Mag ik hier ook mee kletsen? Ben wel al begonnen met de eerste ronde, maar het ziet er naar uit dat het niet in 1 keer is gelukt. Vandaag voor het eerst getest (3 dagen voor NOD) en deze test was negatief. Had ook wel een wonder geweest als het direct was gelukt, want ben vorige maand pas met de pil gestopt.
@ anneke, probeer er over te praten. Hielp bij mij goed. Misschien kun je je hart zo ook wel beetje luchten. @ bloem, wat erg zeg hoe ze tegen je vriend doen. @ eldo, welkom hier. Ik heb me ook pas net aangesloten bij dit clubje. Ik ben op ongi aan het wachten en dan gaan we voor onze eerste ronde.
@eldo, je nod datum uhhmm hoelang al zonder anticonseptie werk woonplaats(als je dat wilt zeggen). Ik woon vlakbij den osch en ben werkzaam als gastouder (oppas) aan huis. Eerste kind tweede ronde. Zaterdag nod.
Hallo allemaal, Ik wil graag met jullie mee kletsen! Ik zwerf al een tijdje rond op dit forum (zwangerschapspagina) en ik heb besloten om te registreren zodat ik mee kan kletsen en ervaringen kan delen. In mijn vriendenkring is hier namelijk namelijk niemand mee bezig! Mijn naam is Sarah en ik ben 25 jaar en mijn vriend is 27 jaar. Wij hebben allebei een grote kinderwens. Eind februari ben ik gestopt met de pil (tevens laatste strip) en het lijkt ons verstandig om op de eerste menstruatie te wachten voordat we er echt mee gaan starten. Als ik netjes eind deze maand menstrueer kunnen we in april ervoor gaan. Liefs Sarah
ebbie welkom en succes. Hopelijk komt je eerste 'echte' menstruatie snel. Deze kan nogal eens lang ofwel langer uitblijven aangezien je lichaam eraan moet wennen dat ze nu alles zelf moet regelen. Ik heb ook een vrienden kring die er nog niet mee bezich is vandaar dat ik ook hier zit.
Ik kom hier ook gezellig meekletsen! In april gaan ook wij voor ons eerste kindje! Ik wordt volgende maand 26 jaar. Ik ben sinds december gestopt met de pil en sindsdien 2x een mooie cyclus gehad. Ik slik sinds dat ik ben gestopt met de pil foliumzuur (you never know..voor als t jasje scheurt ). Nu ben ik een btje mijn ei aan het proberen te vinden dmv ovu testjes..vind t wel leuk om te zien hoe je eigen lichaam werkt! Gister al een heeeelll lichtroze streepje..en volgens planning zou ik vrijdag mn ei moeten hebben...dus ben benieuwd! Eind maart dan mn laatste ongi hoop ik en begin april gaan we ervoor!
Welkom nieuwe leden! Wij gaan vanaf 1 april 'aan de slag' voor een brusje. Ik heb een zoontje van 1,5 jaar. Spannend hoor!
Welkom voor de nieuwelingen. Gezellig Er is weer veel gekletst zo te zien. Anneke ben je je werkdag een beetje doorgekomen? He bloem wat naar, ruzie met familieleden. Hopelijk trekt het snel weer bij. Zo niet leuk dat Mijn jongste is flink verkouden. Vannacht elk uur van de klok gezien, gaap. Straks maar vroeg naar bed. Nu even een bakkie thee zetten en lekker op de bank kruipen.
Bezig zwanger te raken Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 21 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: Februari 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013[COLOR] Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 - Afspraken - Echo's & Controles Even het lijstje naar boven gehaald voor de nieuwe meiden. Dan kunnen jullie hem aanvullen. -
Idd maar lekker vroeg onder de wol Marieke . Tis dr mooi weer voor! Heb net ff ovutestje gedaan.. Vandaag CD 10...mn vermoedelijke ei (gaan die nog niet gebruiken maar wil graag weten of ik vast mn ei kan ontdekken) komt vrijdag. Testje was nog vaag, maar duidelijker dan gister. Heb je letterlijk maar een dag voor je eisprong een knaltest? By mij zou dat dan donderdag een knaller moeten geven. Klopt t dan wel dat ik nu nog maar n licht roze streepje heb..?
Heee leuk! Ik wil ook wel in t rijtje ! Hoe lukt mij dat? Wij beginnen in april.. NOD in april gaat 26-4 zijn. We gaan voor ons 1e kindje !
Leuk Minimee dat je ook meekletst! Donderdag heb ik mijn NOD. Vanaf 11 februari slik ik de pil niet meer, nadat ik mijn strip heb opgemaakt. We zijn eigenlijk meteen met de eerste ronde begonnen, onder het mom van 'we zien wel wanneer het zover is'. Vanmorgen toch nieuwsgierig en een test gedaan. Deze was negatief. Nu afwachten wanneer ik ongi ga worden.