Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Nee nog geen klachten hier. Maar er kan ook nog innesteling plaats hebben gevonden, dus klachtjes dat kan dacht ik ook nog niet. Wel moe, maar dat komt denk ik omdat ik toe ben aan wat zon(vitamines D)
    Jij??

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nee dat snap ik. Bedoelde ook klachten van na je ei sprong. Heb wel eens gehoord dat je zere borsten kunt hebben ofzo.
    Hier namelijk ook nog niks. Ik kan me ook niet meer herrinneren of ik dat had toen ik graag zwanger wilde raken van mijn zoontje.

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hoi deesjedees, hier nog geen klachten, mis morgen :)

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Deesjedees: ik denk dat ik afgelopen nacht mijn ei heb gehad. Zat achter de laptop wat dingen uit te zoeken en heb echt een paar uur lang achter elkaar een soort menstruatiekramp in mijn linkerlies/onderbuik gehad. Als dit klopt dan wordt ik de 14 als het goed is ongi en dan heb ik gewoon mijn normale cyclus. Dus ik hoop het.

@Wachtbankje: En voor de dames op het wachtbankje: ik duim voor jullie hoor!

@All: vandaag echt een rotdag achter de rug. hij begon goed. Lekker samen paasontbijt genoten met mijn vriend. Enige nadeel was dat hij half buikgriep heeft dus bijna na elk broodje naar de wc moest rennen hahaha. Daarna gingen onze ratjes een gekookt ongepeld ei geven en toen mijn vriend weer eens op de wc zat vond ik dat 1 ratje er wel heel raar bij zat. Bleek dat het ventje zit verslikt had en ratjes kunnen niet hoesten zoals mensen dat doen. Dus geprobeerd wat eerste hulp toe te passen zoals uitzuigen bij een baby en de zwaaimethode die je bij een baby gebruikt.

Verder de hele middag in spanning gezeten of hij er wel uit zou komen, want hij bleef maar een rare ademhaling houden. Je kunt namelijk weinig anders doen dan afwachten, omdat ze het verder zelf op moeten lossen. Gelukkig knapte hij vanavond tegen half 7 eindelijk wat op. Eigenlijk hadden we vanmiddag even naar mijn moeder gewild, maar we wilden allebei ons ventje niet alleen laten (A).

Ik merkte wel aan mezelf dat ik eigenlijk best wel overbezorgd ben en op de een of andere manier toch het idee had dat mijn vriend niet goed genoeg op het ventje lette en alles wilde controleren! Dus dat wordt nog wat als er straks wat met de baby is. Ik dacht dat ik een relaxte moeder zou zijn hahaha. Ik denk ook wel dat ik dat ben behalve als de beeb ziek is.

Vanavond hebben we nog even bezoek gehad van een vriend. Dat was wel even gezellig. En nog steeds geen huiswerk gemaakt! AAArgh. Hopelijk (moet gewoon) morgen even tijd om in ieder geval voor maandag af te krijgen

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @stokstaartje: kan best anders zijn met een baby straks hoor... Maar gelukkig dat ie het gered heeft.

@Deesjedees: waarom denk je dat het niks wordt deze maand?

Ik ga er voor mezelf ook niet vanuit dat het deze maand raak is. Eigenlijk ben ik vooral heel benieuwd naar hoe mijn cyclus nu zal zijn. Wel voor de zekerheid goed aan de klus, maar das natuurlijk ook gewoon hobby ;)

Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Ik denk dat wij even naar de dierentuin hier in de buurt gaan.

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Och wat naar voor je ratje Stokstaartje. Dan kun je inderdaad behoorlijk in de rats zitten. Hoe gaat het vandaag met hem?

Spannend voor de meiden die op het wachtbankje zitten. Mijn eisprong is bezig geloof ik. Steken in mijn onderbuik aan de rechterkant. Helaas konden we gisteren niet aan de klus want mijn buuf bleef hangen dus ik ben uiteindelijk maar naar bed gegaan terwijl mijn man en buuf nog zaten te borrelen. Hopelijk vanavond. Gelukkig is het vloeien over.

Leuk naar de dierentuin Anneke. Wij gaan zo naar de lammetjes dag denk ik. Het zonnetje schijnt lekker en dan kunnen we daarna meteen door naar de kliniek om mijn oudste daar weer heen te brengen.

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Anneke: owkej dus er is nog hoop hahahaha. Leuk de dierentuin! IS het super weer voor.

@Marieke: Stomme buurvrouw:p En fijn dat het vloeien over is. Is idd een stuk aantrekkelijk om dan te stoeien met elkaar hihi. Met het ratje is het weer helemaal goed. Vannacht hebben we hem en een rustig vriendje bij ons op de slaapkamer gehad voor de zekerheid en zodat hij niet kon gaan eten. Het schijnt namelijk dat ze binnen 24 uur extra kans hebben op opnieuw verslikking. En vanmorgen toen ik in het kooitje naast bed keek was hij weer net zo nieuwsgierig en vrolijk als normaal. Helemaal goed gekomen dus. Ze zitten nu weer met hun allen in de grote kooi...

Ook leuk lammetjesdag! Ook daar is het superweer voor.

@All: Allemaal veel plezier vandaag! Ik heb geluk! Mijn huiswerk valt mee en heb weinig voor te bereiden dus dat scheelt :D

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het was inderdaad erg lekker in de dierentuin, we waren niet de enigen die op dit idee waren gekomen... jemig, wat was het druk!

@Marieke: bij de lammetjes ook denk ik? Was het leuk? En doe je best straks, gewoon je kerel je bed in sleuren!

@Stokstaartje: lekker dat je huiswerk meeviel. Heb je nog iets leuks gedaan?

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja dat is altijd het vervelende he op dagen als deze met mooi weer. Maar fijn dat het ondanks de drukte toch leuk was! Wij gingen vanavond gourmetten bij mijn schoonouders en omdat ik zo weinig huiswerk had konden we van tevoren ook nog even naar mijn moeder! Dat was fijn, omdat dat gister niet gelukt was i.v.m. het verslikken van de rat..Nu lekker slapen en morgen weer naar school..

10. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    SuusD, geniet van je eerste echoo strakjes!

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Dankje bloem ben erg benieuwd!

12. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Idd Suus. Veel plezier. Laat je even weten hoe t was?? :)

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ja ik laat het meteen weten!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @suus: veel plezier!

15. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Hallo dames..
    Ik ben al een tijdje een ander forum onderwerp aan het volgen en wou daarop reageren toen ik ook zag dat er een was voor meiden die in april 2013 ( ipv 2012) de ''eerste'' ronde ingaan.. vandaar dat ik hier kom mee kletsen :p

ik ben 22jaar ( bijna 23) en mijn vriend en ik zijn 4,5 jaar samen. Ik heb al een tijdje een kinderwens, mijn vriend wou wachten totdat we een huis gekocht hadden ( wonen nu samen in een appartement wat redelijk gehorig is, dus waren we over eens dat dat het niet ging worden). Nu krijgen wij begin mei de sleutel van ons huisje en nadat koopcontract was ondertekend moest ik maar stoppen met de pil van vriendlief :p.

ik heb vorige week mijn ongesteldheid van de pil gehad en nu maar eens kijken hoelang mijn cyclus is.

ik vind het leuk om jullie verhalen te volgen.

Groetjes! :D

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marieke; Ik was al aan het werk, dus blijf gewoon werken en verder ga ik genieten van mijn vrije tijd! Dingen doen waar ik anders amper aan toe kwam, beetje kijken/reageren hier enzo.

@ dptje, welkom!

@ Suus; Hoe was het?

17. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Hebben/hadden jullie trouwens ook last van pukkels? Men heb het nooit gehad en krijg ze nu steeds meer :eek:

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    dptje Welkom hier! Hier alleen last van pukkels rondom mijn menstruatie. Moet wel zeggen dat nu dat ik ouder word ik er meer last van heb als vroeger.
    Gefeliciteerd met jullie huisje!

Oh lekker Winddanser. Gewoon fijn wat meer tijd voor jezelf.

Suus heb je je echo al gehad? Ik ben zo benieuwd!

Fijn dat je nog even bij je ouders langs kon Stokstaartje! Gourmetten is altijd goed!

Welke dierentuin waren jullie Anneke? De lammetjes waren erg leuk maar ook hier zo verschrikkelijk veel mensen. Het was echt druk. Daarna nog even naar een grote speeltuin in alkmaar geweest en dat was gelukkig rustig. Hebben de kids nog heerlijk even gespeeld.
    Mijn man is meegesleurd hoor..:D:)
    Vandaag is mijn eisprong volgens mijn teller maar ik heb sinds zaterdag al een rommelende onderbuik en steekjes dus ik denk dat hij wat eerder was. Ben benieuwd.

Mijn man is vandaag jarig dus ik wil vanavond graag even uit eten maar mijn man besteld liever spare ribs thuis hoor ik net want het is druk op zijn werk. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Zouden we dan eindelijk lente gaan krijgen?

19. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Dankjewel Marieke3! Jij gefeliciteerd met je man!

Ik vind het allemaal best spannend, vooral ook omdat niemand er vanaf weet dat we bezig zijn! Daarom zo fijn dat ik hier de dingen van mij af kan schrijven/kletsen :p

Het is hier ook heerlijk weer, ook wel aan toe trouwens haha!!

Groetjes x

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    welkom dptje !
    Ik ben helemaal verliefd joh het is zoo appart dat er een kleintje in mij groeit! het hartje klopt en alles zag er goed uit!

Deel Deze Pagina