Wat een hoop weer geschreven vandaag. En hoe verrassend een paar gasten die een waardeoordeel willen geven over testen op een niet handig moment. Ik hoop dat we het hier een beetje gezellig kunnen houden! Hier geen nieuws, lekker gewerkt en nu weekend!
Ik slik al weken foliumzoor, hoor. Kan totaal geen kwaad. Mocht ik eerder zwanger zijn geworden, dan slikte ik het maar alvast.
Ik begin sowieso een maand van tevoren met foliumzuur....dat betekent voor mij over 2 weken al. Als ik zwanger ben wil ik de foliumzuur vervangen voor zwangerschapsvitamines. Ik heb op internet gelezen dat omega 3-6-9 goed is, maar dat er in onze voeding een overschot aan omega 6(-9) zit en dat ze daarom aanraden om alleen omega 3 erbij te slikken. @Lori: ik zit te twijfelen of ik nu al begin met de foliumzuur. Maar het is bij ons nog niet helemaal zeker of we er voor gaan. Vandaar dat ik nog niet ben begonnen....
De zon scheen zeker, de kinderen waren ook heerlijk vrolijk en ondanks mijn buikpijn ben ik nog niet ongesteld... wat wil een mens nog meer?
@Anneke: oeh spannend zeg.... @Marieke: Hoe is het afgelopen met je gesprek?? @Suus: Heel toevallig heb ik de website er nog voor staan. Het belang van visolie voor uw lichaam
zowwww, eindelijk bijgelezen Jammer van die reacties tussendoor, maar goed, niet iedereen kan zo leuk zijn als wij Ik ga mijn ovulatietesten niet mee nemen naar het werk. Het beste is tussen 11.00uur en 20.00uur, maar goed, dan maar soms afwijkend... Vanavond had ik plotseling wat krampen onder in mijn buik, het leek wel alsof ik ongesteld was (ik voel dit altijd pas als ik het al ben) maar nee dus
@Bloem: Hahaha nou daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Hoe zag je ovutest eruit dan van vandaag? @All: Ik heb trouwens nog een leuke website over vitamines en mineralen Vitamine Informatie Bureau - Alle informatie over vitamines en mineralen Hier een paar interessante pagina's ervan Zwanger Vitamines in voeding Mineralen in voeding
@Suus: thnx @Bloem: hmm ik dacht miss heb je een eisprong gevoeld, maar misschien is het wel een het groeien van de follikels, dat voel ik namelijk ook
Brr, ik slaap onrustig vannacht, dus ik denk; ff hier kijken, misschien dat ik daarna nog een uurtje kan slapen. Zullen alle krampjes te verklaren zijn, ik had er als puber zijnde ook veel. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat het heeft te maken met een follikel, wellicht omdat ik bang ben dat het bij mij straks niet lukt, en de teleurstelling nog groter is als ik wel heb gedacht steeds dingen te voelen... Ik vraag me dan ook af of ik daarom zo onrustig slaap. Mijn vriend grapt vaak ook van; joh, is het al gelijk raak ofzo? Die hormonen van jou gaan te keer. Ik merk dat ik vaak over mijn buik heen wil wrijven alsof er al een baby'tje in zit,en ik denk continu aan van alles over kinderen.. Beetje vroeg om er al zooo mee bezig te zijn.
@Bloem: is ook de nieuwigheid dat je er zoveel mee bezig bent denk ik hoor... het is natuurlijk ook wel heel spannend! Ik nog niet ongesteld, vind het nu ook wel spannend worden!
goedemorgen dames, Ik heerlijk geslapen afgelopen nacht. Nu ff een vraagje, ik ben sinds gisteren begonnen met ovu testen. Gisterenavond en vanochtend een gedaan. Ba ochtend urine. Cotrolestreep is lichter dan de teststreep. Wat betekend dit?? Teststreep was niet zwart ofzo maar wel veel donkerder dan controle streep. Uvulatie? Of toch niet. Krijg mun foto niet geupload.
Het streepje moet even donker zijn of donkerder dan de test streep dan moet je klussen en dan tussen binnen 48 uur na die piek springt je ei
thanks suus voor de heldere uitleg. Gisterenavond om negen uur wassie ook al zo. Maar helaas niet geklust. Vriendlief was moe!! Vanavond alle charmes in de strijd gooien hahaha.
Sexy pakje uit de kast werkt hoor hahah Of gewoon niets aan doen en al onder de dekens gaan liggen hhah
Hihihi ja dat kan. Dat aan kaarsjes te denken die hem naar boven leiden ofzo. The je moet wat verzinnen. We hebben al 11 jaar verkering dus je moet wat om t leuk te houden met elkaar..