Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @marieke, 's Morgens als je nog in bed ligt neem je je temp op. Proberen om dit rond dezelfde tijd te doen. Als je ei is geweest stijgt je temp een beetje. Als je zwanger bent blijft hij hoger. Als je ongi word zakt je temp dan weer. Je weet dus pas na de eisprong wanneer die is geweest.
    Ik zelf vul dat dat op de volgende site in. Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting
    Deze site berekend ook wanneer je je ei zou hebben gehad.

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Marieke: ik heb een nieuwe lamp opgehangen, een paar nieuwe plantjes gekocht en zeil op de eettafel geplakt. O ja, ook niet onbelangrijk: een paar plastic bakken gehaald voor het speelgoed. Heerlijk dat het wat opgeruimder lijkt.

Het gaat met mij wel weer goed. Ik ben wel aardig bijgekomen van de teleurstelling en lichamelijk ging het na twee dagen alweer een stuk beter.

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Wat een flut weer is het zeg. Sneeuwt het bij jullie ook? Hier sneeuwt het flink door. Ik ga normaal iedere woensdag ochtend mijn mijn zoontje babyzwemmen. Sla deze week maar een keertje over. Rij liever niet als het sneeuwt. Hoop dat het straks wel stopt. Ik moet vandaag werken van 14:00 tot 21:00.

4. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    bedankt voor jullie reacties!
    Hier redelijk prima weer. klein zonnetje komt al door.

Bij mij zelf staat het op onweer....
    men... ik heb zo'n buikkrampen in mijn onderbuik.
    Had net het idee alsof ik van mijn eigen af ging.
    Als dit menstruatieklachten zijn, hoop ik dat het nu wel echt door gaat zetten... zo erg had ik ze nog niet.

Kan ik gewoon paracetamol slikken?
    (Voor het geval dat als ik nou wel zwanger blijk te zijn)

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ bloem, je mag gewoon paracetamol pakken. Als je zwanger zou zijn mag je die niet te veel pakken.
    Vrijdag moest je toch naar de huisarts?

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik zou niet slikken bloem

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Joh, had zonnetje nog niet gezegd of het veranderd in een grijze sneeuwende wereld!

Vrijdag idd dokter.

Bedankt

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Je mag gewoon paracetamol slikken Bloem. Toen ik zwanger was van mijn jongste zaten mijn nieren bekneld en toen mocht ik ook paracetamol slikken. Wat vervelend dat je zo'n last hebt. Ik hoop echt dat je ha wat voor je kan betekenen. Lijkt me heel onzeker zo.

Anneke fijn dat het weer wat beter gaat met je. Lichamelijk knap je meestal wel snel op maar geestelijk kun je inderdaad even een knauw krijgen.
    Klinkt leuk wat je binnen hebt gedaan. Oh je die opbergbakken voor het speelgoed wilde ik van het weekend ook halen. Is een beter gezicht dan dat losse speelgoed inderdaad. Mijn jongste heeft een speelgoedkist in de woonkamer staan maar toch slipt het weer aardig vol met losse dingentjes. Vooral die mini's van de ah word ik gek van. Daar moet echt even een bakje voor komen.

Hebben jullie sneeuw? Hier gelukkig helemaal niks. Maar ik last op facebook dat een kennisje van mij in Middelburg flink wat sneeuw heeft.

Zo er komt net een lading zomerkleding voor de kleinste binnen. Een webshopje waar ik wel eens bestel had allemaal Kiekeboe kleren voor 3 en 4 euro dus ik heb flink ingeslagen en Nelson schoenen had 25% korting dus schoenen voor de meiden besteld en dat kwam allemaal net binnen. De kinderbijslag is op voor het binnen is hahaha. Voor mijn jongste had ik twee paar schoenen besteld maar nu kan ik niet kiezen welke het worden.. ze zijn beiden leuk en zitten beiden goed ;) Denk dat ik ze beiden maar houd..
    Nou ik spring maar eens onder de douche. Ik moest wachten totdat de pakketjes binnen waren dus durfde niet te gaan douchen haha

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    trouwens ik houd de rondes van iedereen niet meer bij hahahah
    dus kunnen jullie doorgeven volgende ronde dan houd ik dat beter bij :D

ik pas even lijstje aan nu

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bezig zwanger te raken
    ________________________________________________________________________________________

Naam: Bloem
    Leeftijd: 26 jaar
    Kindje: eerste kindje
    Ronde: 1
    NOD: ? 13 maart ?
    Start datum: Februari 2013

Naam: Anneke
    Leeftijd: 34 jaar
    Kindje: derde kindje
    NOD: 8 april
    Start datum: 1 maart 2013

Naam: Pocanhontas
    Leeftijd: 29 jaar
    NOD: 21 Maart

Naam: Simoontje123
    Leeftijd: 27 jaar
    Ronde: 3
    NOD: 11 April

Naam: Simmy
    NOD: 25 maart

Naam: Eldo
    Leeftijd: 31 jaar
    NOD: 14 Maart

Naam: deesjedees
    Kindje: tweede kindje
    Start datum: april 2013

Naam: Marieke3
    Ronde: 1 na vmk
    NOD: 16 april
    Start datum:eind maart 2013

Naam: Stokstaartje
    NOD: 16 Maart
    Start datum: 13 april 2013

Naam: Lori
    Leeftijd: 32 jaar
    NOD: ?

Naam: Ebbie
    Leeftijd: 25 jaar

Naam: minimee
    NOD: 26 April

Naam: Winddanser

Naam: BB88
    Leeftijd: 24 jaar
    Start datum: (midden) april 2013

Zwanger!
    Naam: SuusD
    Leeftijd: 23 jaar
    Uitgerekende datum: 17 november 2013
    -

Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40
    - SuusD : intake 3 april verloskundige
    - SuusD : echo 25 april (bij studenten)(week 11)
    - SuusD : echo 16 mei (bij studenten)(week 14)
    ________________________________________________________________________________________

-Veder heb ik iedereen alvast naar bezig zwanger te raken gezet
    omdat je uitgaat van je laatste ongi voor uitgerekende datum :)

11. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Mag ik me hierbij toevoegen??

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Bloem: Ik wil je niet flauw maken hoor, maar wat ik hier op het forum wel eens heb gelezen is dat meiden die PCO hebben altijd in meer of mindere mate streepjes plassen op ovutesten. Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat jij denkt dat je PCO hebt?

Wat betreft de dokter. Ik denk dat je heen moet gaan met het verhaal dat je een kinderwens hebt en dat jij je kunt herinneren dat je in het verleden de diagnose PCOS hebt gekregen. En dan gewoon erop staan dat je naar de gyn toe wil, omdat je al weet dat kinderen krijgen lastiger zal zijn. Normaal laten ze mensen altijd eerst aanmodderen, maar jij hebt al een voorgeschiedenis dus dat is anders.

@Simoontje: Ik lees dat je veel minder ongi bent dan normaal. Heb je al weer een zwangerschapstest gedaan? Soms wordt je toch een klein beetje ongi als je zwanger bent. Sommige vrouwen hebben zelfs best veel bloedverlies en krijgen toch gewoon een gezonde baby.

Je zei tegen bloem dat ze om clomid moest vragen, maar dat krijg je niet van de huisarts. Clomid breekt een cyclus niet af, maar zorgt er juist voor dat er een goed eitje groeit (als het zijn werk goed doet).

@Suus: Mijn volgende NOD zal denk ik zijn 14 april. Hangt een beetje af of mijn cyclus in de war is nu. (zie onderstaande verhaal)

@Deesjedees: Ja ringworm is een vorm van een schimmelinfectie. Dus kun je zomaar oplopen. Net als een vaginale of een voetschimmel.

@Marieke: Jeej eindelijk ronde 1 begonnen. Spannend!

@Anneke: fijn dat je je weer wat beter voelt. Uiteraard heb ik jou ook weer op het lijstje gezet om te pendelen.

@ Mamava: Welkom hier. Ik heb je op het lijstje gezet bij de rest.

@All: Ringworm heb ik niet echt last van. Af en toe een beetje jeuk. Morgen ga ik daar voor naar de dokter. Afgelopen maandag heeft mijn vriend gesprek gehad en het lijkt positief. Aan het eind van volgende maand weten we definitief of mijn vriend wordt aangenomen. En als dit gebeurt zal hij vanaf 1 mei op contract komen. Als mijn cyclus loopt zoals het nu gepland staat zal ik rond de 26ste mijn ei hebben dus kunnen we direct aan de bak hahaha. En verder weet ik nu waarom mijn cyclus zo raar was. Hieronder mijn verhaal van de afgelopen dagen.

(Sorry voor de details)

zoals jullie afgelopen dagen gemerkt hebben ben ik hier niet geweest. Het waren 2 zeer heftige dagen. Afgelopen zondag vertelde ik dat ik erg hevig ongesteld was. Nou niets was minder waar. Ik kon maar net 2 uur soms maar 1 uur met een tampon doen. Zondagnacht werd ik om 4 uur wakker en was ik zo doorgelekt dat ik en het bed er onder zat en toen ik de tampon eruit haalde kwam er nog een plens achteraan. Bed afgehaald en maar op een handdoekje op matras gaan liggen.

2 uur later ging de wekker, tampon weer compleet verzadigd. Beddenspul schoongemaakt in de wasmachine en snel snel naar school. Een uur na het verwisselen stapte ik in de bus en voelde al weer hoe laat het was. Op school snel naar de wc gegaan en daar kreeg ik de schrik van mijn leven. Er hing een soort zakje aan de tampon. Het eerste wat ik dacht was, ik zal toch geen miskraam hebben. Het was geen gewoon baarmoederslijmvlies, want heb eraan gevoeld. Voelde net of er soort bloedvaatjes in zaten. Ik helemaal overstuur van binnen, maar van buiten mezelf groot gehouden en gewoon in de les gegaan.

Daar heb ik mijn vriendin geappt en beschreven wat er allemaal is gebeurt. Het eerste wat zij zei was meid ik denk dat je een miskraam hebt. Dat was een hele harde klap in mijn gezicht. Ik wist niet eens dat ik zwanger was en vervolgens als ik het wel weet is het al weer afgelopen. Ik was kapot en gesloopt, maar gewoon op school gebleven. Na het verlies van het zakje was het zware bloeden direct gestopt. Van toen tot nu nog steeds vloei ik licht en de kleur wordt al veel minder rood en heb nog steeds af en toe een steek of kramp.

Lichamelijk gaat het dus goed en geestelijk gaat het ook al weer de goeie kant op. Ik dacht door mijn pendels dat ik me had "voorbereid" op de teleurstelling van een miskraam, maar niets is minder waar. Dit had ik niet zien aankomen. Stom van mezelf maar ik heb gevraagd naar een positieve test en niet wanneer ik zwanger ben. Vanaf nu vraag ik dus bij het pendelen naar zwangerschap en niet naar een positest.

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt.

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bezig zwanger te raken

Naam: Bloem
    NOD: ? 13 maart ?

Naam: Anneke
    NOD: 8 april
    Start datum: 1 maart 2013

Naam: Pocanhontas
    NOD: 21 Maart

Naam: Simoontje123

Naam: Simmy
    NOD: 25 maart

Naam: Eldo
    Leeftijd: 31 jaar
    NOD: 14 Maart

Naam: deesjedees

Naam: Marieke3
    Ronde: 1 na vmk
    NOD: 16 april
    Start datum:eind maart 2013

Naam: Stokstaartje
    NOD: 14 April
    Start datum: 13 april 2013

Naam: Lori
    Leeftijd: 32 jaar

Naam: Ebbie
    Leeftijd: 25 jaar

Naam: minimee
    NOD: 26 April

Naam: Winddanser

Naam: BB88
    Leeftijd: 24 jaar
    Start datum: (midden) april 2013

Naam: Mamava
    Leeftijd: jaar
    Kindje: kindje
    Start datum: jan 2013

Zwanger!
    Naam: SuusD
    Leeftijd: 23 jaar
    Uitgerekende datum: 17 november 2013
    -

Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40
    - SuusD : intake 3 april verloskundige
    - SuusD : echo 25 april (bij studenten)(week 11)
    - SuusD : echo 16 mei (bij studenten)(week 14)

mamava kun je mij de rest van de info geven voor de lijst :D

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    owww stokstaartje wat erg dit allemaal :(
    als je even iets kwijt wil mag je het altijd posten hier hoor x
    GROTE DIKKE KNUF VOOR JOU!!!!

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    thnx suus :)

16. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    @stokstaartje jeeeejjj wat heftig, krijg er een heel naar gevoel van in mijn maag..
    Hopelijk voel je je snel wat beter. Ik geloof best dat dat een heftige gebeurtenis was. Knap dat je in de klas kon blijven.

Excuus voor mijn advies. Aan wie ik dat gegeven heb weet ik even niet meer. Bewijst maar weer dat ik er ( gelukkig?) geen verstand van heb.
    Ik denk dat ik mun ongi wel heb gehad. Was alleen wat van slag ofzo. Ik werd woe op do wakker van steken en kramp en merkte dat ik ongesteld werd. (heel fijn dat ik dat altijd merk) de hele donderdag redelijk veel rood gevloeid (4 tampons over de heledag) dag daarna had ik t alweer met twee kunnen doen qua hoeveelheid en de dag daarna was het weer de helft minder. Erg vreemd normaal echt veel meer en langer ongesteld..
    Maar bestaat dat echt dat mensen vloeien en zwanger zijn?? Dacht dat dat een fabel was.

Toch een testje doen dan??

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi Suus, wil je voor mij aanpassen naar ronde 1 na vmk?

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Simoontje: is niet erg hoor dat je dat niet wist. Net wat je zegt gelukkig maar dat je dat niet weet ;) Ik voelde me ook echt heel naar. En ja heb in het afgelopen half jaar regelmatig iemand gezien die ook zwanger was en bloed verloor en toch een goede echo. Dus ik zou toch voor de zekerheid even een testje doen. Ik heb er nu zelf spijt van dat ik het niet heb gedaan vandaar ook mijn advies. Dan weet je het echt zeker en heb je gewoon echt duidelijkheid. Anders blijf je malen over die lichtere ongi.

Ik weet nu namelijk niet van wanneer deze zwangerschap begonnen was. Vorige maand had ik een lichtere en iets kortere ongi dan normaal. Een week na de ongi was ik af en toe wat misselijk en weinig trek. Ook voelde ik van alles in mijn buik groeien. Ik dacht toen dat het mijn eitjes waren die zo snel groeien, maar het voelde wel anders dan normaal. Dat weet ik aan het nieuws dat we in april gingen beginnen voor een kindje.

Toen getwijfeld over een test te doen, maar dacht ja zul je net zien als ik hem nu doe dat hij positief uitslaat door een eisprong als het wel gewoon een eisprong is. (ik heb namelijk altijd juist de bijzondere dingen haha). En toen dacht ik ik wacht nog een paar dagen en toen ik paar dagen verder was had ik geen klachten meer dus dacht zie het was toch mijn eisprong. En afgelopen week bleek toch dat ik zwanger was. Alleen nu weet ik dus niet of ik vorige maand al zwanger was of deze maand pas. En ook afgelopen week niet getest, omdat ik dacht ach ik bloed toch dus ik ben toch niet zwanger..

Dus persoonlijk bij twijfel testen. Dan heb je echt duidelijkheid.:D

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Suus: hoezo heb jij echo's bij studenten? Doe je mee aan een onderzoek ofzo?

20. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Test net gedaan. Na tien minuten nog niets. Zou nu 4 dagen overtijd zijn. Dus ik ben echt niet zwanger. Net wat ik dacht, maar nu weet ik het zeker stokstaartje.

Deel Deze Pagina