Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik duim ook weer ;)

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    en ik ook

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    En ik ook. Als ik morgenavond weer op het forum kom wil een een goeie positest zien hoor Anneke ;)

4. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik had zojuist buikkrampen alsof ik ongesteld werd.
    (deze krijg ik meestal pas als ik het al ben)
    Heb nou ook hoofdpijn, maar ik heb van 15.00uur t/m 13.00uur gewerkt, met 3 kwartier slaap tussendoor dus kan ook daar van komen, maar ik hooooop dat ik ongesteld ga worden. (of niet en zwanger zijn, dat zou nog mooier zijn natuurlijk... maar ik ben ook al dolgelukkig als ik nou gewoon ongesteld zou worden.

Ik heb 4 ovulatietesten van de site gedaan die jij gaf SuusD.
    Ik zag een licht streepje (lichter dan de teststreep) op de eerste dag, wat steeds lichter wordt.
    Vanmiddag was het eigenlijk bijna helemaal niet meer te zien.

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    misschien je piek al gehad maar gewoon blijven testen mijne waren super licht en dan opeen knalde hij :)

6. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik heb hem in ieder geval niet gemeten.
    (geen dag over geslagen met testen)

grr, ik heb zo'n kriebels in mijn buik af en toe.
    uhhh de meeste van mijn collega's weten trouwens inmiddels dat we "er voor gaan"!
    Haha, gestopt met roken he, dan komt die vraag, en ik kan niet liegen ;)

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Test was negatief, ik denk dat ik het morgen nog maar een keer met zo'n extra gevoelige probeer... als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik word nu steeds wat heen en weer geslingerd, gisteren was ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik zwanger was, toen zag ik ook echt een licht streepje. Maar nu was er echt helemaal niks te zien... Ik hou jullie zo ook lekker bezig he?

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Maakt niet uit hoor meid
    We zijn allemaal in spanning voor elkaars testjes
    We gunnen het iedereen evenveel

9. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Nou nou anneke jij wordt ook heen en weer geslingerd in je gevoelens joh. Bah wat vervelend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, ongesteld of positieve test, want zo is het ook niet fijn en blijf je maar onzeker.

10. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    bij mij staat dat ik over tien dgn zou kunnen testen, maar kan het ook eerder met die van kruidvat?? 6 dagen ervoor zou kunnen toch. Beetje raar gevoel onderin mijn buik nu. Nog gevoelige (-)(-) en nu licht info gevoel. Dat kan toch nog helemaal niet?? Op mijn banner ben ik zelfs van een 'normale' cyclus uitgegaan van 28 dagen. Maar mijn eerste echte ronde zonder pil was 35. Wel was de banner correct met de ei sprong. Ook heb ik gelezen dat je ongeveer 14dgn na de eiprong vaak ongesteld word dus hopelijk klopt de banner. Denk dat ik over 8 dgn va testen. Ben ik lekker vrij.

11. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    suus hoe reageerde je moeder eigenlijk?? Was ik net helemaal vergeten te vragen.

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Anneke: bah zeg wat vervelend. Ik weet niet welke testjes je gebruikt, maar kruidvat schijnt erg gevoelig te zijn.

@Bloem: poeh wat spannend zeg allemaal.

@Simoontje: ik had eerste ronde na pil een cyclus van 33 daarna van 26 dus kan best hoor dat je cyclus nu korter is dan de eerste keer. Kruidvat is erg gevoelig idd, maar de 1 test op 10dpo positief en de ander pas als die een week overtijd is. Het kan dus wel, maar ik zou niet direct te teleurgesteld zijn als de test nega is.

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh Anneke wat spannend allemaal. Ik hoop dat er voor jou snel een knaltest komt. Misschien testen met zo'n digitaal ding dat suus liet zien?

Bloem ik hoop dat het innestel pijntjes zijn wat je voelt. Wat zou dat fijn zijn.

Suus heb je het je moeder al verteld?

Hier een heerlijke ochtend in Ballorig gehad met de kids. Nog even mijn hart kunnen luchten bij mijn vriendin die haar mond op de grond had hangen. Verder heerlijk gelachen. De kids hebben zich super vermaakt. Wat heerlijk om op zo'n doordeweekse schooldag naar Ballorig te gaan zeg. Alleen maar klein grut dus ze worden niet onder de voet gelopen.
    Net is een stucadoor langsgeweest voor een prijsopgave en die viel ons super mee. En van diverse hoorden we dat hij goed werk afleverd dus binnenkort wordt een groot deel van de woonkamer gestuct, heerlijk. We houden 1 muur voor een leuk behangentje en de rest wordt wit. Nu is alles lichtblauw/groenig behangen en daar zijn we op uit gekeken.
    Nou ik ga even banken. Heb een lachwekkend opvoedboekje gekocht. Murphy's law voor moeders. Is weer eens wat anders als de boeken voor ouders met special needs kinderen. Ik moest al flink lachen van de eerste twee pagina's. Dus ik ga even ontspannen met dat boekje op schoot.

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik reageer even wat later op alles heb erg veel last van mijn buik op ik giga ongi ga worden
    pas trouwens mijn broeken nu al niet meer zo opgewollen is mijn buik....

15. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    jaaa, dat wordt een 5ling SuusD, kijk maar uit! ;)
    Hopelijk heb je snel wat minder last, niet ongesteld worden hoor!!
    Weet je moeder het inmiddels al? Hoe reageerde ze?

@anneke, ik zou zo'n test kopen die aangeeft hoe lang je al zwanger bent, die geeft je volgens mij op dit moment het meeste duidelijkheid.

Hier weer een ovulatietest die niets meer aan geeft...
    Ik krijg de neiging om een oude zwangerschapstest te gebruiken.
    Deze heb ik nog liggen van toen ik nog niet zwanger wilde worden, dus de max. houdbaarheidsdatum zal wel verstreken zijn, maar ik vind het zonde om hem zo weg te knikkeren :p

Ik denk niet dat zo'n test plots aan kan geven dat je zwanger bent terwijl je dit juist niet bent, of wel?

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Octo mum!!!!
    Ze kwam binnen en ze stond stil en toen begon ze te huilen haha
    En mijn oom kwam binnen eerst zag hij niets toen ging hij het lezen en toen nam hij slow motion stappen richting mij hahha gefeliciteerd
    Was echt grappig!!!

17. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    leuk joh SuusD!
    Trotse oma, nu al ;)

18. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    hahahaha suus geweldig!! ja je moeder zal wel in de wolken zijn!!

sorry dat ik niet zo vaak reageer hoor, ik werk fullrime en kan niet stees op zwangerschapspagina kijken anders ziet iedereen het hiih

@anneke ik zou een clear blue test kopen die geven echt de meeste en snelste duidelijkheid!!

@bloem jeetje wat vervelend voor je zeg!! misschien heb je het al een keer gezegd maar er wordt hier zoveel geschreven maar ben je weleens bij de ha geweest?

Ik heb trouwens net een ovutest gedaan wat denken jullie? de teststreep is duidelijk donkerder dan de controlestreep toch??

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,5 KB
      Weergaven:
      6
  19. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hey meiden.
    Even een vraagje, ik word inmiddels natuurlijk ook ongeduldig, maar omdat dit m'n 1e cyclus na pil is weet ik eigenlijk niet wanneer mijn NOD is...Kan ik uitgaan van 28 dagen en dan een test doen?? Ik weet t niet...
    @Suus, super gaaf! Geniet ervan :)
    @Pocanhontas, ja de test streep is wel donkerder...

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Suus: wat geweldig dat je moeder zo blij was!!!

@Simmy: je kunt het natuurlijk proberen, alleen heb je helemaal geen garantie natuurlijk dat je cyclus 28 dagen duurt. Misschien even ovu testen tot je je cyclus in beeld hebt...

@all: bedankt voor het duimen. Nog steeds niet ongesteld, dus morgen weer testen!

Deel Deze Pagina