Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    balen meid :( maar de volgende ronde ga je gewoon in beeb in je buik hebben

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ bloem, pendelen moet je niet van uit gaan he. Het komt niet altijd uit hoor.
    Hopelijk heb je morgen bij de huisarts wat duidelijkheid.

@ pocanhontas, wel spannend zeg. Zouden klachten van een zwangerschap kunnen zijn. Heb je je ei gevonden deze ronde? Anders is vandaag toch je nod?

@ marieke, Fijn dat je maandag terecht kan. Hopelijk kan hij/ zij je toch verder helpen.
    Hier gelukkig een zonnetje. Hier heeft het gisteren gesneeuwd.

@ hier, Ben heerlijk weekend aan het houden. Dinsdag pas weer aan het werk. Best wel nodig paar vrije dagen. Ben zooooo moe. Ik weet alleen niet waarvan.

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ pocanhontas, sorry net je berichtje gemist

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    #644 SuusD, 21 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2013
    Bezig zwanger te raken
    ________________________________________________________________________________________

Naam: Bloem
    Leeftijd: 26 jaar
    Kindje: eerste kindje
    Ronde: 1
    NOD: ? 13 maart ?
    Start datum: Februari 2013

Naam: Anneke
    Leeftijd: 34 jaar
    Kindje: derde kindje
    NOD: 8 april
    Start datum: 1 maart 2013

Naam: Pocanhontas
    Leeftijd: 29 jaar
    Ronde: 2
    NOD: 19 April

Naam: Simoontje123
    Leeftijd: 27 jaar
    Ronde: 3
    NOD: 11 April

Naam: Simmy
    Leeftijd: 29 jaar
    NOD: 25 maart

Naam: Eldo
    Leeftijd: 31 jaar
    NOD: 14 Maart

Naam: Marieke3
    Leeftijd: 34 jaar
    Kindje: derde kindje
    Ronde: 1 na vmk
    NOD: 16 april
    Start datum:eind maart 2013

Naam: Stokstaartje
    NOD: 14 April
    Start datum: 13 april 2013

Naam: Lori
    Leeftijd: 32 jaar
    Kindje: tweede kindje
    NOD: ?
    Start datum: april 2013

Naam: Ebbie
    Leeftijd: 25 jaar

Naam: minimee
    NOD: 26 April

Naam: Winddanser

Naam: BB88
    Leeftijd: 24 jaar
    Start datum: (midden) april 2013

Naam: Mamava
    Leeftijd: 31 jaar
    Ronde: 2
    NOD: 19 april
    Start datum: februari 2013

Naam: deesjedees
    Leeftijd: 27 jaar
    NOD: 11 April

Zwanger!
    Naam: SuusD
    Leeftijd: 23 jaar
    Uitgerekende datum: 17 november 2013
    -

Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40
    - SuusD : intake 3 april verloskundige
    - SuusD : echo 25 april (bij studenten)(week 11)
    - SuusD : echo 16 mei (bij studenten)(week 14)
    ________________________________________________________________________________________

pocanhontas wat wil je hebben staan bij je nod?

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Kom op lieve buikjes en eitjes en zaadjes wees eens lief en zorg eens voor wat zwangere dames!!!

6. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    Ja balen inderdaad! maar gelukkig is mijn cyclus wel in orde en dat is ook wat waard! :)

vol goede moed naar ronde 2! zet mijn nod trouwens maar op 19 april hoor!

hopen op meer zwangere dames inderdaad! Kom op doe je best :)

7. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap @SuusD!!! Hoera!

Mijn eisprong valt precies op 1 april. Als dat geen goed voorteken is...:p

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

@Suus: volgens mij haal je Marieke en mij door elkaar. Wil je mij op ronde 1 na vmk zetten? je hebt dat bij Marieke gedaan ;)

@Pocahontas: wat jammer meid dat je ongesteld bent geworden. Volgende ronde beter!

@Stokstaartje: heb je echt voor iedereen gependeld? Goed bezig hoor! Hoe gaat het nu? Ben heel benieuwd of je voorspelling uit komt... zo ja, dan krijg ik een tweeling... aargh! Dat past helemaal niet in dit huis ;)

@Marieke: groot gelijk dat je even contact opneemt met de huisarts, dit lijkt me niet helemaal zoals het hoort!

Hier zit het nieuwe bed in elkaar en gaan we vanavond weer druk aan de klus... ik voorzie een stoomachtig weekend ;)

9. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nogmaals bedankt voor het pendelen Stokstaartje. Ik hoop zoooo dat je gelijk hebt.

Ben hier al even niet geweest. Ben erg druk met werk! Maar wel heel leuk.

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @anneke ik haal jullie wel eens door elkaar ja excusses
    Ik zit nu op de app ik zal zo op de laptop de dingen rechtzetten :)

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    No problem!

12. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    @suus hoest nou met jou?? De beeb zit nog goed?? Dieetist geweest??

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ik ga er vanuit dat mijn ronde al begonnen is, nadat ik drie dagen ongesteld ben geweest van donderdag tot zaterdagavond :p
    Krijg nu al rekbaar slijm, dus en staat een druk klusweekeind voor de boeg.

14. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoop alleen dat ik niet ziek aan t worden ben. Misselijk, hoofdpijn en honger de hele tijd erg vreemd

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @simoontje: have fun met al dat geklus... Hoop idd dat je niet ziek wordt!

16. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    Heel veel succes simoontje!! Dat het maar een vruchtbaar weekend mag worden ;)

17. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Vanmorgen naar de huisarts geweest.
    Deze heeft terug gekeken in mijn dossier, en er staat "vermoedelijk PCOS" in.

Ik ben nu boos, verdrietig en teleur gesteld,
    Omdat ik vind dat ze meer hadden doen met die info.
    Zeker omdat PCOS en overgewicht vaak samen gaan en dát dus ook de oorzaak kan zijn.

Ik ben doorverwezen voor een maagverkleining, ze gaan kijken wat slim is mbt de kinderwens.
    Over twee maanden mag ik terug komen naar de dokter om door te gaan naar de gynaecoloog als ik nog niet ongesteld ben geworden.

Mijn moeder wilde graag weten wat de uitslag was van het doktersbezoek. Mijn partner en ik hadden besloten geen ander verhaal ervan te maken, maar eerlijk te gaan zeggen dat we al bezig zijn met een gezinnetje. Mijn ouders waren beide erg enthousiast en feliciteerde ons met de grote stap. Mam gaf aan er stiekem al op gehoopt te hebben.... Zo lief!!

Voor nu zijn we op centerparcs,
    We blijven er een week, al moet mijn partner wel werken aankomende week. Ik heb mezelf vrij geroosterd, ik merk dat ik die tijd ook ff nodig heb, ik ben nu erg moe en verdrietig. Hopelijk ga ik hierdoor even rust krijgen.

18. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    dikke knuffel bloem!! Sterkte hoop nog steeds dat je snel jullie baby in je armen mag houden

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bloem wat lief van je ouders zo steunend :D
    ik begrijp je emoties heel erg hoor je had meer duidelijkheid verwacht :) dikke knuf van mij een hele lange die heb je verdiend

@simoontje heb ik dat niet in dit topic geplaats? wat erg!

Dieetiste vertelde dat het waarschijnlijk gas is waardoor ik zo'n pijn heb door gas houdende producten zoals paprika komkommer enz. en omdat ik in een klap volledig ben overgestapt naar veel producten met vezels zijn mijn darmen overstuur geraakt waardoor ik ook obstipatie last heb gekregen

nu zijn we al wat weekjes verder kan ik goed naar de wc lig niet meer nachten wakker dus gaat helemaal goed
    neem nu iets minder vezels zodat ik ook een beetje laxeer en dat ik goed voor de opstipatie ook dronk ik te weinig en nu let ik daarop dus is hellemaal goed aan het komen !

de beeb zit nog steeds in mijn buikje gelukkig mijn buik is wel echt al groot en ben heel erg snel moe en heb veel kleine steekjes in mijn buikje :)

verder gisteren naar de prenatal geweest en daar de joolz gezien en uitgeprobeerd ben erg verliefd dus ik wil die graag mijn schoonouders willen hem wel betalen denk ik maar weet niet zeker omdat ze niet weten hoe duur hij is namelijk 1150 euro met alles erop en eraan....

we zullen zien :D

volgende week mama mazzel dagen bij prenatal en die is dan met korting dus afwachten hoeveel eraf gaat
    het voordeel van de wagen is dat hij een hoge bak heeft dus ideaal voor lange mensen ik zelf ben 1,65 maar mijn vriend bijna 2 meter....

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: Wat vervelend zeg dat je cyclus zo raar is. "fijn" dat je maandag terecht kunt. Hopelijk nemen ze je serieus en kunnen ze je helpen....

@Pocanhontas: Neeeee, ik had zo'n goede hoop met de klachtjes die je beschreef. Nou ja met positieve energie naar de volgende ronde dan maar....
    @Anneke: ja heb voor iedereen gependeld. Ik dacht ik doe het maar direct, want vaak wil iedereen het wel en anders heb ik er een paar gedaan en komen er weer een paar bij hihi. Heb je het bed al even goed ingewijd hihihi.

@Simoontje: oeh rekbaar slijm is zeer interessant hihi. Veel plezier met klussen;) Het is dat je rekbaar slijm heb anders zou ik bij honger hoofdpijn en misselijk denken zwangerschapsklachtjes.....

@Bloem: jeetje wat k*t zeg die bevestiging. Je dacht het al wel, maar de bevestiging krijgen is helemaal niet leuk! En ondanks de reden waarom jullie het hebben verteld aan je ouders vind ik het toch een hele fijne reactie van je moeder...Probeer te genieten en te ontspannen in center parcs en een hele dikke knuffel van mij....Er zijn een heleboel vrouwen met PCOS die toch gewoon zwanger raken hoor meis...

@Suus: Wat fijn dat je een balans hebt kunnen vinden en dat het nu beter gaat! Doe je mee aan een onderzoek dat je zoveel echo's krijgt?? Stiekum hoop ik dat je schoonouders hem voor je willen betalen. 1150 euro is wel veel geld zeg, maar dat is dan kinderwagenbak, onderstel, maxicosi en buggyinzet? Of zit er ook nog een autostoel bij? En dat probleem van lengte verschil speelt hier ook ahhahaha.

@ Pendelen: niets te danken hoor dames. Voor sommige hoop ik heel hard dat het uitkomt en voor sommige juist weer niet.

@Miskraam: Gisteren met mijn moeder van alles terug gerekend en we denken dat ik 8 weken zwanger was. Soms voel ik me dom want er waren wel allemaal vage klachten waarvan ik afzonderlijk heb gedacht dat ze met een zwangerschap te maken konden hebben, maar ik dacht dat ik dat te graag wilde en heb daarom andere logische verklaringen gezocht.
    Bijvoorbeeld:
    - grotere borsten....ik ben aangekomen.
    - Mijn vriend zei een keer op een avond lijkt net of je buik iets boller is geworden....maar ja ik dacht ben aangekomen.
    - Zelf gevoel dikker te worden terwijl ik juist meer op mijn eten lette.
    - Opgezwollen gevoel, maar ja was aangekomen.
    - maagzuur....heb ik altijd wel maar nu net iets meer.
    - Obstipatie als in echt kei en kei hard.....ik dacht beetje te weinig gedronken.
    - terug gerekend rond 5 weken een paar dagen misselijk geweest, maar dacht dat het kwam omdat ik niet lekker in mijn vel zat.
    - Af en toe gevoel dat eten omhoog kwam en ik het er zo uit kon gooien zonder misselijk te zijn en dan kon ik het ook zelf wel weer wegdrukken.
    - Roseverlies na sex, maar mijn cyclus deed al een paar maanden vreemd en kan ook komen als je goed doorbloed bent.
    - Afgelopen maand voelde het "groeien van mijn eitjes" veel duidelijker en ook heel anders. Blijkbaar was dat het groeien van mijn baarmoeder;)

Toen ik alles aan mijn moeder verteld begon ze bij elk kwaaltje zowat te lachen. Ze zei kind je lijkt echt op je moeder. Knip in de vingers en je bent zwanger en je hebt precies dezelfde kwaaltjes als mij toen ik zwanger was. Dus dat was wel grappig.

Ook heeft ze in januari een droom gehad over mij. Ze droomde dat er uit de punt van het dekbed, die ik van mijn opa en overleden oma heb gekregen, een baby kwam. Zij dacht dat het voor mij was, maar op dat moment klopte het niet bij mij. We wisten toen nog niet eens dat we er binnenkort waarschijnlijk voor gaan. Ik heb gevraagd naar het geslacht toen en ze dacht een meisje.

Precies een paar dagen later vertelde mijn schoonzus dat ze zwanger was. Dus ik was overtuigd. De droom ging over haar, maar mijn moeder had het gevoel dat het toch over mij ging. Dus ik zag het maar als een geruststellende droom voor in de toekomst. Nu we alles terug gerekend hebben blijkt dus dat ik 3 weken later zwanger ben geraakt. En zelf wil ik steeds praten over ze en haar dus ik heb heel sterk het gevoel dat het een meisje was. En ineens moesten we allebei weer aan die droom denken. Het ging dus toch over mij;)

En nog een heel bijzonder iets. Afgelopen maandag ging ik naar haar toe om te vertellen wat er gebeurt was en toen ik nog maar net binnen was wilde ze tegen me zeggen ben je zwanger je ziet er plotsig (opgezwollen) uit? En daarna kreeg ze het gevoel dat ze het niet moest vragen.....

Verder gaat het wel goed met me. Nu ik zeker weet dat dit het geweest is kan ik het plaatsen en loslaten...Mijn cyclus lijkt wel goed te gaan. Sinds donderdag geen rozeverlies meer en ik voel ook al af en toe een steekje dus hopelijk zijn mijn eitjes zich weer aan het voorbereiden op een eisprong en is mijn cyclus niet te erg door de war. Nogmaals allemaal bedankt voor jullie steun en lezend oog (luisterend oor:p)

Deel Deze Pagina