Nog steeds krampen helaas wel minder heftig of ik begin er aan te wennen hahah Ik ga vanavond met mijn vrjend een dieet maken voor de week kijken of er verandering komt heb net lekker gegrilde kip gehaald voor vanavond yum yum Hoe is het met jullie kwaaltjes? En merken jullie je ei sprong?
Hmm lekker gegrilde kip. Wij eten noodles met wokgroenten en knoflookwoksaus. Heerlijk! Haha ejj kreeg net een leuk telefoontje. Heb een crystal clear fiets gewonnen!!! Is een witte retro fiets met zo'n rek ervoorop. Echt leuk!!! Helaas een half jaar geleden al een nieuwe fiets gekocht, dus deze gatlat verkocht worden. Iemand interesse??
@suusd, balen zeg dat je nog steeds last van krampen hebt. Hopelijk helpt het dieet. Hier nog ongi dus nog geen ei op komst. @simoontje, leuk zeg een fiets winnen. Je menu voor vanavond klinkt goed. @ hier, vind het nu de eerste ronde wel spannend worden. Ben vooral erg benieuwd wat voor cyclus ik ga krijgen. Ben erg bang dat die niet regelmatig zal zijn.
Oei jullie avondmaaltijden klinken errug lekker Hier worden het pizza's. Bodems van de AH en dan zelf beleggen. Lekker makkelijk. Oh wat heerlijk, een fiets gewonnen! Jammer dat je al voorzien was. Maarja dan heb je weer wat aan de opbrengst van de fiets. Ik hoop dat je dieet voor de komende week gaat helpen Suus. Zou wel erg fijn zijn. Ik heb mijn oudste weer opgehaald uit de kliniek maar ze is alweer uitgevlogen. Lekker bij een klasgenootje spelen. Mijn jongste is er niet zo blij mee want ze heeft haar zus zo gemist. Maarja.. vanavond kan ze weer knuffelen. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij blijven lekker thuis. Man gaat aan de klus want maandag over een week komt de stucadoor de woonkamer stuccen dus hij moet wat voorbereidend werk doen.
Jullie hebben gelijk. Het moet allemaal even op de rit komen denk ik. Gewoon even afwachten dus. Was een beetje in de war gebracht door de niet doorzettende ongi. Wat vervelend die krampen! Klinkt lekker pizza's! Wij eten vanavond lekker een ovenschotel. Jammie!
Hoi allemaal, Ben even een paar dagen niet geweest, moest even bijkomen van de teleurstelling en heb me lichamelijk ook nog wel even slecht gevoeld. Nu gaat het gelukkig weer beter. Gewoon er weer lekker tegenaan en dan zien we het wel! Ik heb nog niet alles teruggelezen. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Zijn er nog nieuwe zwangeren? En Suus ik lees dat jij last van krampen hebt. Ik hoop dat het niet al te erg is.
En mijn NOD is denk ik 8 april, maar is een beetje gissen. Mijn cyclus zou wel even ontregeld kunnen zijn nu.
@marieke, hier niet veel plannen. Morgen rolluiken bestellen en om 4 uur de slaapdienst in tot zondag half 9. Daarna doe ik niks meer. @eldo, hoe was je cyclus voordat je aan de pil ging? Heb je je ei sprong wel gevonden?
Deesjedees: dat is echt jaren geleden, maar kan mij herinneren dat het vrij regelmatig was. Ik ben nu echt even de tel kwijt. Ongi lijkt wel door te zetten nu.
@eldo, das fijn dat het nu doorzet. Kun je naar een volgende ronde. @bloem, even afwachten nu. Welke cyclus dag zit je nu?
pff even een egoberichtje hoor. Hier gaat het weer heel raar deze cyclus. Laatste 4 maanden is mijn cyclus ineens veranderd en wordt steeds erger van slag Vorige week maandag begon ik al met rozeverlies en afgelopen dinsdag helderrood verlies dus dacht YES ongi, maar tot op heden alleen af en toe roodverlies. Maar niet echt slijmvlies stukjes en de krampen die ik normaal heb. Heb af en toe krampen die normaal wijzen op een naderende ongi die van het ene op andere moment verdwenen zijn. Ik vloei zo weinig dat ik na 8 uur een mini tampon nog niet vol heb. Snap er niets van. Morgen is CD 29. Dat is mijn langste cyclus hopelijk ben ik morgen dan echt ongi. Maar naar mijn idee zit ik dan al 18 DPO. En als ik dan nog ongi wordt heb ik in totaal 2,5 week bloedverlies gehad. Dat is de helft van mijn cyclus. Maak me zorgen, want zwanger kan ik niet zijn aangezien het dan van voorvocht zou zijn en daar blijkt helemaal geen zaad in te zitten. (Ook al zeiden ze op school van wel) Gisteren in de auto nog even weer een gesprekje met vriend gehad. Als hij zich zo blijft voelen als nu (even er vanuit gaande dat het contract wel doorgaat) dan gaat het door volgende maand
Hallo dames. Sorry sorry, al een hele tijd niet gereageerd...Maar ik heb t allemaal wel gevolgd hoor! Jeee, zo veel zeg! Hier gebeurt eigenlijk niet zoveel. Ik wacht rustig op mijn NOD die, denk ik 25 maart is.
@simoontje, wat gek datje nu zo'n rara cyclus hebt. Vorige cyclussen waren prima. Heb je je ei gevonden deze ronde? Hopelijk zetten de rode duivels snel door. Ga hard voor je duimen dat je vriend zijn contract krijgt. @ bloem, dan zou het zo kunnen komen. Ff afwachten. Heb je je ei deze ronde gevonden? @ hier, zo'n vage ongi nu. Dacht eerst dat word kort zo naar de pil, maar nu alweer dag 5. Toch wel weer spannend zo'n eerste ronde. Hoop zo dat mijn cyclus netjes terug komt net zoals toen ik zwanger wilde raken van mijn zoontje.
Hihihi je bedoelt stokstaartje denk ik. Mijn cyclus wijkt ook wel af. Maar had afgelopen rond mun ei gevonden ja en twaalf dagen erna ongesteld dus.
> Stokstaartje 86 Oef! Hopelijk zet het vandaag door > Simmy Hihi... Hier gebeurt ook niet veel. Ik wacht ook op mn nod Wel heb ik vannacht heel raar gedroomd! Ik droomde dat ik een (licht) positieve zwangerschapstest had! Blijkbaar houd ik mij er meer mee bezig dan ik had gedacht.
Fijn zo'n gesprek Stokstaartje. Lastig dat je menstruatie zo raar gaat momenteel. Hahaha, nou ik heb ook altijd geleerd dat voor het zingen de kerk uit gaan zwangerschappen kan geven! Nou Bloem jouw lijf is ook vervelend bezig he. Hopelijk zet je menstruatie snel door, die krampen zijn niks. Djees je had een lange dienst zo te lezen. Slapen jullie mee of blijf je wakker in zo'n nacht? Eldo hopelijk zet je menstruatie nu door. Ik heb geloof ik weer een voorhoofdholte ontsteking. Voel me zwaar beroerd. Lang leve de hooikoorts. Ieder jaar is het weer hetzelfde liedje pfff. Dinsdag maar even naar de huisarts als het erger wordt. We zouden vanmiddag even naar ikea gaan nadat we mijn dochter naar de kliniek gebracht hebben maar dat moet ik nog maar even aankijken of dat gaat lukken.
Hoi allemaal! Ik ben er even niet geweest omdat ik op vakantie was! Wat is er veel gesproken!! Heb even geen tijd om alles terug te lezen maar gaat alles goed met iedereen? Zijn er nog nieuwe zwangere bijgekomen en hoe voel je je suus? Ik zie dat er een paar nieuwe zijn bijgekomen! Welkom allemaal! Gezellig dat jullie ook mee gaan praten 😃 Ik heb zojuist bruin bloed afgeveegd met het toiletpapier maar voor de rest kwam en zit er niks? Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ben wel al een paar dagen met vlagen misselijk en werd gister zelfs een beetje misselijk van het zien van een gepelde banaan..ik zit op 9dpo?