Spannende dagen Simoontje! Ik hoop voor je dat het raak is. Suus heb je ook een spastische darm dat ze nu zo opspelen? Ik hoop dat de dietiste je kan helpen. Die krampen zijn gruwelijk. Stokstaartje ook aan de foliumzuur. Hebben jullie al een beetje helderheid over de baan van je vriend? 't Is al bijna april. Hier een rustig dagje. Vanmorgen even een moedervlek laten weghalen die irritant werd. Mijn kleinste haar toekomstige schoonmoeder heeft even op haar gepast dus de geliefden konden hun hart weer ophalen. Oh wat is ze gek op haar vriendje. Daarna nog even lekker een bakkie gedaan en de rest van de dag niks. De verdoving voor het verwijderen van mijn vlekje is in een spiertje in mijn hals gezet geloof ik en daar heb ik flink last van zeg. Goed excuus om niet te hoeven stofzuigen hihi. Vanavond ook maar geen zumba want mijn arm omhoog doen doet al pijn. Is het bij jullie ook zo verschrikkelijk koud? Hier sneeuwt het af en toe lichtjes maar het blijft gelukkig niet liggen. Maar die wind!
@Deesjedees: ik heb geen gegevens nodig hoor. Ik gebruik gewoon de forumnaam. Ik weet wie ik bedoel en dat is genoeg. Ik vraag dan gewoon heeft Naam een positieve test in Naam maand. En als ik de maand heb gevonden vraag ik of het een jongen word en daarna of het een meisje wordt en dan weet ik in principe in welke maand er een positieve test is en of die zwangerschap dan een jongen of meisje is. Ik zie net je banner. Hebben jullie een reden dat jullie er zo snel weer voor willen gaan? Sorry als je dit al hebt verteld... @Marieke: Er is nog geen duidelijkheid. Hopelijk maandag. Het gaat allemaal zo raar in dat bedrijf. Eerst zou morgen het evaluatiegesprek zijn, maar toen mijn vriend vandaag vroeg waar het gesprek plaats ging vinden zei meneer gesprek? Ik ben morgen vrij. Die datum staat niet in mijn agenda. Dus toen hebben ze maandag afgesproken. Hopelijk valt dat niet weer in de soep. @All: ongesteldheid heeft toch nog niet echt doorgezet. Ik vloei wel, maar ik kan bij wijze van de hele dag met 1 tampon doen. Niet dat ik dat doe hoor kijk wel ui!! Heb ook nog geen echte buikkrampen dus zal morgen of overmorgen wel doorzetten denk ik. Maar ik ga wel gewoon door met de foliumzuur. Paar dagen extra kan geen kwaad.... Deze week een kort weekje school. Hoef de rest van de week niet meer heen, maar ga al wel vast voorbereiden voor volgende week zodat ik al zoveel mogelijk af heb Vanavond even lekker van mijn vrije avond genoten en morgen dus weer drukke dag. Misschien maak ik morgen ook even tijd om te pendelen....
@ stokstaartje, okay helemaal duidelijk hoe je pendelt. Bedankt alvast. Waarom wij nu al beginnen voor ons 2 kindje? Wij willen niet zo heel veel jaar tussen onze 2 kids laten zitten. Ik weet nu niet hoe lang we over ons volgende kindje gaan doen. Vorige keer binnen een half jaar zwanger geraakt van mijn zoontje, maar weet niet of ik weer zo'n mooie cyclus terug krijg. Voordat ik ooit met de pil begon kon je er geen pijl op trekken hoe lang een cyclus duurde. Na de pil had ik een cyclus van 29 dagen. Hoop dat deze terug komt @ hier, rode duivels gisteren gespot. De eerste ronde is dus gestart voor ons. @ lijstje, hier een aanvulling voor het lijstje, mijn nod is waarschijnlijk 11 april
ik hoef zaterdag ook niet meer te testen, rode duivels zijn aangekomen. Grrrrrr. Nou ja kan ik wel eerder aan een nieuwe ronde beginnen. Kan ik op het lijstje aangepast worden?? 11 april gaat mijn nod waarschijnlijk worden.
@ simoontje, das jammer zeg dat de rode duivels zijn gekomen. Nu op naar een volgende ronde. Hier waarschijnlijk ook 11 april nod
He wat jammer Simoontje Op naar de volgende ronde. Djees spannend, je eerste ronde! Lkker dat je de rest van de week vrij bent Stokstaartje. Wat ontzettend vervelend dat de persoon waarmee het gesprek gevoerd moet worden zijn agenda niet goed bijhoudt. Hopelijk maandag goed bericht. We gaan duimen. Hier vandaag eens een lege agenda, ook wel eens lekker. Ik zit dus nog heerlijk in pj met een bakkie thee en mijn jongste hangt met een appeltje achter de tv. Straks maar eens kijken wat we gaan doen. In elk geval even een stapel was opvouwen voordat mijn dochter morgen met haar week was weer thuis komt.
Bezig zwanger te raken ________________________________________________________________________________________ Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 21 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 11 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: 11 April Start datum: april 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 - Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige ________________________________________________________________________________________ -Even lijst omhoog -alles aangepast geloof ik
@Suus: Anneke moet nog even aangepast worden en ik ben ineens weer 27 maar ben toch echt nog 26 hoor hihi @Simoontje: Ah nee wat jammer. Had gehoopt dat ik gelijk had gekregen @Deesjedees: Aah ja dan is het wel handig om zo 'snel' weer te beginnen idd. Hopelijk krijg je die mooie cyclus weer terug. @Marieke: Lekker hoor een dagje vrij. Ik ben wel vrij maar alles staat al weer volgepland voor mijn gevoel. Vandaag dus met school bezig, morgen met mijn vriend mee, die wil een proefrit maken op een motor, zaterdag zal ik wel weer met school bezig zijn en zondag viert mijn vader zijn verjaardag dus ook al weer bezet....
@Eldo welke nod mag ik bij jou neerzetten? @Anneke welke nod mag ik bij jou neerzetten? @Bloem hoe gaat het bij jou? @marieke het bleek dat ik teveel gasvormende producten at en dat ik die gas niet kwijt kon doordat mijn darmen aan het verplaatsen zijn klinkt als een lekker dagje rust geen zumba enz. Het is hier zeker koud! geniet van je rust vandaag marieke!! @Stokstaartje fijn dat je studie zo bevalt en dat je niet de hele week hoeft of zou je de hele week fijner hebben gevonden? @deesjedees JAAAAAA jij mag beginnen ik ga je verplaatsen! maar ik zie dat ik zo iedereen mag verplaatsen want het is bijna APRIL!!!!!!! @simoontje op naar de volgende ronde en ik blijf duimen voor je meid!!! @hier ik ga vanavond mijn opa vertellen dat ik zwanger ben en ga zo even een lekker zittende pyamma broek kopen
Zo, inmiddels halve badkamer gepoetst, alleen de wc en de vloer nog. Helaas steekt mijn reuma op om meer te doen dus maar even een half uurtje rust. Mijn dochter is lekker aan het knippen. Nieuwe hobby van haar tegenwoordig. Helemaal blij met een papiertje en een schaartje en maar knippen hahaha. Ik heb zojuist mijn nuvaring verwijderd onder de douche dus ook hier wachten op mijn mensturatie en dan begint de eerste ronde Oh Suus dat kan flink pijn doen inderdaad als je gas vast zit. Kijk maar uit. Niet te veel van die producten eten. Pfff, je hebt drukke dagen voor de boeg Stokstaartje. Ik ben zelf eigenlijk elke dag vrij maar mijn agenda stond zo vol met afspraken de laatste twee weken dat ik onwijs druk werd in mijn hoofd. Vandaag heerlijk helemaal niks morgen weer rennen en vliegen. Oh.. ik krijg zojuist een schaartje naast me neergelegd met de mededeling, ikke wil niet knippen isse moeijuk hoor. Hahaha, al die heerlijke zinnetjes Ik ga maar even met haar aan de slag.
leuk idd marieke! @suus, spannend, dat zal vast wel een trotse overgrootopa zijn Hier gaat het zo zijn gangetje, ik heb net de klok rond geslapen, dus ik zal het wel nodig hebben gehad. (normaal slaap ik hooguit 3 uur achter elkaar) Volgende week vrijdag om 9.40uur hebben we de afspraak staan mbt het uitzoeken van PCOS... spannend. Testjes zijn nog steeds licht gekleurd hier.
Hey SuusD, Kan ik ook bij het lijstje? (in ene weer actief hier) Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013
Suus, wist ik het maar. Ben even lost. Dinsdag ongi geworden, maar het lijkt wel of het niet doorzet. Wat moet ik nu? Heb wel een pak ovu testen liggen, maar weet niet zo goed wat ik moet doen.
@BB88: Welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen @Eldo: Ik ben het even kwijt, maar wanneer ben je gestopt met je anticonceptie?
Stokstaartje: 11 februari. Heb net voor de zekerheid getest omdat ik er toch nog 2 had liggen, maar mijn lichaam houdt me voor de gek.
bij mij duurde het na de pilbloeding dus de eerste menstruatie uit mezelf 33 dagen. Dus kan best zijn dat het wat langer duurt hoor voordat je ongesteld wordt. Hopelijk niet natuurlijk
je bent pas net gestopt met slikken van de pil, je lichaam moet het eerst allemaal even op een rijtje krijgen Dus niet zo gek allemaal. Relaxt Eldo Welkom BB88
Eldo je lichaam moet weer even wennen aan een cyclus en op gang komen. Dat is bij de een heel snel en bij de ander kan het even duren. Welkom BB88 Ik ben mezelf aan het oppeppen om mijn oudste haar slaapkamer te lijf te gaan met een vuilniszak. Ik deed haar schot open om balletschoentjes te zoeken en alles rolde er uit Kleine is op de psz dus ik heb even de tijd maar zooo geen zin
Bezig zwanger te raken ________________________________________________________________________________________ Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 2 maart (gaat testen maandag 4 maart) Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 21 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 11 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: 11 April Start datum: april 2013 Nog niet begonnen met zwanger raken Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 16 Maart Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 - Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige ________________________________________________________________________________________ -Even lijst omhoog