Als je drukt op plaats reactie zie je boven in het reactiescherm een paperclip, daar druk je op. Dan krijg jw een nieuw scherm en kun je je bestand zoeken en uploaden. Als het uploaden klaar is dan staat in het reactiescherm naast je paperclip (op paperclip drukken of eigenlijk net iets ernaast daar zit een soort van hoekje) Dan staan er allemaal tekens/letters, daarop drukken en zit je foto.in je reactie. Oow en als je wat wil schrijven, daarna pas doen of dat heb ik steeds dat ik van alles geschreven heb en dat dan mn tekst weg is na t plaatsen van de foto. Hopelijk is het duidelijk zo! Beter kan ik het niet uitleggen, iemand anders misschien wel haha. Succes!!!
Hippy: het is gewoon zo'n voorbeeldkaartje als in de boeken dus niks gepersonaliseerd van onze kant. Ik had hem al in het echt gezien maar vriendlief nog niet. Hij had hem iets groter verwacht maar vond hem wel erg mooi. Vandaag lekker prutsen met de tekst die erop komt... Winddanser: ja in de december maand gaat alles anders door de kerstdrukte. Maar de andere maanden is het naar mijn weten vandaag voor 5 uur op de bus volgende dag bezorgd. Zo had ik laatst dus de opmerking van de bezorger van het bad gekregen dat ik niet uit moest gaan van het tijdvak wat er aangegeven wordt want dat klopte niet. Dus toen had ik echt zoiets van HUH wat raar ze hebben juist die tijden ingevoerd zodat mensen niet de hele dag thuis hoeven te zijn en nu gaat hij ineens zeggen dat ik de hele dag thuis moet zijn :S Mijn vriend zei toen dat dit gewoon een persoon was die denkt eigen baas te zijn. Oftewel hij krijgt een route, maar als hij die niet praktisch vind gooit hij die gewoon om waardoor hij op compleet andere tijden komt. Dptje: hoe reageerde iedereen gisteren op het mooie nieuws?? 26 september is een hele mooie dag hahaha Foto plaatsen gaat idd zoals winddanser het beschrijft hahaha All: Ik moest om 11.50 bij de vk zijn. Toen ik begon over de krampen begon zij meteen over een mogelijke blaasontsteking dus ik moest daar ter plekke plassen. Stickie erin en had geen blaasontsteking. Bij navraag wat het dan kon zijn was het volgens haar voorwerk. Hoorde bij de voorbereiding op de bevalling. Kwam ik bij de assistente en die zei nou meis ik zou rond deze termijn eerder aan wat anders denken hahahaha. Dus kan alle kanten op nog. Soms denk ik echt dat ik niet voor het geluk geboren ben. Is het proefkaartje binnen en toen ik die kwam halen waren warempel zelfs al de kaarten/enveloppen binnen! (dat kan dus wel ineens in 1 dag, maar was ook pakketpost) Ik heeeleeemaal blij want dan kon ik daarmee beginnen. Gaat de doos open zijn ze wit! En ik wilde funchsiaroze! ZUCHT weg blijdschap...Eerst wist hij het zogenaamd niet meer totdat ik ons gesprek herhaalde en toen wist hij het weer. Zegt hij ja het was gisteren een beetje druk en iemand anders heeft ze besteld dus ik heb het donkerbruine vermoeden (als ik die uitspraak nog 1x hoor spring ik uit mijn vel!) dat dat niet veranderd/besteld is. En toen dacht ik dat hij iets zei van ik zal vandaag of morgen! even er achteraan bellen en de goeie bestellen. Ik was zo pissig dat ik dacht ik zeg maar niets meer je weet hoe ver ik al ben in de zwangerschap en dat ik geen tijd meer heb dus ik mag hopen voor hem dat hij gisteren gebeld en besteld heeft zodat het vandaag binnen is. Anders gaat er voor mij heel veel kostbare tijd verloren. Het hele weekend kan ik ik dan niets doen omdat zij in het weekend gesloten zijn...
ooow ik ben helemaal blij. Heb vanmorgen heeele leuke etiketten gemaakt voor op de enveloppen van de geboortekaartjes. Nu ga ik verder met de tekst hihi
Oow en als het aan mij ligt ben ik er ook uit wat er op het kaartje komt en hoe Nu hopen dat vriendlief het met me eens is. Vast wel hij vond de etiketten ook leuk hahaha
AAArgh wat een lul van een vent. Bel ik of de enveloppen binnen zijn heeft ie ze vandaag pas besteld. Dus ik zeg waarom dan? Omdat hj daar gister niet meer aan toe was gekomen. En dat hij dat ook gezegd heeft. Dus ik zeg ehm nee, nou dan hoop ik maar dat ik dit weekend niet beval. Zegt hij doodleuk, maar dan zijn de enveloppen ook nog wel op tijd ja. Ik had echt zoiets van pardon! Dus ik zeg ja ik moet ze ook nog allemaal schrijven he. Dus dankzij die lul heb ik op zijn vroegst maandag de enveloppen. Maar ben bang dat het dinsdag wordt aangezien ik net op internet heb gevonden dat bij DHL maandag niet wordt gezien als werkdag en post nl ook geen post meer op maandag bezorgd
gvd stokstaartje, dat kan je er nog wel bij hebben zeg. Wat een pech!! Meteen de laatste x dat jullie zaken met hun gedaan hebben mag ik hopen? Hopelijk blijft de kleine meid nog fftjes zitten dan.
Wat een gezeik zeg! Kun je geen klacht indienen Stokstaartje? Al is het maar voor je eigen gevoel! Fijn dat je wel etiketten hebt en een tekst voor op het kaartje, mits je vriend het ermee eens is natuurlijk Poe was echt blij met een paar nachten geen nachtmerries, maar nu weer in volle hevigheid terug... Merk dat ik toch nog wat onverwerkte situaties heb ofzo. Nu droomde ik weer over de vermoorde kindjes en dat ik in situaties zat waarin in me heel naar voelde en weg wilde maar dat kon niet. Nu dus al n tijdje wakker, straks naar dr babydump met een vriendin, leuk vermaak!
Wooow Dyon wat veel reacties op je facebook! Wat leuk "194 mensen vinden dit leuk, 101 reacties" Halleluja!
Mn buik is ook flink aan de groeien! Hier twee foto's met 4 weken verschil. Bovenste is 24 weken, die eronder 20 *einde spam*
Dank je! Heb zeker leuk geshopt en de deken is zo lekker zacht, ga er zelf maar onder slapen Alles nog rustig in je buik Simoontje?
ja mooi buikje!! Hier ontploft ie bijna, haha . ben vandaag aan de frambozenthee geslagen, is ok een fabel over dat je dan ween kan krijgen. En ik moet zeggen dat ze er wel heel druk van wordt! Maar geen weeen te bekennen tot nu toe haha.
Haha wie weet helpt het! Hoewel een drukke baby misschien ook wel wat kan stimuleren?! Of sex en dat soort dingen..Buikfoto? Ben wel benieuwd hoe groot ie nu is!
Ik ga eerst ff wat eten. Maak zo dadelijk een buikfoto, en dan stuur ik m via facebook, want kan t hier op de site niet voor elkaar krijgen. To Be continute
Winddanser schattiggg! Vind de lakentjes ook heel leuk Mooie buik ook! Geloof dat wij wel een beetje gelijk op gaan qua buikgrootte. Ik lig lekker op de bank Friends te kijken. Ben kapot dus duik denk zo mn bed in.. benieuwd hoe laat Koen het maakt. Morgen shoppennnnn! Jeej
Dank je! Was bij de babydump vandaag, daar komen de spulletjes op de foto vandaan! Oeee leuk shoppen! Gaan jullie naar de Ikea voor t kamertje of voor andere babydingen?