Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Sow zeg marieke, das idd niet mis!!! Onvoorstelbaar. Maar idd ze ziet niet de gevolgen van wat ze zegt. Hopelijk kan ze nog bijgestuurd worden met professionele hulp. Alleen kun je het dan ook niet af. Fijn dat je andere dochter makkelijk is, anders wist je helemaal niet waar je het zoeken moest. Lekker fijn van je dochter genieten en miss. Binnenkort wel van een babietje in je buik.
    Sterkte ermee meissie!

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Anneke: Ja echt heel knap. Ik had denk ik toch een testje gewaagd hihi..Gelukkig heb je veel afleiding vandaag. Veel plezier met kijken naar auto's.

@Simoontje: Dat klinkt wel geslaagd hahaha.

@Mariek: Woow zeg wat heftig allemaal. Gelukkig dat ze ook even bij paps in huis gaan kijken, want het ligt idd heus niet altijd bij 1 ouder....

Wel fijn dat ze toch ook even jullie verhaal wilden horen voor ze van alles in gang gingen zetten. Maar wat schrikken zeg als je dochter zoiets zegt. Aan de andere kant is het wel goed van de hulpverleners dat ze er wel serieus wat mee doen ondanks dat ze laagbegaafd is. Er kan natuurlijk altijd een keer iemand bij zijn waar het wel de waarheid is. Hopelijk kom je snel in rustiger vaarwater.

@All: Bedankt voor het duimen iedereen. Vandaag ga ik lekker winkelen met mijn beste dinnetje (die weet ook van dit alles af) en heeeeeeeel misschien koop ik wel iets kleins. Om het toch een beetje tastbaarder te maken voor mezelf hihi....Want gister weer gesprek gehad met mijn vriend erover en die zegt dat we toch positief moeten blijven en we er vanuit moeten gaan dat het toch gewoon doorgaat...maar ik ben toch wel wat gereserveerder. Ik ga er iets meer vanuit nu dat het toch niet doorgaat of uitgesteld wordt met een maand of misschien 2 of 3.

Ook begin ik gewoon met foliumzuur als deze cyclus is afgelopen. Zodat als we er voor wil gaan alles in kannen en kruiken is hahaha.

3. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Joh, Marieke wat heftig allemaal, wat er zo nu op jullie pad komt.
    Ik snap dat het voor jullie allemaal erg lang lijkt te duren....
    Gaat het eigenlijk om jullie dochter van 11 jaar?

Ik werk zelf o.a. met kinderen met gedragsproblematieken.
    Dit gaat grotendeels gepaard met hechtingsproblematieken en/of borderline. Ik begrijp dat dat erg veel energie slurpt binnen een gezin.
    "Helaas" is een kind ter observatie of behandeling uit huis plaatsen echt één van de laatste stappen. Dit omdat het vaak een enorme inpact heeft op een kind die in veel gevallen blijvende emotionele schade aan richt bij een kind met hechtingsstoornis.

Ik wens jullie dan ook heel veel kracht en steun toe!

4. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    duimen stokstaartje?
    Ik denk dat ik iets gemist heb? (ik ben altijd een ramp in goed alles lezen én onthouden)

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Even gekopieerd voor bloem:
    @All: nou hier staat alles een beetje op losse schroeven. Gesprek van mijn vriend met het werk was minder positief dan we dachten. Kan 2 dingen zijn. of ze willen hem zo lang mogelijk hebben zonder dat ze hoeven te betalen en daarna een contract geven, omdat het ineens wel heel goed gaat of ze willen hem houden als gratis kracht en daarna eruit werken..

Nu ben ik dus een beetje bang dat alles niet doorgaat in April. Maar we moeten positief blijven aldus mijn vriend. Want als we negatief gaan doen komen we er helemaal niet. En daar heeft hij natuurlijk ook wel weer gelijk in, maar ik ben nu toch weer wat gereserveerder. Ga er nu vanuit dat er meer kans is dat het uitgesteld moet worden.

Maar aan de andere kant wordt ik steeds beter in het pendelen en komen steeds meer dingen uit die ik pendel. Hopelijk is dat met dit onderwerp ook zo....

6. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    moet hij een vaste aanstelling krijgen?
    mijn gesprekken waren ook erg negatief, maar ik ben toch mogen blijven...
    (welliswaar negatief gemaakt, omdat ze onder het vaste contract vandaan wilde komen, wat beloofd was bij gelijkmatig functioneren, maar ik zag het somber in)
    Er is dus nog hoop, blijven hopen!

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @marieke Ik hoop dat het goed komt met je gezin marieke het is niet fijn als je constant vermoeid bent...
    Jeetje wat erg dat je dochter zoiets zegt was vast super pijnlijk.. jammer dat ze de gevolgen niet overziet :(
    heftig allemaal meid heel veel sterkte! en jullie zijn goed ouders dus komt helemaal goed weet ik zeker KNUF!

Owww wat lief! uitgevlogen. Wat voor vogeltjes hebben jullie? nu ben je ook een soort van mama van het kleine vogeltje als hij komt wanneer je hem roept.

@anneke toch knap dat je wacht met testen ik wil nu al nu ik weet dat die test 6dagen voor nod gebruikt kan worden maar ik wacht ook netjes tot 5 maart als er dan niets te zien is test ik die vrijdag 8 maart nog een keer (omdat de innesteling 4 maart waarschijnlijk is heb ik nog niet genoeg hcg in mijn urine misschien de 5e)

Ik blijf duimen voor de banen meiden!

hier heb ik 6 mappen gekregen van een winkel met voorbeelden van geboortekaartjes voor mijn toekomstige eigen bedrijfje
    wel wat teleurgesteld omdat ze de vorige keer zij dat ik alles mocht hebben 30 mappen (heb het niet gezegt dat ze dat zij durfte ik niet...)
    maar ze zijn wel echt super leuk en ook leuk voor als ik straks een baby heb en we een kaartje moeten uitzoeken dan hebben we gewoon mappen thuis en dan kunnen we rustig op ons gemakje kijken :)

verder heb ik alle verf van de vloer afgeboend eindelijk klaar vriend heeft ook goed geholpen :D

en zo ga ik gevulde paprika eten YUM YUM!!

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Marieke: wat rot zeg die toestand met je oudste dochter. Lijkt me heel zwaar! Knap dat je er zo goed mee omgaat!

@Suus: leuk om op die manier met je eigen bedrijfje aan de slag te zijn!

@Bloem: vervelend van je gesprek! Ik blijf voor je duimen!

Wij hebben een auto gekocht, een Toyota Corolla Verso, dus wij zouden zelfs een drieling nog kunnen vervoeren... woensdag krijgen we hem.

Ik heb vandaag testjes gehaald, dus als ik vannacht niet ongesteld wordt, ga ik morgenvroeg toch maar even testen. En ben ook maar begonnen met het slikken van foliumzuur.

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O en gevulde paprika klinkt goed. Wij eten wraps met zelfgemaakte guacamole... Zo lekker!!!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Spannend Anneke!!!
    ik ga morgen meteen op mijn mobiel kijken of het RAAK IS!!
    spannend ik duim hard voor je!

11. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Succes anneke!!! hopelijk morgenvroeg een knaltest.
    Wij gaan maar weer aan de klus.
    Pff afgelopen nacht had ik opeens een buikpijn joh!!! Klaag klaag. Heeft niets met een eitje ofzo te maken waarschijnlijk. Of hij is vannacht gesprongen?!?!

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Bloem: Hij zit in een reïntegratietraject na een auto ongeluk. En nu is hij daar aan het werk en krijgt betaald vanuit de verzekering van de tegenpartij, maar het is de bedoeling dat als dit goed gaat hij een jaarcontract krijgt...

@Suus: Jeeej de mappen zijn binnen. Wel jammer dat je idd 'maar' 6 hebt gekregen...En weer goed bezig geweest in de babykamer hoor ik...

@Anneke: Spannend hoor...! Ik duim voor je...

@Simoontje: Eitjes kunnen 's nachts ook springen hoor. Gebruikte je nou ook ovulatietesten...Ben het even kwijt hihi

@All: vandaag aan het winkelen geweest en lekker babyspulletjes bekeken, maar niks gekocht. Vond het wel jammer, maar er was niet iets waarvan ik het gevoel dat ik het moest doen. Dus dan zou ik het kopen, omdat ik per se iets wilde kopen en das natuurlijk ook niet goed hihi. Maar vond het eigenlijk wel jammer dat ik niks heb gekocht..

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    @stokstaartje, ja ik ben aan de ovulatie testen begonnen deze maand. Vrijdag om 22.00 positief. ( ook de eerste test ooit) en zaterdag ochtend ook. Het was ook zo'n buikpijn die ik niet ken zeg maar. Maar ook niet iedereen voelt een eitje heb ik gelezen. Gisterenavond En vanochtend geklust. vanavond en morgenvroeg nog maar eens. Hopelijk ist de eisprong geweest. Maar toch ook wel heel toevallig dat ik vrijdagavond ging testen. Niet dan?? Ook nooit gedaan. Maar merkte dat ik wat meer cervixslijjm had. Had telkens t idee dat ik doorlekte ofzo. Dus vandaar dat ik d8 nu ga ik testen.

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik zeg jij hebt je eisprong gevoelt en op het juiste moment geklust hahaha.

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    @stokstaartje,
    Ik was vande week in de plaatselijke kinderkledingzaak wat voor een vriendinnetje aan t rondneuzen. Maar ik wilde eigenlijk ook vanalles kopen. Best raar want zit zelf pas in mun tweede ronde. Maar wat zou ik graag van die mini kleertje kopen.

16. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    ik hoooopp het zo!!!

17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja, maar wij zijn nog niet officieel begonnen he. En dan is het ook nog iets onzekerder geworden door het werk van mijn vriend....

18. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    ow ja klopt. April mei toch waarschijnlijk? Als t op t werk bij je vriend positief is??

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja klopt vanaf halverwege april gaan we er voor ik zal dan rond de 26ste mijn eisprond hebben....

20. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    is je cyclus al zo regelmatig? Omdat je dat nu al weet?? Mijn nod zou 16 of 17 maart kunnen komen. Maar natuurlijk hoop ik dat ie uitblijft.

Deel Deze Pagina