Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik had het al wel meer gehoord, maar wist verder niet waar nog meer.

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Moet je maar eens Google echt een groot feest hier. Meerdere tenten. En bekende artiesten, al valt t dit jaar wat tegen vind ik.

3. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Update! Vanmorgen ongi geworden. Eerste ronde kan nu echt beginnen :)

4. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

@Simmy

Gefeliciteerd!!

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ebbie: go for it!

Hier weinig nieuws, alles gaat zijn gangetje. Zoon is vandaag jarig en ik merk dat het kindje willen even naar de achtergrond gaat, is ook wel even lekker. Als ik straks in de buurt van NOD kom zal het wel weer spannender worden.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Simoontje: jammer dat je toch niet zwanger was:(Heb je inmiddels je ei al gevonden? hopelijk wel! En ach mijn vriend begint zelfs in zijn slaap al met me te seksen dus dan kan jou vriend dat vast ook wel hahahaha.

@Simmy: SUPER GEFELICITEERD!! Ik vond mijn pendel al snel, maar jij gaat gewoon nog sneller hahaha. Krijgen wij ook nog een foto van je test te zien:D:D

@BB88: hoe is het bij jou dan?

@Deesjedees: heb jij je ei al gevonden? Ik hoop ook dat mijn cyclus gewoon direct normaal is, maar ben bang van niet. Ik pendel trouwens op positieve zwangerschapstest.

@Marieke: en kun je al weer een beetje van je nieuwe huiskamer genieten?? Hopelijk is jou cyclus ook weer snel op de rit. Een miskraam is al erg genoeg laat staan als je cyclus daarna er ook nog door op de hobbel ligt...

@Bloem: geeft niks hoor meis. Ik heb toch ook een paar keer alleen maar over mezelf gepost...soms heb je dat gewoon even nodig om alleen aan jezelf te denken..:) Maar wat ik me af vraag is een maagverkleining niet direct een beetje rigoureus? Ik bedoel normaal sturen ze je door naar de gyn en beginnen ze na de onderzoeken wat bij jou al duidelijk is met clomid. En als dat na een paar maanden niet gewerkt heeft gaan ze verder met een andere behandeling..

@Anneke: druk druk druk en natuurlijk van harte gefeliciteerd nog met je zoontje!! Hopelijk hebben jullie zo goed geklust dat jullie een kindje in elkaar hebben gebouwd....

@Suus: ziek van de zwangerschap of een buikgriep? Ik heb net een paar dagen op bed gelegen door een flinke buikgriep..Hopelijk ben je snel weer beter..

@Ebbie: Officieel ronde 1 dus voor jullie!! Spannend!

@All: hier niets spannends te melden. Hoop dat het toch goed gaat met mijn cyclus al heb ik er een hard hoofd in. Normaal is dit mijn vruchtbare week, maar heb alleen nog maar heel veel wit cremige romige afscheiding. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Wel voel ik af en toe mijn eitjes groeien. Tenminste dat denk ik. Ben het vertrouwen een beetje kwijt in mijn lijf. Mijn vriend vond wel dat ik vruchtbaar ruik, maar ikzelf vind helemaal niet dat ik vruchtbaar ruik. Nou ja nu maar hopen dat de cyclus volgende maand toch goed gaat en de rest ook allemaal op zijn pootjes terecht komt zodat we er volgende maand officieel voor kunnen gaan.

Heb weer een druk weekend voor de boeg, moet huiswerk maken voor volgende week en nog boodschappen doen en huishouden want ben afgelopen dagen ziek geweest dus alles loopt achter. Bah bah bah:p

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ga wat actiever reageren, nadat ik gestopt ben met mijn studie heb ik daar wel weer tijd voor;) Ga zo eerst ff wat terug lezen! Kun je zeg maar een topic ook ergens plaatsen in favorieten ofzo? Dat je het makkelijk terug kan vinden?

8. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Winddanser:
    Gestopt met je studie?!
    Onder onderwerptools kan je abonneren

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @stokstaartje, ei komt denk ik dit weekend. Gisteren en vandaag positieve ovutest. Moet dus nog ff afwachten.
    Je pendel klopt dan niet voor mij. Je hebt maart gependeld, maar heb nog geen ei gehad. Zou je nog een keer voor me willen pendelen?
    Je cyclus kan ff helemaal van de wap zijn na je miskraam. Hier duurde het 7 weken.

10. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #711 Stokstaartje86, 29 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
    @deesjedees: ja wil nog wel een keer pendelen hoor maar moet even kijken wanneer ik tijd heb want heb het dit weekend erg druk. Loop achter met school door de buikgriep... Denk toch dat mijn cyclus wel goed gaat aangezien ik vandaag aan 1 kant een paar keer fellere steken heb gehad en zit vandaag op cyclusdag 14, de dag dat ik normaal mijn ei heb.

@Simoontje: bedoel je een posi ovutest? Sommige hebben idd een korte LH piek. Daarom testen sommige vrouwen bij een oplopend streepje 2 x per dag zodat ze zeker weten dat ze hun piek niet missen. Vanaf de eerste posi ovutest springt je ei binnen 24-48 uur heb ik begrepen hier op het forum. En je maakt zeker kans! Zaadcellen leven 3 dagen. Dus of je hebt je ei al gehad, of je hebt hem morgen of overmorgen dus dat is binnen de 3 dagen :D

@All: nadat gisteravond mijn hoofd een loopje met me had genomen ben ik vanmorgen naar de dokter geweest en weet nu waarom ik van die rare stinkende afscheiding heb. Heb dus bacteriële vaginose en dus tabletten er voor gekregen. Val wel met de neus in de boter de laatste 2 weken :

Ook heb ik mijn medicijnen laten checken door de apotheek op veiligheid tijdens zwangerschap en de meeste mag ik dus niet gebruiken en heb daar vervangende namen voor gekregen. Dus als we er over een paar weken wel voor gaan moet ik dit maar even regelen met de huisarts :D

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ebbie: Dank je wel, het is gelukt! Ik hikte al langer aan tegen stoppen met mn studie (4e studie dus voor mn diploma hoefde het niet zozeer) en heb lang gelopen met twijfels, maar nu dus de knoop doorgehakt.

@ Sjimmie; Gefeliciteerd!

@ All: Heftige verhalen dames

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh dat gebeurd vaker als je hormoonhuishouding in de war is Stokstaartje. Heel toevallig heb ik er sinds mijn miskraam ook last van, iedere keer 5 dgn na mijn laatste ongidag dus moet nu preventief 6 mnd lang op de 5de dag zo'n vaginaal ei gebruiken.
    Gelukkig werken die pillen snel.
    Lekker dat je je medicijnen meteen even hebt kunnen laten checken.

Wat ga je nu doen Winddanser?

Het kan best zijn dat je nog een kans maakt hoor Simoontje. Sperma blijft 48 uur leven dacht ik. En de kwaliteit van het sperma is niet opperbest als je het binnen 24 uur weer doet geloof ik. Ze zeggen wel eens dat je het beste om de 2 dgn kunt klussen ivm de aantal cellen die dan goed leven in de sperma.

Nog Gefeliciteerd met je zoontje Anneke!

Hier lekker van mijn nieuwe woonkamer aan het genieten. Ik heb alleen wel heel erg last van mijn allergie daar er veel stof vrij is gekomen met al dat behang afstomen en het stucken maarja, het is voor een goed doel. Het is zo mooi geworden. Mijn man heeft vandaag de plinten er weer opgezet, nu alleen nog de omlijstingen voor de deurposten en dan is de woonkamer af.
    Ik denk dat ik mijn ei ga missen deze maand. Ik vloei nog steeds een klein beetje dus dat moedigd niet echt aan :( Zit nu op dag 11 van de cyclus en heb zo'n rommelende onderbuik. pff.. Ik hoop dat hij snel weer een beetje op de rit komt.

Hebben jullie leuke plannen voor de paas? Hier heerlijk rustig. Morgen komt onze buuf bij ons gourmetten en maandag gaan we als het weer meezit 'naar de lammetjesdag op een boerderij.

14. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Nou dames was veel geklets alweer, ik reageer niet zo veel maar wil iedereen toch een fijn paasweekeind toewensen.

Ik ik vrijdagochtend mun ei gehad. Donderdagavond en afgelopen nacht geklust. Hopelijk is het genoeg.

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Gezellig feest gehad voor mijn zoon vanmiddag. Hij is verwend en heeft super genoten! Bedankt voor jullie felicitaties.

@stokstaartje: goed dat je even naar de huisarts bent gegaan.

@marieke: fotootje van je nieuwe woonkamer?

Geniet van de paasdagen!

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: ow wat vervelend zeg dat je dat elke maand had. Ja ik weet dat het door hormoonschommelingen komt. Ik ben gisterochtend gestart met de tabletten (oraal), maar heb vandaag al veel minder en veel minder stinkende afscheiding idd. Helpt echt snel dat spul!

Wat fijn dat je kunt genieten van de nieuwe woonkamer. Wou je ons een fotootje laten zien van voor en na?? Wel erg vervelend dat je zo'n last hebt van de stof! Hopelijk is dat snel afgelopen.

@Simoontje: Klinkt super dag voor en op de dag van ei klussen!! Nu dus op het wachtbankje en over 2 weken gewoon een dikke vette knal positest!

@All: iedereen fijne paasdagen!!! Wij gaan beide dagen gezellig samen ontbijten met een paasontbijt en 2de paasdag gourmetten bij mijn schoonouders..

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Thanks stokstaartje. We wachten af.ik werd vanochtend wakker met een soort van kramp. Miss. Ei dat gesprongen was ofzo?? Kan t anders niet verklaren. Is ook 24 uur na positieve ovuatie test. Duszou kunnen. Alleen ik heb er nu nog last van in lichte mate.

Heb ook opeens stinkende afscheiding. Vorige cyclus had ik dat ook na mun ei. Lastig. Bah.

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @stokstaartje, kijk maar wanneer je tijd hebt om te pendelen.
    Fijn dat die pillen snel helpen. Hopelijk komt je ei eraan nu. Zou wel fijn zijn dat je cyclus meteen weer op orde is.

@ simoontje, ik denk dat dat je wel genoeg geklust hebt rond je ei. Heb gelezen dat het beter is om er een dag tussen te laten zitten voor het sperma van de man. Nu afwachten dus. Dat wachtbankje is altijd zo erg.

@ anneke, nog gefeliciteerd met je zoon.

@ pasen, iedereen fijne paasdagen. Hier niet echt plannen. Moet vanmiddag om 16:00 gaan werken tot morgen ochtend 10:00.

@ hier, ik denk dat mijn ei geweest is. Weet nog niet precies wanneer. Heb hem niet gevoeld en temp is ook nog niet echt gestegen. Heb geen vruchtbare afscheiding meer. Ik wacht dus rustig af.

19. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ga ik met jou op t bankje deesjedees.
    nog elf dagen tot testen :-D. Gaat weer lang duren

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Das goed. We wachten rustig af. Hier denk ik alleen dat er niks is. Word over 2 weken gewoon ongi vermoed ik.
    Jij klachtjes na je ei?

Deel Deze Pagina