh jee Dptje heftig! Niet te snel weer druk gaan zijn he anders zit je zo weer :(

Wij hadden vorige week al Sinterklaas gevierd, heel gezellig :) Gisteren naar AZ - Twente geweest. Geweldige wedstrijd, heerlijke sfeer in het stadion, alleen een beetje jammer van de uitslag.
    Net een kerstboom gehaald. Had dus bijna een lelijke boom meegenomen omdat ik het zielig vond dat niemand die wilde :( Hoop maar dat het nog lekker druk gaat worden bij Ikea zodat iemand m nog meeneemt (oh erg dit he!)
    Morgen werken en dinsdag vrij dus dan ga ik de boom neerzetten. Ben natuurlijk ook helemaal vergeten een standaard te halen en alles. Maarja komt dinsdag wel.
    Zalige zondag meiden! Ik ga voor mn zieke vent zorgen en Monsters university kijken :D

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hippy, aaaah er neemt vast wel iemand die zielige boom mee;)

Dptje, heftige griep zeg!

Simoontje, lekker bijna verlof!!! Heb je leuke plannen voor de komende weken?

Hier staat de kerstboom al:), aftellen tot de 20-wekenecho as woensdag, ben zooooo benieuwd!
    Hebben jullie al een geboortekaartje op he oog?

8. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Onze boooom :D Koen zei: eerst dacht ik, wat moet dit worden? Maar nu zie ik het... een jongetjesboom!

@geboortekaartje, Koen gaat m tekenen en laat het dan uitwerken door zijn broertje, zij zijn allebei onwijs creatief en kunnen goed tekenen dus heb er vertrouwen in. Koens broertje heeft zelfs een kinderboek geïllustreerd dus dat moet goed komen.

9. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    mooie boom hippy! Ik lig nog steeds te balen. Had veel plannen voor deze week, maar heb ze zojuist allemaal afgezegd. Grrr, volgende week weer een week.

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie boom Hippy en leuk dat jullie zelf het geboortekaartje ontwerpen!

Simoontje, heb je wel houdingen waarin je zo min mogelijk pijn hebt? Komt het doordat je kindje er tegen aan schopt of weten ze het niet?

Vanmiddag 20-wekenecho, hoewel ik het eerst helemaal niet spannend vond, is het nu toch wel een beetje spannend. Ook omdat iedereen reageert met " spannend hè", maar goed. Hopelijk is alles goed dn kunnen we zien wat het is:), mn gevoel zek steeds een meisje, ben benieuwd!

11. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    nou winddanser succes vandaag met de 20 weken echo, beetje spannend vond ik het toen ook wel, maar wij gingen ook met goede moed de echo jn. Alleen naar leuk om weer naar je kindje te kunnen kijken. Wij zaten overigens helemaal verkeerd qua geviel, wij dachten altijd dat het een jongetje werd... Hihi tis toch echt een prinsesje dat nu continu tegen mijn ribbenkast aan ligt met haar billen! Doordat het continu is heb ik er zo'n last van. En de ruimte is nu wat beperkter dus de kans dat ze nog wat gaat draaien is niet groot meer. Wel lig t hoofdje al naar beneden, maar twee weken geleden was ze inplaats van verder ingedaalt een stukje verder omhoog gegaan. Hopelijk zien nu wel weer wat indaling, dan weet ik ook dat ik op wat meer ruimte bij mijn ribben kan rekenen. Het is waarschijnlijk een gescheurd spiertje, want heb er nu al een beetje minder last van. Heb afgelopen nacht zelf kunnen slapen op mijn ljnkerzij. Rechts lukt nog niet maar dat komt misschien de komende nacht wel weer. Ik doe vandaag nog maar niets. Alleen naar de fisio toe vanmiddag. Hopelijk is het dan morgen weer een stuk verbeterd.

12. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Succes vandaag en veel plezier! Ben benieuwd wat het is, ik denk ook dat jullie een meisje krijgen.

Simone, gelukkig heb je wel wat kunnen slapen. Het klinkt allemaal wel flink pijnlijk!

Ik ben gisteren bij de ladiesnight in Tuschinski geweest. Supervet, Roel van Velzen kwam optreden en Dan Karaty was er. Film begon daardoor wel pas om 10 uur dus was pas 1 uur thuis.. en nu ben ik zó moe. Wordt ff bikkelen vandaag.
    Gisteren bij de vk geweest en alles was goed. Hartje gehoord, blijft mooi! Bm zit 2 vingers onder mn navel.

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    mooi gegroeid dus jullie beeb! Heel mooi. En inderdaad dat geluid van het hartje wordt je nooit moe.

tis inderdaad zeeeeeer pijnlijk, haha maar niets aan te doen vandaag nog lekker niets doen en dan hoop ik morgen wat mobieler te zijn zodat ik in ieder geval in bad kan gaan en de kapper en nagelstylist niet af hoef te zeggen.

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie dames! Ik ben ook vooral heel benieuwd hoe mijn kindje eruit ziet en of een beetje medewerking gaat lukken, vorige keer zwom hij/zij hard rond haha.

Simoontje, gelukkig heb je geslapen, maar t klinkt behoorlijk pijnlijk! Hopelijk kan de fysio wat doen!

Hippy, ben je naar Soof geweest? Zag voorstukjes en het zag er zoooo leuk uit! Succes vandaag na je korte nachtje!

15. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja Soof! Heeeeel leuk, was echt verrast. Heerlijk einde ook.
    Nog anderhalf uur dan heb ik het overleefd en dan ga ik mezelf belonen met pannenkoeken :D

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een gezonde en eigenwijze baby! Helemaal blij! Echoscopiste kon het niet helemaal goed zien, maar ze dacht een meisje! Maar kindje lag steeds dubbel en het was niet helemaal goed te zien! Maar ze dacht schaamlippen te zien en een schaamheuvel.

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    20131211_175502.jpg

18. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    mooi gezichtje! Jammer dat ze zo eigenwijs was. Ga je nu een pretecho maken of mag je nog een xtje terug komen? Ik vandaag de tripptrap stoel in elkaar gezet en tas voor de baby voor het ziekenhuis klaar gezet. Toch heel wat gedaan vond ik, met mijn pijnlike rug. Gaat nu een stuk beter trouwens. Doordat je bekken weker word voor de bevalling wordt je ruggengraat dat ook en heb je kans dat je ribben scheef gaan staan. Das bij mij dus het geval. Ben nu ingetaped dn rus is weer recht gezet. Hopelijk gaat t nog helemaal weg.

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je:), we gaan wrs kijken voor een pretecho! Wil het toch wel graag zeker weten haha.

Fijn dat het weer wat beter gaat Simoontje! Hopelijk gaat de pijn snel weg!

20. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wauw Winddanser mooi hoor, echt bijzonder dat je al zo duidelijk het gezichtje kunt zien. Lekker zo eigenwijs ja, dan "moet" je wel een pretecho.. wat vervelend nou ;)

Simone het komt wel echt dichtbij zo he met de vluchttas paraat)! Fijn dat het wat beter gaat nu. Kan je al een beetje van je vrrlof gaan genieten.

Deel Deze Pagina