Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wij hebben onze shoppingtrip verschoven naar dinsdag. Vandaag grote schoonmaak gehouden (pff) en morgen is Koen jarig. Heb net ontdekt dat de babydump om de hoek zit bij de ikea. Héél vervelend! Dan moeten we daar dinsdag ook maar heen..... :D

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Jammer dat het verschoven moest worden, hippy. Maar nu is het huis wel weer lekker schoon voor de verjaardag van koen. En echt vervelend dat die kinderzaken zo dicht bij elkaar zitten joh! ;)

3. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jaa ach toen Koen om 1 uur vannacht thuis kwam wist ik het eigenlijk al ;) En idd een schoon huis is ook heel fijn!
    Hier schilderij 2 voor de babykamer :) moeten nog een paar lijntjes bij denk maar ben voor nu even tevreden

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Hippy! Ach wat vervelend dat je ook naar de Babydump moet, zo naar;)
    Was je taart lekker? Of mocht je nog niet proeven?

5. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Taart was heerlijk! Mn ouders en schoonouders waren er en Koen heeft zich versproken.. nu weten ze dus dat het een jongen is hahaha unbelievable. Voor de rest houden we het nog wel geheim maar the secret's out :p Wel lachen, iedereen enthousiast. Nu lekker tukkie doen en dan vanavond nog wat vrienden op bezoek.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha t is ook moeilijk he;), voor je t weet zeg je 10 x HIJ..
    Mooi dat de taart lekker was!

7. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Zeker moeilijk. Jammer dat t eruit gefloept is. Maar ja, ze zullen het niet erg hebben gevonden. Wij hebben het ook alleen tegen onze ouders gezegd. Verder praten we sinds het begin van de zwNgerschap over hem, en daar zijn wew nu we weten dat het een meisje is niet mee gestopt. Soms verespreken we ons zelf ook tijdens een gesprek, maar i heb een tijd geleden gezegd dat we zowel hem als haar gebruiken tijdens het praten over de kleine. Daarom valt het niemand op. Haha, moetenatuurlijk wel uitkijken dat we het niet over haar speltjes en jurkjes gaan hebben. Maar dat is tot nu toe nog goed gegaan. Nog maar eventjes volhouden.
    Vandaag veel mentruatieachtige krampjes en het gevoel dat van onder alles beurs is aan de binnen kant. De frambozenthee heeft tot nu toe geen effect. Straks nog eens ff wat anders proben om het op gang te helpen. Ben ongeduldig, I know!!

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel prikfrisdrank schijnt ook nogal te kunnen stimuleren of natuurlijk seks;)
    Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent! Maar een ding is vrij zeker, volgende maand om deze tijd heb je een baby in de armen!

9. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Kan niet wachten! Haha maar inddaad das zeker!

10. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jaah wij zeggen ook al vanaf het begin hij en hem maar nu zei hij over zijn neef: die krijgen toch OOK een jongen?..
    En dan daarna geen pokerface.. Maar maakt niet uit ik hoorde alweer iets over gerichter kadootjes kopen :p

Simone pittig eten dan? En seks inderdaad :p
    Ik mag morgen weer naar de vk voor controle. Benieuwd hoe verl ik brn aangekomen! Helemaal na de lekkere taartjes van vandaag....

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te pittig eten zou ik niet doen na de verhalen die ik hoorse over overgeven tijdens je weeën, jakkie..

Hippy, veel plezier met shoppen! Haha gerichter cadeautjes krijgen is wel heeeel makkelijk!

Ik moet vrijdag naar de vk, wil helemaal niet weten hoeveel ik ben aangekomen, mn buik groeit enorm!
    Zouden ze al kunnen voelen hoe de baby ligt? Volgens mij ligt die heel raar haha, voel sinds een paar dagen regelmatig schoppen aan beide kanten van mn buik tegelijkertijd! Handjes en voetjes gok ik?!

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stokstaartje! Ben je al aan het bevallen?

13. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Jaaa stokstaartje... We missen je... Is het zover ?

14. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Haha ik ben ook heeeeel benieuwd!!!

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    me to!!

16. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hoe langer er geen antwoord is hoe vaker ik hier kijk. Spannendddd!!!

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ik ook! Toch lastig dat we Stokstaartje niet op Facebook hebben;)

18. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hooi lady's, alles goed? Net bij de vk geweest. Niets aangekomen de fgelopen week. Dacht echt dat ik wel 1,5 kg vocht was bijgekomen. Maar nee, zit nu nog steeds op 7 kg totaal :))) jeeej, echt blij mee. Volgende week woensdag wordt i gestript mocht er dan nog niets gebeurt zijn. Dan ben ik 40 weken. O ja en als ik voldoende ontsluiting heb natuurlijk, want dat moet wel.

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Dames even kort want heb veel pijn. Ik ben idd bevallen afgelopen maandag. Zodra ik me wat beter voel kom ik jullie alles vertellen. Ze heet Lieke Esmay, 51 cm, 3484 gram en is (helaas, maar kon niet anders) in het ziekenhuis m.b.v. vacuumpomp en een grote knip

20. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Gefeliciteerd stokstaartje!!!! Mooie naam en goed gewicht en lengte! Jammer dat t toch in t ziekenhuis moest. Voor niets het bad geregeld dus... Klote voor jullie. Was alles nog goed gekomen met de kaartjes?

Deel Deze Pagina