Bezig zwanger te raken ________________________________________________________________________________________ Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 21 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: ? kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 april Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: ? 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 - Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige ________________________________________________________________________________________ -Even lijst omhoog -Bij sommige meiden staan nog vraagtekens ik zou deze graag willen invullen graag hoor ik wat ik daar mag neerzetten -deesjedees ik kon niet vinden of je al begonnen was
het is ook fijn om terug te zijn hier Ik moet naar de dieetiste omdat mijn darmen dus erg opzetten daarom dus de krampen en nu willen ze met mij waarschijnlijk een programma maken met wat ik moet gaan eten zodat mijn darmen wat meer tot rust komen (moet nu noteren wanneer krampen en wat ik eet) fijn om te horen dat het hartje dan al kan kloppen steld me erg gerust bedankt voor alle lieve reacties ik rust zeker lekker uit
@Anneke: Ja het is niet niks hoor om dit mee te maken. Verwen jezelf maar een beetje. Dikke knuffel van mij.. @Bloem: Zo heftig zeg je familiesituatie. Gaat het alweer wat beter? Wat een goeie smoes zeg. Heb je al een afspraak staan? @Eldo: Welkom hier! Kom er gezellig bij. Hopelijk is het toch raak ondanks je gevoel. Hier ook eerste kindje. @Ebbie: Uiteraard ook welkom hier! Hier ook eerste kindje. @Minimee: Nog een nieuw lid! Het wordt ineens een stuk drukker hier hihi. Welkom! Ook al eerste kindje. @Deesjedees: Ik ga alleen foliumzuur slikken en pas als ik zwanger ben extra vitaminen nemen. Ja ik pendel, maar nog niet zo super lang. Ik zal je erbij zetten op het lijstje en als ik tijd heb wat behoorlijk schaars is merk ik nu al in de tweede week zal ik gaan pendelen en het hier uiteraard vertellen.... @Marieke: Pff het blijft maar doorgaan bij jou he! Wel fijn idd dat er iemand is die voor jou/jullie opkomt...Wat fijn zeg dat die beschuldigingen van tafel zijn! Hopelijk komt het vertrouwen in de kliniek weer terug en kan er snel behandeling plaats vinden bij je dochter. Hoe vervelend en moeilijk dat ook is. @Suus: Woow heftig zeg! Voel je je nu wel weer ietsjes beter?? Ik dacht al suus heeft ons verlaten dan moet ik het lijstje maar snel even bijwerken, maar gelukkig ben je er weer Niet om het lijstje hoor, ben erg nieuwsgierig hoe het met je blijft gaan tijdens de zwangerschap enzo... @All: Zo hee 1.5 dag niet geweest en er is een heleboel bij geschreven. Heb op iedereen gereageerd hoop ik en anders excuus Ik ben vandaag zo goed als ongesteld geworden even afwachten of het echt doorzet. Dat is 3 dagen eerder dan in mijn normale cyclus, maar mijn ei was ook 2 dagen eerder gesprongen. En eigenlijk ben ik dan maar 1 dag te vroeg ongesteld . Vandaag dus beginnen met foliumzuur....!!! Ik heb dus een lf van 13 a 14 dus dat zit wel goed.
jemig, dat is een flinke lijst met rammelende eierstokken Ik weet niet wat ik op mijn vraagtekens zou moeten plaatsen dus... Ik hoop dat ik morgen gewoon ongesteld word, dat zou toch wel heel gaaf zijn he! @stokstaartje, fijn dat je zo'n stuk bent opgeschoten! En nou ben je klaar voor 't echte werk
Bedankt voor het warme welkom hier en voor het plaatsen op de lijst! Helaas vanmorgen ongi, dus ik kan weer van de lijst af. We gaan nu voor ronde 2. Ben pas in februari met de pil gestopt, dus had het ook wel verwacht.
Ff korte reactie. Zit op mijn telefoon. @suus, ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil geslikt. Wacht nu op de rode duivels. En dan nog kijken wat mijn cyclus gaat doen. Kan dus nog maar 1 vraagteken beantwoorden
Hier omowit!! Maar ik ben nog erg voor. Zaterdag nod. Denk ik. Wel met ovu testen gewerkt. En zaterdag is dan 14 dagen na de gemeten ovulatie. Denk dat ik had moeten w88 op de innesteling en dan 14 dagen rekenen, die heb ik niet gevoelt?? Zaterdag maar weer testen, zonder duivels.
Bij sommige vrouwen is het hcg pas te meten na nod Dus zolang er geen rode duivels zijn zit je goed! Met welke zwtest test je?
Ja weet ik. Mijn nod is sowieso pas zaterdag. En ik test met kruidvat. Ik moet zeggen deze deed wel raar. Want het controle streepje kwam er meteen, maar waar ik mijn geliefde roze teststreepje verwachtte pakte de urine net ofzo. Die test strip wordt helemaal vochtig normaal gesproken, maar nu bleef dat stukje waar de roze streep moest komen wel een minuut wit, zonder vocht zeg maar. Heb na tien twintig en dertig minuten ook nog gekeken, maar geen positief. Haha
> SuusD Je hebt een mooie lijst gemaakt! Ik zal mijn gegevens even aanvullen: Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013
Hahahahaha, als ik daar op ga zitten is hij kapot denk ik. @ simoontje, nog ff wachten tot zaterdag. Kan ook nog te vroeg zijn hoor. Heb je kwaaltjes die van een zwangerschap zouden kunnen zijn? @ stokstaartje, als je tijd hebt dan laat je het maar weten. Stuur ik een pbtje met mijn gegevens. Of heb je die niet nodig?
Ja dat wel. Maar ik ben me er ook bewust van dat dit van een naderende ongesteldheid kan zijn. Nu vandaag enkel moe en steekjes in onderbuik + afentoe een zeurende pijn op dezelfde plek ondermijn navel. Tja tis toch echt afwachten. Vandaag en vrijdag de hele dag werken dus dan gaat t wel. Ben alleen dat bang voor morgen. Dan ben ik vrij en zal ik wel tegen alle muren opbotsen. Tussende middag lunchen met een vriendin en smiddags boodschappen en huis poetsen. Dus dan maar even verstand op nul..