Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stokstaartje, fijn dat het bad staat! Hele geruststelling lijkt me zo! Jeetje is ne bed zo hoog geworden ja?! Das wel heel hoog! Ik zou bijna bang zijn om uit bed te vallen haha.

Hippy, leuke namen! Wij gaan ook vernoemen, wrs dat t kindje als 2e naam de naam van mn zusje krijgt of de naam van mn moeder en zusje zusjegecombineerd.
    Jaaa van die mensen die naar je buik staren! Foei foei foei!

Hebben jullie leuke 1e kerstdag gehad? Hier lekker gegeten, gezelligheid en leuke cadeaus!

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb een heerlijke kerst gehad. Lekker rustig aan, laten verwennen door mn ouders :)

Gisteren schilderdoeken gehaald zodat we als we inspiratie krijgen aan de slag kunnen voor de kinderkamer. We gaan een jungle thema doen. Wilden eerst een muurschildering maken maar dan moet je dus allemaal kleuren muurverf halen.. ka-chinggg! Dus nu gaan wegewoon een muur lichtgroen doen en schilderijen maken van jungledieren.

Simone en Stokstaartje ook de feestdagen overleefd?

3. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Eerste schilderijtje voor de babykamer is af! Jeujj

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Heb je die zelf gemaakt? Mooi!

5. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Yes zelf gemaakt! Dankjewel :) Heb nog 4 schilderdoeken liggen dus we kunnen aan de bak komende tijd.

6. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Mooi joh hippy! Als het bij ons een jongetje werd hadden wij ook voor een jungle thema gekozen denk ik. Vind ik altijd zo leuk.
    Wij hebben toch nog wat inpen voor de kleine meid gedaan gisteren. We hadden een wipstoel gekregen van een oud collega van mij,aar de kleur vonden we echt lelijk. Hoes gekocht voor erover, maar dat vonden we toch nog net niet. Nu hebben we gisteren dus een andere gekocht via marktplaats en ook een witte schommelstoel voor op de kinderkamer. Echt super blij met de schommelstoel ook. Eigenlijk zou ik onze bureaustoel op de baby kamer zetten voor de nachtvoedingen, aangezien deze toch nutteloos op zolder stond. Maar nick gaf aan dat hij dat sonde zou vinden. Hebben we zo ons best gedaan om er een mooie kamer van te maken en dan gaan we een bureaustoel gebruiken voor de voedingen die eigenlijk helemaal niet bij de rest van de kamer past. Tis een beetje zo'n model voor buiten, dus lekker groot en lomp. Nu ga ik bij de intratuin nog ff kijken voor een tuinstoelkussen zodat we wel lekker zacht kunnen zitten. En ik denk nog ff een denkentje dat ik snachts over mijn benen kan leggen. Anders wordt het wwel koud denk ik, tijdens het voeden. Daarna hebben we denk ik wel alles voor de kleine dame in huis en mag ze vanaf januari wel komen van mij. Ben woensdag 37 weken en bent een beetje beu.

Hoest met stokstaartje? Want zij loopt een weekje voor op mij! Hopelijk gaat alles goed met haar ( of komt ze melden dan ze bevallen is van een gezonde baby)

7. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Leukkk ik heb ook een schommelstoel! Heb wel voor het begin een wiegje die we in onze kamer gaan zetten zodat ik 's nachts lekker in bed kan zitten met de voedingen. Wiegje heeft mn tante 38 jaar terug gemaakt voor mijn neef en sindsdien hebben mijn neven en verder alle achterkleinkinderen van m'n opa erin gelegen. Dus vind het wel mooi dat ie nu ook bij ons komt te staan.
    Als we een meisje krijgen moet ik nog wel een meisjestwist aan de kamer geven ja.. Wordt nog wat hihi

Ben benieuwd ja wanneer de eerste baby zich aandient! Spannendddd!

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hahaha nog geen baby hier hoor al word ik er wel flink zat van dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen, zitten, staan enz. Niets kan ik lang meer volhouden want dan moet ik weer van houding verwisselen.

@Hippy: ja ik had wel verwacht dat het hoog zou worden, maar zo hoog dan weer niet hahaha. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar hun reacties over het benoemen!! Enneh leuk schilderijtje!

@Winddanser: het bad staat ingepakt in de doos. Ik zou gek worden als dat ding hele tijd opgezet in de kamer stond. Is best een groot gevaarte haha. Ik ben niet bang om uit bed te vallen, maar heb wel dat ik meer wakker ben zodat ik men koppie er goed bij heb bij het uit bed stappen. Het is de minimale hoogte 80 cm. Ten minste dat houdt mijn kraamzorgbureau aan als minimale hoogte.

@ Kerst: hier een leuke relaxte kerst gehad. Ene dag bij mijn moeder gegourmet en andere dag met ouders van mijn vriend uit eten geweest. kerstavond even bij mijn vader op bezoek geweest. Dag na kerst werd ik na het eten ineens duizelig/misselijk wat kwam en ging. Verder niks. Ik had bij mijn moeder gegeten dus moest nog zelf naar huis rijden, maar dat heb ik niet gedaan. Mijn moeder heeft mij naar huis gereden en haar vriend reed achter ons aan zodat hij haar weer mee naar huis kon nemen. Gelukkig voelde ik onze kleine meid goed, maar omdat het de hele avond aan bleef houden tegen 20 uur toch even de VK gebeld. Die dacht aan bloeddruk (ikzelf ook) en de volgende dag was het over.

babykamer is zo goed als klaar nu. Moeten alleen nog het nieuwe bad controleren op lekkage en kijken hoelang het duurt voordat hij vol is.

9. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    oh dames wat leuk om van jullie van alles te lezen :D.
    ik ben dus nog steeds niet ongesteld, niet zwanger volgens de test.. en mega gefrustreerd...

Ook ik heb leuke kerstdagen gehad. Gewerkt en met mijn vriend gegeten, 2e kerstdag met mijn schoonouders.
    Ben nog wezen stappen met m ijn vriendin... die vertelde dat ze zwanger is..... oooooh wat had ik het moeilijk....
    verder lekker relaxed gedaan.

Stokstaartje, gaat het nu wel weer met je?

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    oow wat frustrerend zeg dptje!! Hopelijk wordt het overtijd gaan nu eindelijk eens een keer beloond met een mooie positest!! Verder gaat alles goed hier. Geen klachten meer gehad. Behalve dat ik het soms helemaal zat ben haha. Het moeilijke voort bewegen, maagzuur, pijn aan ribbenboog en gewrichten en ga zo maar door hahaha. Dus aan de ene kant heb ik zoiets van kom er maar uit! En aan de andere kant blijf nog maar even lekker zitten, want kan nu eindelijk een beetje genieten van de rust en haar bewegingen...

11. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    nou zo mooi beloond wordt ie niet... de duivels hebben zich zojuist gemeld! vanaf aankomende maand maar ovulatie testen gebruiken ( terwijl ik dat eigenlijk niet wou, ivm met ''moetje'').
    haha geloof best dat je het zat bent.. maar geniet er nog maar even van, voordat je het weet is jullie kleine er al!

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah wat naar Dptje! Moeilijk he als je vriendin dan wel zwanger is, je gunt het een ander maar jezelf nog net wat meer! Kan me voorstellen dat je me ovulatietesten gaat "werken", is misschien niet fijn maar dit is ook onzeker. En om de dag sex hebben? Dat deden wij, wilde mn ei niet missen en nog niet beginnen met ovulatietesten omdat ik al gek werd van mezelf.
    Aan de andere kant kun je met ovulatietesten wel kijken of er een ei is en deze springt.

Inderdaad spannend dames wie als eerste een kleine dame vas mag houden! Vermaken jullie je een beetje tijdens je verlof? Ik zie er nu een beetje tegenop om straks vier weken of meer alleen thuis te zitten zonder baby, maar misschien ben ik er tegen die tijd wel heel hard aan toe.. Nog net iets meer dan 13 weken en dan heb ik verlof, gek idee hoor!

Haha Hippy, roze strik op je aap en klaar;)

Hier hebben we het kamertje met de meubels al klaar, aankleding komt nog. Wil wel een sicker op de muur, maar ook aan de andere kant wel een meisjes-bloemetjes-roezels kamer, maar goed,tijd zat!

Even privevraagje... Hebben jullie na de seks ook een gevoelige buik en pijn in je heupen en liezen?
    Geen pijnlijke of harde buik, maar gewoon iets meer aanwezig ofzo..

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Winddanser: geloof me de dagen gaan net zo hard voorbij in je verlof als dat je aan het werk bent! Zelfs als je op staat samen met je partner die aan het werk moet!

Enneh even over je prive vraag: CHECK! En wordt alleen maar meer en duidelijker aanwezig. Ten minste bij mij. Ik heb al een tijdje dat ik na de seks gewoon echt een tijdje een harde buik heb en soms ook gevoelig. Soms bij het "van elkaar af gaan" stootte hij weleens tegen mijn buik aan. Dat is wel pijnlijk en niet grappig...

14. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    tijd tijdens verlof?! Soms heb ik het gevoel dat ik tvdrukker heb ik mijn verlof dan dat ik aan het werk ben! Haha, maar dat komt natuurlijk ook omdat jezelf alles trager gaat doen en alles meer tijd/moeite kost.

privé vraag, check hier ook aanwezig, maar dan niet met de garde buiken, maar net alsof er minder ruimte is zeg maar. Ook vind mijn vriend het nu niet zo aantrekkelijk om seks te hebben..... Inmiddels al vier weken geleden ofzo. We knuffelen wel enzo, maar de daad zelf niet..ach ja komt allemaal goed. Zelf heb ik er ook niet echt de behoefte aan, maar 1x per week zou wel mogen van mij..

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hahaha ja simoontje! Bizar he! Dat gevoel heb ik dus ook dat ik het nu soms net zo druk of zelfs drukker heb.. Maar het zal idd aan ons gestel liggen...

Wij doen het idd ook niet zo vaak meer, maar dat ligt meer aan mij. Ik heb vaak geen zin doordat ik het te druk in mijn hoofd heb en vaak als we dan even knuffelen komt het uiteindelijk toch nog hahaha. Mijn vriend had wel zoiets van ik moet het wat voorzichtiger doen. Straks breek ik haar vliezen ofzo hihi. Heb gezegd dat dit niet zo werkte en als ze wel breken dan was het waarschijnlijk een paar dagen later uit zichzelf ook gebeurd...

16. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    He bah Dptje dat is gewoon ronduit k.u.t. En dat dan je vriendin zwanger is... je gunt het haar natuurlijk helemaal maar dat is toch altijd even slikken. Hoop voor je dat het komende ronde raak mag zijn en dat je dan gezellig samen met je vriendin zwanger bent! Ovulatietesten heb ik niet gebruikt maar bij mij hielp tarwekiemolie en op mijn eten letten. Naja of het echt hielp-hielp weet ik eigenlijk niet maar het was toen wel gelijk raak...

Winddanser ik heb ook pijn na de seks hoor. Of nou ja niet echt pijn maar echt een ongemakkelijk gevoel. Krijg wel ook altijd harde buiken. Ook niet pijnlijk maar echt lekker voelt het ook niet.
    Hier is de seks een tijdje wat minder geweest, ook omdat ik in het begin steeds bloedingen had als we seks hadden gehad.. Niet echt waar je op zit te wachten als je net hebt ontdekt dat je zwanger bent. Maar dat is de laatste tijd over en nu doen we het wel weer wat vaker, iig 2x in de week. Alleen voel ik me zó onaantrekkelijk! Zal nog wel erger worden ook... Koen vindt me alleen maar mooier zo zegt ie (en dat geloof ik ook wel echt) maar als ik bovenop zit en naar beneden kijk en dan die tuut zie zitten, ookal is ie nog helemaal niet groot denk ik.. pfff sexy hoor ;)

Nou vandaag voor de laatste keer dit jaar gewerkt gelukkig, lontje begint aardig kort te worden na het vele werken de afgelopen tijd. Denk dat als ik morgen weer had gemoeten dat ik dan was gaan schreeuwen tegen de eerste de beste klant die iets op de verkeerde plek terug legt :p Morgen eerst lekker lunchen met m'n vriendinnetjes, eten bij m'n ouders en dan gezellig oud en nieuw vieren met m'n neven, broertje en alle aanhang.

Alvast hele fijne oud en nieuw meiden! Geniet ervan! XXXX

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch fijn dat je hier gewoon alles kan vragen he! We doen het wel minder, maar wel 1 x per week vaak, merk dat ik meer zin moet maken, maar dat het dan wel fijn is.
    Haha ik hoor het al, verlof is drukte! Heb iig al 4 verschillende series geregeld met alle seizoenen:)

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal een goede jaarwisseling! Volgend jaar allemaal met baby erbij, daar gaan we voor!

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Iedereen fijne jaarwisseling!!!

20. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Vanuit Schijndel wens ik jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling en veel goeds voor het jaar 2014!!

Deel Deze Pagina