Vervelend van de kaartjes Stokstaartje! Verstandig dat jullie ze toch vast besteld hebben! Simoontje, hoe was het bij de vk? Ik neem jullie advies ter harte hoor, maar wil me sowieso niet gedeeltelijk ziek melden, dit omdat ik dan 6 weken van tevoren met verlof wil en dat niet zie zitten. Ben niet zo goed in mezelf zo lang vermaken en denk dat ik er heel ongelukkig van wordt... Dus nu doe ik het rustiger aan, ga eens ff kijken of collega's wat voor me kunnen werken en ga prive alleen dingen plannen waar ik zin in heb, niet die "verplichtingen".
dat is al een heel goede oplossing winddanser! Ik snap het wel hoor dat je niet zo ver van tevoren verlof wil. Dat had ik ook alleen doordat ik te lang doorliep had ik het echt nodig. Maar ik had ook wel erg veel dingen tegelijkertijd. Zwanger, opleiding, werken en een verbouwing.
Ja jij had super veel tegelijk! Ik ben "alleen maar" zwanger, aan het werk en sociaal bezig. Ben nu aan t werk en lig op de bank haha. Het is wel ff goed met ze, ben te moe om wat anders te doen dan aanwezig te zijn. Straks nog ff voeding geven.
wat voor jou t beste voelt is goed winddanser. ik kan weer eens niet slapen.... bij de vk was alles goed. Ze ligt nog hetzelfde als vorige week. Hoofdje vast in bekken. Rugje rechts en naar links de armen en benen. Bloeddruk was vorige week te hoog, nu ietsjes gezakt. Gewicht 1 kg erbij.zit nu pas op +7 kg.
Dat heb je netjes gedaan qua kilo's Simoontje! Heb je ook heel erg gelet op je eten? Oow ik ben zo moe en als ik pech heb lig ik pas over anderhalf uur in bed....
Nee, ik eet de hele kelderkaat leeg joh! Ben een vreet Monster geworden. Chocolade, chips, pizza kan me niet gek genoeg zijn. Cholestorol wordt nooit gecontroleerd, maar dat zal aardig hoog zitten nu.en voor de rest eet ik net als vor ik zwanger was. Niet extra gezond. Kom niet iedere dag aan mijn vitamines. Ik zorg alleen wel dat ik genoeg calcium binnen krijg, maar that's it. Gewoon geluk denk ik!! Maakte ik me in t begin wel zorgen over. Als het kindje maar goed groeit dacht ik dan. En ooo waarom kom ik niet aan. Maar ja, kindje groeit goed en ik ben waarschijnlijk alles na de bevalling kwijt en misschien een beetje meer. Ideaal nu ga ik maar weer proberen te slapen, morgen is mijn vriend jarig en moet ik natuurlijk wel een beetje fit zijn. succes nog fftjes winddanser en morgen maar halve bak werken om een beetje bij te tanken.
Inderdaad, als het maar goed gaat met je kindje en jezelf! Maar goed genoten van je eten dus Slaap lekker! Morgen inderdaad maar ff op halve kracht, heb ook nog n lange dag.. Ben ook gewoon te zwanger en te moe voor zo laat, bewtje misselijk van de moeheid..
Winddanser: 22.00 uur en zo ver zwanger zijn als jij zijn ook geen tijden meer om actief bezig te zijn!! Maar dat begrijpt het gezin waar je werkt vast ook wel. Poeh vandaag ook weer een lange dag dan voor jou. Sterkte vandaag en doe rustig aan! Simoontje: Van harte gefeliciteerd met je vriend! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. Poeh he ben erg jaloers op je! Ik ben tot nu toe denk ik 22 kilo aangekomen. Hopelijk is de weegschaal vandaag wat schappelijker voor me. Ik eet de laatste weken helemaal niet zoveel, omdat ik elke keer maagzuur heb tijdens het eten of geen honger. 2 afspraken geleden een halve kilo afgevallen vorige week ineens 3! kilo erbij. Zal wel van de kerst en oliebollen komen. Dus misschien valt het nu wel weer mee. Gelukkig ben ik wel overal een beetje aangekomen en er zit heel veel op/aan mijn buik. We zien wel weer hoe het na de bevalling is. Heb wel het idee dat ik veel vocht vast houdt. Dames ik heb al een paar dagen af en toe wat krampen onderin mijn buik. Net alsof ik een soort van ongesteld ben ofzo...straks maar eens aan de VK vragen..
Simoontje! Gefeliciteerd met je vriend! Hopelijk heb je nog n beetje geslapen! Stokstaartje, uiteindelijk heb ik tot 01.00 gewerkt, nu zo brak als het maar kan. Heb ook meteen aangegeven dat dit de laatste keer was omdat ik het niet trek. Het zegt vrij weinig wat je aankomt qua kilo's geloof ik met eten. Had eens dat ik weken vet veel gegeten had en was maar 400 gr aangekomen, maand erna 3 kilo. Zat bij de vorige weging op +5 volgens mij. Vind het een verschrikkelijk moment op die weegschaal en dan moeten noemen wat je weegt Hopelijk zijn je krampen positief en komt bevalling op gang!
Wauw Simone 7 kilo maar! Daar ga ik ook voor hoor Nee denk dat ik dat niet ga halen, heb het idee dat er de afgelopen 4 weken flink wat bij is gekomen. Ga iig niet meer vrijwillig op de weegschaal hier Winddanser, goed dat je aangeeft wat je grenzen zijn. Is niet makkelijk he, toegeven als iets niet meer gaat.. Stokstaartje hopelijk is het een voorteken! Spanneeend! Ik heb net voor het eerst sinds tijden weer body balance gedaan. Heerlijk! Alleen de buikspieroefeningen kunnen niet meer maar verder is het aardig vol te houden. Moet het wel soms bij de makkelijkste optie houden (niks voor mij) maar denk dat ik dit nog wel een tijdje kan doen. Kleine wist niet wat hrm overkwam, die ging naderhand ook gymmen. Mijn hemel zeg die heeft alle uithoeken van mn buik wel verkend. Nu even gtst en dan eindelijk kleertjes shoppen!
Winddanser: super goed van je dat je dat hebt aangegeven!!! Ja ik vind het nu ook echt verschrikkelijk worden. Laatste keer ben ik dus over de 100 gegaan. 101 bij hun om precies te zijn, maar het was wel 's middags en meestal ben je dan wat zwaarder. Die eerdere 2 afspraken waren 's morgens. Maar ik weeg ook altijd 2 kilo zwaarder bij hun dan op mijn eigen weegschaal. Het aankomen zegt idd niet zoveel over de groei van de baby Hippy: wat goed zeg dat je hebt gesport. Je kan beter alles wat lichter doen idd, maar bewegen is altijd goed. Ik denk dat je de beeb wakker hebt gesport hahaha. Gebeurt vaak he als jij druk bent is beeb rustig en als jij rustig bent is beeb druk! Nu idd even lekker uitrusten en daarna heeeerlijk shoppen! Veel plezier @All: nou geloof het of niet maar het proefkaartje is vandaag toch nog binnen gekomen. Ik geloof ook echt niet dat die vrijdag verstuurd is. Ik heb het idee dat hij maandag verstuurd is of zelfs pas gisteren nadat er gebeld is. Want in principe is het vandaag voor 5 uur gepost volgende dag bezorgd. Alleen zegt de drukker dus dat dat tegenwoordig niet meer zo werkt..dat post NL dat niet meer zo doet. Ik ben ook benieuwd of het voortekenen zijn. Ene kant heb ik zoiets van jaa kom maar en andere kant heb ik zoiets van nee kan niet want heb morgen verjaardag van mijn zwagertje en maandag die van mijn moeder. Maar ik had net toen ik aan de telefoon was met de drukker een heel vervelend rotgevoel in mijn rug. Maar heb bij de indaling weeën gehad die naar de rug trokken en dit voelde niet zoals toen. Dus het zal wel iets anders geweest zijn...
Naah dan is het dus echt pas maandag of gisteren verstuurd, het is nog steeds gewoon vandaag op de post, morgen bezorgd. Gelukkig heb je m nu wel in huis! Ben je blij met het resultaat?
Niks lastiger inderdaad dan aangeven dat iets niet meer gaat. Het voelt ergens een beetje als falen, hoewel ik dondersgoed weet hoe en wat enzo. Goed dat je gesport hebt Hippy! Haha mooi dat je er ewn enthousiaste baby van krijgt! Fijn dat het proefkaartje er is Stokstaartje! Ben je tevreden? Ik weet niet meer hoe het werkt met de post tegenwoordig... Onze kerstkaarten zijn allemaal dezelfde dag op de bus gedaan en de ene kreeg m maandag en de andere vrijdag.. Hoe laat moet je naar de vk?
Datum nog niet echt... Krijgen na dit weekend te horen of 26 september de zaal beschikbaar is.. Kapper is al geregeld (mijn vriendinnetje) en fotografie ook al (de ex van mijn buurjongen, waar ik goed mee kan) zo langzamerhand maar eens voor een jurk op pad!!
Haha ik weet al zo beetje wat ik wil.... Alleen is ook direct de duurste... Binnenkort maar eens op pad