Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
  2. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Grijns, nou na jouw bericht krijg ik wel kriebels....alleen ik denk dat ik nog maar niet test...
    Ik heb geen ovulatie gemeten, en ik ben bang dat ik behoorlijk teleur gesteld ga zijn, omdat ik denk dat ik ook nog geen cyclus heb.

(zie mijn vorige berichtje nog eens ;) )

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
  4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    het vierde berichtje dat op het raam :D
    kijk ik ga hiernaast staan met een camera en mijn test

5. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Oeps ja druif ben ik. Hij sprong meteen op de laatste bladzijde. Moest natuurlijk de eerste hebben, duhhhh

6. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Maar wat een leuk idee!!! Helemaal gaaf

7. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Als ik deze ronde 'aantel' ga ik 25 april op mojijn vaders verjaardag zingen: lang zal opa leven lang zal opa leven lang zal opa leven in de gloria!! Vond ik ook wel origineel. Weet ff niet hoever ik dan zou zijn. Uhhhmm iets van 7 weken ofzo.

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    dat is ook super leuk!!!

9. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoe werkt dat pendelen ecligenlijk?? Zie dat t bij jou aardig klopt?!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik had er 4 maar 3 klopte dus niet
    staat bij pendelen als je bij de homepage naar beneden gaat
    een kopje pendelen staat ook uitleg :)

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Leuk hoor Suus! En jouw idee ook Simoontje! Ik wil voor mijn beide kids een shirt laten maken. Voor mijn dochter met daarop Ervaren grote zus, voor mijn zoon met Grote broer in training!

12. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ook leuk!!

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik vind t ook vooral leuk omdat we mijn vorige zwangerschap ook op die manier hebben aangekondigd...

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    leuk zeg!!!

dit word mijn eerste kindje dus een zusje of broertje ene shirtje geven gaat niet door :)

15. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik koop een babyflesje wat ik vul met blauwe en roze muisjes.
    Deze inpakken en zeggen "een kleinigheidje" ;)

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Suus wat gaaf!!!! super gefeliciteerd!!!!:D Wat een leuk idee hoe je het je moeder gaat vertellen!

Oh Anneke volgens mij mogen we jou ook gaan feliciteren hoor! Wanneer doe je weer een test?

Ik zag dat we een paar nieuwe hadden, welkom!! Gezellig.

Ik heb niet alles terug gelezen hoor. Nog steeds een vol hoofd hier. Donderdag mag ik op het strafbankje voor mijn gevoel. Ik had, hoe erg, mijn vader gebeld of hij asjeblieft mee wil gaan. Mijn vader is Interim manager en directeur van een aantal zorginstellingen en heeft nogal een goed voorkomen om het zo maar te zeggen en aangezien ik vernam dat ze nogal hokjes gericht denken daar (sociaal milieu telt mee aan het beeld dat ze van een kind vormen) dacht ik dat het wel handig was om te laten zien dat ze uit een 'normaal' goed opgeleide familie komt. Mijn vader snapte me wel maar had zijn agenda bomvol staan en zei dat ik daar gewoon moest vertellen wat ik hem vertelde en daar ook best flink mag huilen zoals bij hem aan de telefoon en dat het allemaal best mee zal vallen maar dat ze dit soort dingen nou eenmaal zeer serieus moeten nemen maar dat ze ook moeten snappen dat het (probleem)kind eigen is om dit soort verhalen op te hangen om wat anders voor elkaar te krijgen. Hij heeft me gelukkig iets gerust kunnen stellen.
    Ik heb inmiddels wel van mijn dochter begrepen dat ze tijdens sommige onderzoeken met 'twee mevrouwen' tegenover haar zitten en om en om allemaal vragen stellen en dan dingen herhalen die zij gezegd zou hebben en dat ze bij sommige dingen niet durft te zeggen dat ze haar verkeerd hebben begrepen omdat ze bang is dat ze het fout doet. Arm kind. Ze heeft zo zitten huilen en was zo geschrokken van de houding van 1 therapeut tegen mij. Oh wat voelde ik me verscheurd. Het liefst stopte ik met de observatie daar als het op zo'n manier gaat maar ze is te onhandelbaar om thuis te hebben en dit is echt onze laatste mogelijkheid om iets voor haar en onszelf te kunnen doen met haar.
    Maandag belde haar vervangende leerkracht bij wie ze tijdelijk in de klas zit nu ze is opgenomen en die juf was flink boos op het behandelcentrum want ze waren haar vergeten te melden dat mijn dochter een week zonder medicijnen naar school was gestuurd als test. Heeft die arme meid helemaal in een soort isoleerruimte gezeten terwijl ze dus eigenlijk er niks aan kon doen omdat ze haar pilletje niet had gehad. Juf voelde zich zo ontzettend rot dus dat kwam er ook nog achteraan. Heb een heel goed gesprek gehad met haar juf en zij gaat de kliniek hierover ook flink aanspreken.
    Wat een gedoe...
    Maarja.. ik moet maar even een brede rug creeeren.
    Verder heerlijk aan het genieten van het mooie lenteweer. Mooie narcissen in de tuin gepland en bakjes met bolletjes neergezet. Lil is weer helemaal blij dat ze lekker in de tuin kan spelen, we konden vanmiddag zelfs lekker een broodje buiten in het zonnetje eten zonder jas. Het was warm! Morgen waarschijnlijk even met vriendin en haar zoontje naar Ballorig, een indoor speeltuin. Dus genoeg afleiding.
    Volgende week vrijdag stoppen met de nuvaring!!!

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @marieke
    jeetje meid wat een verhaal
    lief hoor van je vader dat hij je gerust heeft kunnen stellen
    arme meid durft niet voor zichzelf op te komen:( hoop dat ze kunnen helpen
    het is inderdaad super mooi weer zeker om bolletjes te planten en lekker broodje te eten in de zon morgen weer zo'n dag hoop ik !!

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Suus: JAAAAAAAAH ik wis het! gefeliciteerd!! Ik hoef niet meer te pendelen voor jou hahaha. En wat een leuke manier om het te vertellen zeg....

@Anneke: Jij bent vast ook zwanger...

@Simmy: leuk dat je er bij bent gekomen :D

@Marieke: Jeetje wat een heftige periode voor jou zeg! En wat sneu voor je dochter dat ze niks hebben gezegd tegen de juf over haar medicatie! Ook erg slecht idd van de instelling! Maargoed dat de juf hier nog even een hartig woordje over spreekt met de instelling! Wat een dubbele gevoelens voor jou. Ene kant wil je haar beschermen en knuffelen en dicht bij je houden, maar aan de andere kant moet je haar juist loslaten omdat het thuis niet werkt. Even een hele dikke knuffel voor jou van mij!! En hopelijk kom je snel weer in wat rustiger vaarwater. Gelukkig heb je wel wat leuke ontspannende dingen op het programma...

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Marieke: ik heb er bewondering voor hoor hoe je met deze situatie omgaat. Het lijkt me zo moeilijk als je dochter zo duidelijk zelf ook in de knoop zit! Ook vanaf hier een knuffel voor je!

Morgen ochtend ga ik weer testen, keep you posted!

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Breekt in

Anneke, wat spannend!!! Ik duim voor je! Leuk dat jullie voor een derde kindje gaan!

Breekt uit

Deel Deze Pagina