Overigens hoor ik steeds dat het t beste is rond 12u te testen met ovu testjes maarja..ik werk rond die tijd gewoon! Ik test vooralsnog steeds in de avond rond half 8 na 2-3u niet gedronken te hebben.. Lijkt me ook ok toch?? Op mn werk kan ik niet echt testen
Dat kan ook gewoon inderdaad! Welkom trouwens... Ik heb me vandaag verdiept in PCOS, en ik weet nu eigenlijk pas wel zeker dat dit hetgene is wat de dokter bij mij bijna 10 jaar geleden omschreven heeft.... Ik heb mijn moeder gebeld of zij er iets van weet, omdat dit ter sprake kwam op mijn werk (smoes). Mijn moeder schrok er ook van toen ik alles op las en raad mij aan om een afspraak te maken bij de dokter omdat ik over een paar jaar een kinderwens heb. (haha, je moest eens weten mam ) Ik ben nou stiekem best wel emotioneel, wat ik toch al was door gisteren... Mijn partner is volgende week vrijdag vrij, ik denk dat ik voor dan maar eens een dubbele afspraak ga maken bij de dokter
Iedere dag lijkt me prima minimee. Tis meer dat je als je om 12 uur ook test dat je preciezer weet wanneer je ovuleert en tot wanneer je vruchtbaar bent. Ik neem dat nu nog niet zo precies. Als je langer bezig bent kun je dat gaan doen. Maar kost ook dubbel zoveel testjes.
@ minimee, 24 tot 48 uur voor je ei sprong heb je een knaltest. Daarna word het streepje weer lichter of is weg. Maakt niet uit op welk tijdstip je test. Als het iedere keer maar op hetzelfde tijdstip is. Je moet alleen niet met ochtend urine testen. @ bloem, ik weet van een vriendin dat het moeilijk is om zwanger te raken. Zij zit nu aan de hormoon tabletten. Ben even de naam kwijt. Ik zou ook een afspraak maken bij de huisart. Als dit al bekent is kun je meteen door gestuurd worden naar de gynecoloog. @ lijstje, Wie houd deze bij? Zou gauw ik ongi ben zal ik mijn gegeven door geven. Ik denk dat ik donderdag ongi word, maar weet het niet zeker. @ foliumzuur, Hier ben ik vandaag mee begonnen met slikken. Was bij de etos en zag daar multi zwanger worden. Gebruikt iemand dit? Ben wel benieuwd of het iets is.
> bloem Hopelijk kan de dokter pcos bevestigen. Dan ben je al een stap verder! > deesjedees Volgens mij krijg je dan Clomid.
Ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen Bloem en dat je dan doorverwezen kan worden naar de juiste hulp. Kan me voorstellen dat je best emotioneel was na het gesprek met je moeder. Djees, ik heb wel gehoord over dat etos zwanger worden maar volgens mij is dat gewoon een geldverdien product. Ik geloof dat foliumzuur het beste is en gewoon gezond eten. Suus houd het lijstje bij maar je kunt je gegevens er ook zelf bij zetten hoor, gewoon even het lijstje copyeren en aavullen. Ik heb geen verstand van ovu testen minimee dus kan je geen tips geven. Ik zou vanmorgen met EMDR therapie beginnen maar door de recente toestanden met mijn oudste dochter vond de psych het toch beter om er nog even mee te wachten. Ze gaat wel de hulplijnen uitzetten naar de kliniek toe omdat ze ook erg schrok van hun houding naar mijn man en mij en hun dwingende manier voor de therapieen. Ze vindt dat ze eerst maar eens al het oude beeldmteriaal en verslagen moeten gaan bekijken zodat wij eens even bij kunnen komen. He fijn dat er iemand voor ons in de bres springt. Ik ga mijn vogel even aandacht geven want hij probeerd de knopjes van de laptop af te krijgen, volgens mij wil hij aandacht hahaha. Zometeen de kleinste weer van de psz halen. Nog 3 dgn en dan is het klaar met de nuvaring!!
Bedankt voor jullie hulp/steun! Ik hoop stiekem dat stokstaartje het gauw minder druk heeft en wil pendelen. Ik ben benieuwd of daar ook "minder" goed nieuws uit komt, of niet... @Marieke, ik kwam het ook tegen, heb er ook mijn vraagtekens bij... Er zijn zoveel foefjes, de Ʃne nog beter als de andere, maar de prijs is dan ook hoger. Voor je het weet ben je een hoop geld kwijt. Foliumzuur is wetenschappelijk bewezen, dus daar houd ik het voorlopig bij
Ja dat vroeg ik me ook af idd. Heb haar een uur geleden een privƩ bericht gestuurd! Eventjes haar antwoordt afwachten.
Wauw ik ben een tijdje weg en wat een verhalen ik ga het nu echt bijlezen hoor reageer zo Alvast welkom nieuwe meiden !!! Heeft iemand het lijstje bijgehouden? ik pas hem wel weer op
Hey suus long time no see haha. Niemand heeft t lijstje bijgehouden. Ik hebt geprobeert maar is op mijn telefoon geen beginnen aan. Er is veel gekletst hoe inderdaad!! Heb je wel even werk mee om het bij te lezen. Wanneer heb je nu je echo?? Is dat dan 22 april?
@Marieke nog even en dan van de anticonceptie af Fijn dat je kindje nu geholpen word hoop dat alles berg opwaards gaat vanaf nu! @stokstaartje wat fijn dat de studie bevalt!! @bloem wat grappig van die kerstballen jij stond zeker wel te kijken hahah Ik las iets over een verlichte optocht wat houd dat in? Heftig die ruzie meid hoop dat alles wel is goedgekomen ik hoop dat je sigaretjes af blijft voor je kindje straks Ik hoop dat de dokter kan helpen meid @anneke wat vervelend dat is het is doorgezet je ongi op naar de volgende ronde en nu raak!!! hoop dat het goed gaat met je buik @eten weetje wat lekker is verse appelcake!! Schijnt het zonnetje ook bij jullie? Ik krijg vandaag mijn 9 maanden dagboek binnen
nu even mijn verhaal Ik heb erg veel last van krampen gehad waardoor ik dus alleen kon liggen en constant met een warm kersenpitkussentje rondloop het was dus inderdaad zo erg dat ik in bad ging liggen half aangekleed gelukkig geen bloed maar had geen energie meer kon alleen mijn hoofd op het rand van het bad neerleggen en ik was zo slap dat mijn oom en moeder kwamen ik ben toen letterlijk gevoerd met avond eten toen ging het redelijk was erg schrikken omdat ik dacht dat ik bang was voor een mk vandaag verloskundige gebeld en krijg een vervroegd echo op 2 april om 08:40 en ook een verwijzing naar een dieetiste en nu ga ik de lijst bijwerken
Nou een heel vervelend verhaal om te lezen suus. Ik d8 al dat er wat was omdat je ineens offline was. Wat vervelend, dan wordt je wel ff van die roze wolk gesmeten!!! Ik hoop maar dat alles goed is met t frummeltje. Nog twee werken w8. Ook deze dagen zullen weer te lang voor je gaan duren kan ik me zo voorstellen.
@suusd, dat is schrikken zeg. Fijn dat je een vroege echo krijgt. Met 7.5 weken klopt er al een hartje. Waarom moet je naar de diƫtiste? @ marieke, staat jou verhaal terug in dit clubje? Dan zal ik dat eens lezen.
joh SuusD, ik hoop dat er niets aan de hand is! Neem je rust he! haha, dat was een hele opsomming aan reacties trouwens! Hier nog geen zonnetje, maar een flinke pak sneeuw. Vriendjelief deed er 3,5uur over om op zijn werk te komen.... pfff, hoop dat de terugweg beter verloopt
He gelukkig Suus je bent er weer. Ik was ook al bang dat er wat mis aan het gaan was. Wat ontzettend naar die krampen en wat fijn dat je eerder een echo kunt krijgen. Nog even 3 weekjes afwachten. Wat zou de verklaring voor die krampen kunnen zijn? Leuk! Een 9 mnd dagboek! Ik heb hem van mijn oudste heel goed bijgehouden maar van mijn jongste heb ik zo'n nare zwangerschap gehad dat de helft er niet in staat helaas maar mijn man wil hem binnenkort gaan bijwerken omdat hij nog wel veel weet. Het is zo leuk om terug te lezen en ook later voor je kind. Bij mijn eerste zwangerschap hield ik ook een schriftje bij met mijn gedachtengang en opmerkingen van anderen die ik kreeg en uiteindelijk had ik 3 schriften vol, tot mijn dochter haar tweede jaar. Ook de oppas en mijn ex schreven daarin. Ook zo leuk. Nou zojuist onze gezinsbegeleider gesproken die de opname van mijn dochter had geregeld. Ze was ontzettend geschrokken maar heeft ook het een en ander voor me kunnen relativeren. Zij onderhoudt nu ook contact met de kliniek en houd de boel in de gaten. Afgesproken dat we voorlopig nog wel even doorgaan daar met de observaties van mijn dochter omdat dat gewoon nodig is en ze nu niet thuis kan zijn. Maar ze wil nog wel even een goed gesprek voor ons allen om de lucht goed te klaren omdat er waarschijnlijk wel een vervolgopname in de zin van een behandeling nodig is voor mijn dochter en als het vertrouwen in hun professionaliteit stuk is wordt dat erg moeilijk. Met de kliniek net afgesproken dat ze rekening gaan houden met mijn jongste dochter en als we als gezin moeten komen dat dat of op vrijdag gebeurt zodat mijn jongste niet van slag raakt omdat ze haar zus moet achterlaten maar haar gewoon mee mag nemen of in het weekend zodat ook mijn man erbij kan zijn. De verdenking van de mishandelingen zijn zo goed als van de tafel en er wordt nu ook gezien dat mijn dochter heel goed de boel tegen elkaar uit kan spelen. Pff ik ben even helemaal leeggezogen maar wel een klein beetje opgelucht. Wat een toestand dit. Mijn jongste ligt heerlijk te slapen dus ik denk dat ik even haar voorbeeld ga nemen en even ga liggen
truste! zoiets kan idd energie zuigen ja... Gewoon toe geven aan je vermoeidheid, dan kun je daarna er weer tegenaan