Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Heb voor Simoontje, Marieke, Simmy en Lori de tijd gehad om te pendelen:
    Mochten jullie de uitslag willen weten dan moeten jullie het maar even zeggen. Bedacht me ineens dat iemand dat misschien helemaal niet wilde weten :cool:

Simoontje jij had er al om gevraagd dus ik vertel die van jou al wel:
    In maart zwanger van een meisje:D

Wel wil ik er nog even bij zeggen dat ik het nog maar kort doe en dit dus niet per se altijd klopt;)

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hihi stokstaartje dan zou mijn gevoel kunnen kloppen duss... Happy :-D maar het is geen wetenschap dat weet ik maar wel leuk hoor. Precies waar ik op hoopte, maar dat weet je.

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik ben benieuwd stokstaartje. Ik deed het vroeger altijd met vriendinnen. Ik zou eerst twee meiden krijgen en dan een jongen kwam er meestal uit. Tot nu toe kloppen de twee meiden haha en heel stiekem.. mag het misschien niet zeggen.. hoop ik dat de laatste ook uitkomt :D

Simmy spannend hoor! Ben benieuwd!

Suus helaas wilde ze ook niet op de bank liggen, ja 2 tellen haha. Ach ja, 2,5 he :D

Ik ga een boodschappen lijstje maken. Hubs wil weg haha

4. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Stokstaartje wat is dat pendelen precies? Zie t wel overal staan...
    Loef dat je t gedaan hebt, ik wil de uitslag wel graag weten :)

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: ik kwam uit op Mei zwanger van een meisje.

@Simmy: April zwanger van een jongetje.

Pendelen: Je kunt pendelen met een ketting en iets zwaars eraan, maar er zijn ook echte pendels te koop. Ik heb op een beurs zo'n pendel gekocht. Je zet je elleboog op tafel en houdt de pendel vast bij het bolletje en dan stel je je vraag hardop of in gedachten. De pendel beweegt dan heen en weer of draait rondjes. Allereerst moet je wel even kijken welke uitslag hij geeft bij welke antwoorden. Ja en nee is duidelijk, maar de rest kan bij iedereen verschillen.

Wel is het erg belangrijk om de vraag zo duidelijk mogelijk te stellen. Dus kort en gesloten ja/nee vraag. Bijvoorbeeld Heeft .... een positieve zwangerschapstest in maart. Het is erg belangrijk om zo neutraal mogelijk te pendelen dus niet je eigen emoties mee te nemen. Want iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn hihi. Je kunt dan een duidelijk antwoord krijgen van ja of nee maar soms ook niet. Om een uitslag te krijgen die klopt moet je dus best veel oefenen, omdat je echt even moet leren om jezelf neutraal op te kunnen stellen. Daarom (nogmaals) ik doe het nog niet zo lang en het kan dus zijn dat het niet klopt. Tot nu toe zijn er een aantal dingen wel uitgekomen, maar er zijn ook dingen die niet klopten. Ik merk wel dat ik steeds vaker juiste uitkomsten heb dus ik maak vooruitgang met het neutraal opstellen hahaha.

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Wauw Stokstaartje! Klinkt interessant en natuurlijk ben ik heel benieuwd of t uit komt! April is wel lekker snel al :)
    Dankjewel! X

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Stokstaartje, zou je dat ook voor mij willen doen? :)

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hahaha, oh wat zal mijn man het zwaar gaan krijgen met 4 vrouwen in huis! Ik ben heel benieuwd. Voordeel is dat we al een meisjesnaam hebben en het over een jongensnaam niet eens kunnen worden ;) We gaan het meemaken. Juni weten we of je eerste voorspelling klopt :D

Ik ga mijn bed opzoeken. Beetje brak. Manlief heeft besloten dat we toch zondag maar lekker een dagje weg gaan gezien de voorspelde ijzel in het Noorden, waar de dierentuin is. Dus zondag lekker naar Den Helder, Ford Kijkduin had hij het over en dan volgende week zaterdag waarschijnlijk naar de dierentuin.

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja ik wilde voor jou (bloem) en pocanhontas ook nog doen, maar had even niet meer tijd. Zodra ik weer even tijd heb laat ik het weten goed :D

10. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    fijn :D

11. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wat een weer, bleh! We zijn weer te veel verwend geloof ik de afgelopen dagen. Kinderen hangen hier voor de tv en ik heb net even bij een buurtgenootje een balletpakje voor de jongste opgehaald via marktplaats. Heel toevallig was het hier in de straat dus we moesten zo lachen. Zo kom je weer in contact met mensen in je straat haha.
    Nu maar eens gaan bedenken wat we vandaag gaan doen. Er staat een pak cupcakes in de kast maar ik ben niet zo'n keukenprinses (echt waar, zelfs dat soort dingen mislukken bij mij) maar mijn oudste wil ze heeeel graag gaan maken. Misschien dat ik zo mijn man zo ver kan krijgen als hij terug komt hahaha.

12. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ja regen...zo jammer. Cupcakes maken is toch leuk? Ze worden vast heerlijk, haha.
    Ik ga zo toch maar even de stad in want morgen moet ik weer werken...

13. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Haha, Marieke, dat verhaal ken ik...

We hebben een huis gebouwd en wonen er pas een half jaar in.
    Nieuw huis, was nieuwe kerstballen, want dat mocht zo onderhand ook wel eens.

Kerstballen op marktplaats gezet, gaan wij akkoord,
    en ik geef aan dat ze savonds al kunnen komen, of anders de volgende dag.

Krijg ik een bericht terug, doe morgen maar, wat is uw adres?
    Ik mijn adres sturen.... krijg ik een mail terug:
    kun je het ook over de schutting gooien? Wij zijn jullie nieuwe achterburen.
    Nou, dan kom maar op de koffie, want het is breekbaar. Meteen leuk kennis gemaakt ;)

14. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Wat betreft die cupcakes....
    Als je niet zo'n keukenprinses bent moet je juist oefenen mama! ;)
    Leuke qualitytime met je dochter!

Ik heb vandaag hard gewerkt, maar kon onverwachts een uur eerder naar huis.
    Zo'n lieve collega!

Vanavond naar een verlichte optocht.
    Hopelijk is het dan droog, anders is dat zo sneu voor de bouwers.

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi meiden,

Helaas heeft mijn lichaam toch besloten om deze zwangerschap niet door te zetten. Ik ben net begonnen te bloeden, heb flinke buikkrampen. Anders dan wanneer ik ongesteld ben. Ik denk dat de innesteling niet gelukt is of dat het een vroege miskraam is. Jammer! Ik merk dat ik er nog wel rekening mee hield door die vervelende negatieve testen.

16. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ow Anneke wat erg! Echt heel jammer. Gaat t wel een beetje met je? X

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het gaat echt wel. Ik hield er al rekening mee, het duurde nu wel erg lang na die eerste licht positieve test... Maar het blijft wel heel jammer. En mijn buik doet ook gewoon flink zeer. Dank je voor je medeleven!

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    He Anneke wat naar. Ik hoop dat de buikkrampen snel zakken. Die zijn niet leuk :( Heb je geen last van stolsels nu? Lekker op de bank met een warme kruik op je buik.

@ Bloem, mijn huishoudkunde lerares begon vroeger al te zuchten als ik het lokaal binnen kwam.. dat zegt genoeg he:). Ik kan zelfs soep laten aanbranden. En de cakejes zijn aan de binnenkant nooit goed en de buitenkant is dan mooi. Ik snap er niks van. Mijn man lacht me altijd uit en die bakt de lekkerste dingen dus meestal doet hij dat. Ik ben van het knutselen, helaas houdt mijn oudste daar niet van.
    Heerlijk dat je wat eerder naar huis mocht. Werk je in een kliniek voor probleem kinderen? (jij was toch degene die met probleemkinderen werkte?)
    Haha, wat leuk dat dat je achterburen waren hihi, leuke manier om ze zo te leren kennen :)

Mijn dochter heeft vandaag gezellig bij haar vriendinnetje cupcakes gebakken en daar lekker gegeten. Ze belde of ze kwam. Was ik weer gered van mijn vijand de keuken hihihi:D

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Gisteravond was lichamelijk best vervelend nog. Ik had echt om de paar minuten harde buiken, een soort weeen, gelukkig is dat nu weer weg. Maar heeft nog wel een paar uur geduurd.

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    #460 deesjedees, 10 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
    Ik zou hier graag mee komen kletsen.
    Ik slik vanavond mijn laatste pil. Daarna gaan we voor ons 2de kindje.
    Ik zal me even voorstellen. Ik ben 27 en mijn man is 33.
    Wij hebben al een zoontje van 13 maanden.

Deel Deze Pagina