@Simoontje: Het zou kunnen kloppen ja Ben benieuwd... @Marieke: Wat jammer he dat ze dan niet even lekker bij je willen liggen. Ik heb dat weleens met mijn neefje. Als ik daar dan ben wil ik even lekker met hem knuffelen, maar daar heeft meneer het veeeel te druk voor haha. En hopelijk heb je vandaag een leuke gezellige dag met het gezin. En wat toevallig zeg van dat balletpakje hahaha. Heb jij even mazzel dat dat vriendinnetje beld hahahaha. Als je lerares zo reageerde dan moet je wel heel erg zijn geweest toen hahaha. @Bloem: Dat is ook echt toevallig zeg hahahaha. @Anneke: Heel veel sterkte. Wat rot zeg. Dit zal idd de reden zijn dat de testen niet duidelijk werden Ben blij dat je je lichamelijk wel weer wat beter voelt dan gisteren. Neem de tijd die je nodig bent om te verwerken he. Wachten jullie even of gaan jullie er meteen weer voor? @Deesjedees: Welkom hier! Spannend he... @All: Heb het vandaag erg druk....hele weekend eigenlijk al...Zowat het hele weekend nog geen tijd gehad voor huiswerk dus vandaag maar flink aan de bak!!
Ja graag! Zal ook wat actiever gaan reageren! Mooi studieontwijkend gedrag Leeftijd: 26 NOD: Ik gok 13 maart, maar weet t niet zeker omdat ik gestopt ben met de nuvaring en daarna dus wel ongesteld ben geweest, maar nog niet zonder ring zeg maar. Eerste ronde: vanaf 1 april Eerste kindje inderdaad!
@Anneke, wat vervelend, hopelijk gaat het vandaag beter! @Deesje, gezellig, welkom hier! @Marieke, veel succes met schoolwerk doen @Marieke, geen keukenprinses maar een keukenramp dus! Ik heb nu een heel brede doelgroep, want ik werk als woonbegeleidster binnen een woonbegeleidingscentrum voor mensen met een verstandelijke beperking, gedragsproblematieken en psychiatrische ziektebeelden. Ik werk dagelijks met mensen met hechtingsproblematieken.
Leuke baan Bloem! Ik werk als ambulant begeleider met dezelfde doelgroep met als aanvulling ernstig zieke en terminale kinderen, kinderen met een ernstig meervoudige complexe beperking
@deesjedees, welkom bij ons clubje. dames eR wordt hier altijd zoveel gekletst dat ik het onmogelijk bij kan houden, haha. Wel gezellig!! Hier nog steeds lichte ongi krampen die wegzakken en weer terug komen. Toen ik nog aan de pil zat en ongi moest worden had ik dit nooit zo. Vorige ronde had ik dit ook niet. Pffff woensdag of donderdag pas testen. Hopen dat mijn lichaam niet zo slim is dat t me voor de gek aan het houden is. .
1januari. En een echte ronde gehad, zeg maar. Nu ovulatie bij gehouden en denk een positieve test gehad een dag of negen geleden.
Veel te lang!!! Haha tja tis niet anders he?? Eigenijk moet je gewoon een knopje omkunnen zetten, vruchtbaar. En dan dat de man zijn toegift doet en dat t meteen raak is en je meteen weet dat t goed zit. VRESELIJK dat w88. (ook omdat ik best reëel ben en weet dat ik net zo goed nog tien maanden kan moeten w88 op een zwangerschap)
Hahaha herken het gevoel hoor! Wachten is niet leuk, ook al is het nog maar "kort". Naast het vruchtbare knopje mag wel een knopje zitten met "menstruatie", al die keren dat ik nu al ongesteld ben geweest met alle pijntjes etc erbij, onzin
Hoe veelste kindje wordt het bij jullie? Ja spannend is het weer wel. Ben benieuwd hoe lang we over ons 2de kindje gaan doen. Is er een lijstje waar de nod op staat van iedereen?
wij gaan voor ons eerste kindje. En er is wel zo'n lijst idd. In kleur je gegeven doorgeven en dan wordt dat op de lijst gezet.
Ik weet nog niet wanneer ik ongi word. Daarna zal ik het door geven. Ik was in rond 6 zwanger van mijn zoon. In ronde 4 en 5 een miskraam gehad. Vind het nu wel weer spannend
@Deesjedees: welkom hier! @all: merk vandaag dat het me niet in de koude kleren is gaan zitten. Ben snel aangebrand tegen man en kids, alsof zij er wat aan kunnen doen. Wel vandaag gezellig met een vriendinnetje naar een beurs geweest, dat leidde echt lekker af! We gaan er in principe gelijk weer voor. Al heb ik wel gelezen dat mijn cyclus nu even flink ontregeld kan zijn.
Vandaag een ongelovelijke shitdag gehad. mijn partner en ik hebben familie met mijn schoonmoeder. Nu vandaag deed ook nog zijn broer lullig tegen hem, waardoor er een fikse ruzie ontstond, en ik mijn vriend zag huilen. Ik kookte van woede, ik word zo boos als iemand mijn vriend pijn doet. Daarna moest ik de avonddienst, slaapdienst en ochtenddienst in. Ik moest op mijn werk braken van de emoties, heb vervanging geregeld omdat ik het onverantwoord vond tegenover mijn clienten... Vandaag ook een sigaretje gerookt na 24 dagen.... Ik ben niet van plan om weer te gaan roken, en ik wist dat ik niet zwanger was, maar brrrrr, (ff luchten hier hoor )
@bloem: wat vervelend voor je vriend en wat lief dat jij er zo voor hem bent. Dat zal hem vast een goed gevoel geven dat jij zo aan zijn kant staat. Hoop dat je vandaag weer wat rustiger bent. En een sigaretje maakt je niet gelijk een roker he? Wees ook niet te streng voor jezelf! Ik ben nu onderweg naar mijn werk en merk steeds meer hoe verdrietig ik eigenlijk ben.
@Anneke, jij gaat naar werk en ik kon net thuis van werk. Hoplijk geeft werk je wat afleiding vandaag. @de rest: fijne dag!
@bloem, nou wat vervelend toch!!! Ik snap best dat je voor hem op komt, en wat goed dat je dat kan. Ik begrijp je situatie enig sinds omdat ik ook een x een fikse ruzie heb gehad met mijn schoonouders. Dit ging zelfs over het feit dat ik bij hun in huis woonde en opeens uit huis moest. Diezelfde avond nog!!! Daar kan ik me nu nog kwaad om maken. Geef iemand dan een weekje de tijd om alle spullen te verzamelen enzo. Toen ben ik maar weer naar mijn ouders gegaan, maar de band tussen ons is wel goed beschadigd hierdoor. Hopelijk komt het bij jullie wel weer goed bloem. @anneke, ik merk aan je dat alles nu wat aan het bezinken is en dat je t er toch moeilijk mee hebt. Je moet ook zeker de tijd nemen om te rouwen, het is ook niet zo maar iets!!! Hopelijk kun je op je werk je gedachten een beetje verzetten.