Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ Marieke, ik mag om half 12 naar bed op mijn werk. Meestal kan ik wel gewoon slapen, maar wel lichter dan thuis. Je slaapt toch met je oren open.

@ pocahontas, zou best een innesteling kunnen zijn. Lees het wel meer. Ff afwachten nu dan. Over paar daagjes testen.

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @pocahontas: het kan wel ja, hoop het voor je!

@marieke: beterschap! Vervelend zeg voorhoofdsholteontsteking...

@stokstaartje: wil je voor me pendelen wanneer het weer raak zou zijn?

Hier gaat alles weer goed. Druk met werk en de kids. Dit weekend lekker relezxed gedaan. Gisteren op verjaardag bij mijn schoonzusje, daarna de ikea leeg gekocht. Nieuwe stoelen bij de eettafel, nieuw bed, nieuwe lamp. Ons ledikant kraakt aan alle kanten, dus nieuw bed is heel fijn. Eind deze week zullen we m zeker hard nodig krijgen ;)

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @stokstaartje: helemaal niet erg even een ego bericht. Maar misschien toch even handig om een testje te doen? En anders even langs de huisarts te gaan...

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: Ik denk altijd bij voor het zingen de kerk uit aan dat je bijna tot aan het eind doorgaat, maar dat doen wij dan weer niet. Hier is het meer heel ver voor het zingen de kerk uit hahaha. Dus er moet dan echt net een celletje bij zitten, maar er schijnen onderzoeken te zijn dat er in voorvocht geen sperma zit. Wat wel kan zeggen ze is dat als je bijv 2x op een dag doet er nog wat in de penis kan zitten wat er dan met voorvocht uit komt bij de tweede keer.

En zijn jullie nog naar ikea geweest? Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@Pocanhontas: dit zou een innesteling kunnen zijn ja, maar ook een voorbode van ongi. Ik snap ook niet wie er bedacht heeft dat zwangerschap en ongi precies dezelfde symptomen moeten hebben haha. Je klachtjes zijn wel hoopgevend!

@Anneke: ben blij dat je je weer wat beter voelt. Uiteraard wil ik ook weer voor jou pendelen. Hopelijk kun je snel je bed inwijden hihi.

@Bloem: hoe is het met je? Heeft je ongi doorgezet?

@All: Ik had me voorgenomen dat als ik vandaag nog niet ongesteld zou worden ik een testje ging doen. Dit was dan de NOD van mijn langste cyclus. Gisteravond om 00 uur kreeg ik weer eens hevige krampen waarvan ik het gevoel had dit kon weleens doorzetten, maar dat had ik afgelopen week al vaker gehad. "s nachts werd ik wakker en had ik ze nog, en toen ik om 9 uur wakker werd ook nog. Toen maar naar de wc gegaan en ja hoor EINDELIJK echt ongi...En jeetje wat een krampen zeg volgens mij denkt mijn baarmoeder dat alles er in 1x uit moet ofzo. Gelukkig wordt het nu iets minder.

Ook heb ik al een tijdje een paar plekjes onder mijn arm en van de week ineens een grote vlek die afgelopen dagen van binnenuit leek te genezen. Toen ik dit zag dacht ik hmm kon weleens ringworm zijn of het is eczeem (ik heb namelijk astma en eczeem enz vandaar ook geen aandacht aan die kleine plekjes gegeven). Vandaag zei mijn vriend ineens onder de douche wat heb jij daar dan, ringworm?

Toen dacht ik hmm owkej als hij er ook over begint moet ik het toch even uitzoeken. Dus dat gedaan en ja hoor lijkt behoorlijk op ringworm. En wat blijkt schimmelinfecties verstoren je menstruatiecyclus!!! Dus morgen maar even bellen naar de dokter wat ik nu het beste kan doen...

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @stokstaartje goed dat je erachter bent wat er aan de hand was. Ik ken zelf ringworm niet. Heb je er veel last van? Ik hoop dat je krampen in ieder geval wat minder hevig zijn geworden.

6. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Joh, vervelend ringworm, ik ken het!

Hier nog steeds niets....
    Regelmatig krampen... en ik bedenk me, dat had ik als puberzijnde ook.

Zwangerschapstesten en ovulatietesten wijzen niets uit.
    Ik ben blij als ik vrijdag naar de dokter mag, maar ik denk dat ze me gewoon weer naar huis stuur, als ik zeg dat ik pas net ruim een maand gestopt ben met de pil... maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is... Stokstaartje, hopelijk heb je snel tijd om te pendelen.. haha, ik weet het, het geeft geen garanties ofzo, maar misschien kan het mijn gevoel bevestigen of juist niet, wat ik natuurlijk eigenlijk hoop.

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ovulatietest van vandaag was weer iets donkerder....
    Die van de 13e lijkt lichter maar ze zijn ongeveer gelijk.

Bijgevoegde bestanden:

8. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Nu maar hopen op een knaller!! Misschien toch een lange cyclus. Op hoeveel dagen zit je nu?? Ik heb overigens verschillende mensen hier gezien die zelfs ober de 60 dagen kwamen.
    Lijkt me ontzettend vervelend. Maakt je erg onzeker lijkt me.

Hoe hou je die testen goed??
    Bij mij kleurde ze allemaal na een paar uur lichter op.

9. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Haha, ja bij mij ook terwijl die echt knalde! Maar Bloem, hoop dat je eitje gauw komt!

10. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Pff wordt hier heel raar van. Normaal toch zeker 6volle dagen vloeien. En nu na drie dagen niets meer en na een dag toch wel weer een beetje donker vloeien. Toch maar weer tampon in gedaan. Heeft iemand dit vaker gehad?? Ik namelijk nog nooit.

11. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Ja dat heb ik ook vaker.

Ik zit nu op dag 34,
    Als het eitje nog moet komen heb ik een erg lange cyclus
    Waarbij ik me dus zorgen maak dat hij gerust weer een jaar uit gaat blijven. Ik krijg daarom de neiging om tegen de dr te zeggen dat ik al een maand eerder gestopt ben omdat ik bang ben dat ik anders weer terug naar huis gestuurd ga worden, terwijl ik het idee heb dat het een erg lang traject gaat worden.

Ik leg de tests altijd in de kast

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik denk dat je daar wijs aan doet bloem, om te zeggen dat je al langer gestopt bent. Anders laten ze je zo nog een half jaar aanmodderen.

Simoontje dat soort menstruaties had ik heel vaak, vandaar dat ik aan de anticonceptie ben gegaan. Ook toen ik vrijgezel was. Anders ben ik alleen maar ongesteld en een paar dagen niet. Erg onhandig.

Oh wat lastig stokstaartje, Ringworm :( Hopelijk ben je er snel weer vanaf. Wat zei de dokter?

Heerlijk dat je zo goed geslaagd bent Anneke. Ikea is weer blij met jou :D

Wij zijn gisteren niet meer naar de ikea gegaan. Ik voelde me zo beroerd. Gelukkig valt het nu weer mee, lichte hoofdpijn. Misschien was het wel een migraine aanval die voelde als een voorhoofdholte ontsteking?? Ik snap er niks van.
    Vandaag lekker met de kleinste naar peuterballet geweest en verder alleen maar in huis gerommeld. Morgen even op plantjes jacht bij de Praxis, de viooltjes zijn 1 euro per tray dus ik hoop dat de voorspelde sneeuw uit blijft want ik wil mijn tuin opleuken. Ik werd helemaal hebberig van de praxis folder :D
    Nou mijn aardappellen koken dus ik ga even verder met het eten. lekker bloemkool :)

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @Marieke hoe gaat het nu met je hoofdje? klus ze meid :D

@stokstaartje jeetje ringworm :O hoe gaat het met je ?

@bloem hij gaat opeens knallen hoor geloof me dat had ik ook :)

@Simoontje je kan dat helaas niet voorkomen dat verkleuren

met mij gaat het goed een mini krampje gehad :D verder niets dus ik zal wat actiever zijn weer :D
    ga even het lijstje aanpassen

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bezig zwanger te raken
    ________________________________________________________________________________________

Naam: Bloem
    Leeftijd: 26 jaar
    Kindje: eerste kindje
    Ronde: 1
    NOD: ? 13 maart ?
    Start datum: Februari 2013

Naam: Anneke
    Leeftijd: 34 jaar
    Kindje: derde kindje
    NOD: 8 april
    Start datum: 1 maart 2013

Naam: Pocanhontas
    Leeftijd: 29 jaar
    NOD: 21 Maart

Naam: Simoontje123
    Leeftijd: 27 jaar
    NOD: 11 April

Naam: Simmy
    Leeftijd: 29 jaar
    NOD: 25 maart

Naam: Eldo
    Leeftijd: 31 jaar
    NOD: 14 Maart

Naam: deesjedees
    Leeftijd: 27 jaar
    Kindje: tweede kindje
    NOD: 11 April
    Start datum: april 2013

Nog niet begonnen met zwanger raken

Naam: Marieke3
    Leeftijd: 34 jaar
    Kindje: derde kindje
    NOD: ?
    Start datum:eind maart 2013

Naam: Stokstaartje
    NOD: 16 Maart
    Start datum: 13 april 2013

Naam: Lori
    Leeftijd: 32 jaar
    Kindje: tweede kindje

Naam: Ebbie
    Leeftijd: 25 jaar

Naam: minimee
    NOD: 26 April

Naam: Winddanser

Naam: BB88
    Leeftijd: 24 jaar
    Start datum: (midden) april 2013

Zwanger!
    Naam: SuusD
    Leeftijd: 23 jaar
    Uitgerekende datum: 17 november 2013
    -

Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40
    - SuusD : intake 3 april verloskundige
    - SuusD : echo 25 april (bij studenten)(week 11)
    - SuusD : echo 16 mei (bij studenten)(week 14)
    ________________________________________________________________________________________

-NOD aangepast van damens
    -bij mij nog 2 echo's toegevoegd

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hey suuske, even een kleine aanpassing. Tis ronde drie alweer.

16. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    @suusD, ik durf niet zo te hopen, de 13e dacht ik dat ook, toen werd het ook weer minder, ik ben bang voor teleurstellingen ;)

@marieke, blij dat het weer wat beter gaat! hopelijk komt het niet meer terug!

@rest..... wat zouden jullie in mijn situatie doen. m.b.t. mijn vorige post

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ik zou de huisarts om advies vragen. Er wat dagen bij doen. Voor de zekerheid en vragen om clomid. Om de cyclus af te breken. Nadat je voor alle zekerheid nog een test hebt gedaan dat je niet zwanger bent.

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @bloem: huisarts vragen en inderdaad zeggen dat je al langer gestopt bent. Ik heb zelf geen ervaring met zo n ingewikkelde cyclus, maar snap dat je er onzeker van wordt. Dat zou ik ook hebben.

@suus: voor mij is het ronde 1 na vmk bij 4 weken en 6 dagen

@marieke: lekker die lentekriebels! Ik heb eer ook last van. Nog niet voor de tuin, maar wel voor de woonkamer. Heerlijk hoe dat is opgeknapt met een paar kleine aanpassingen. Volgend mij kun je met de viooltjes wel beter nog eventjes wachten.

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stokstaartje, ringworm heb ik nog nooit gezien. Komt zoiets zomaar in een keer?

@ bloem, onderste test lijkt het donkerst. Die testen kunnen in een keer gaan knallen. Ik zou ook tegen de huisarts zeggen dat je al langer bezig bent.

@ simoontje ,dat heb ik deze ongi ook gehad. Nu was dat wel na de pilstop.

@ marieke, heerlijk de tuin zomer klaar maken. Volgens mij kun je alleen beter nog niks in de grond zetten. Vriest ’s nachts af en toe nog. Of die violen moeten winterhard zijn.

@ stokstaartje, mijn begin datum is 13 maart. Maar je mag het wel zo laten staan hoor.
    Heb je al klachtjes buiten je darmen na?

@ hier, eindelijk sinds vandaag van de duivels verlost. Hoop dat ik volgende week mijn ei krijg. Ben aan het temperaturen. Kom ik er vanzelf achter.

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Vanmorgen gezellig met een vriendin de praxis onveilig gemaakt. Toch maar viooltjes ingeslagen. Ze konden tegen de vorst. Ook voor de kids (lees mama:D) een kweekzak voor aan de schutting gekocht met aardbeien dus die kan in april mooi opgehangen worden.
    Nu moet het toch echt mooi weer gaan worden hoor! Ik word zo moedeloos van dit weer.

Anneke in de woonkamer kun je inderdaad ook heerlijk de lente brengen. Wat heb je gedaan? Hier staat een leuke bos takken met katjes en wat leuke paasversieringen.
    Hoe voel jij je nu?

Djees hoe werkt dat tempraturen? Gaat dat omhoog als je ei nadert?

Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ook hier begint ronde 1. Ik denk dat mijn NOD 16 april zal zijn als ik meteen regelmatig ben. We zullen zien.

Deel Deze Pagina