Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stokstaartje, Nou hopelijk is je vriend er helemaal klaar voor de volgende ronde. Anders gaatje prikken in het condoom ;)
    Eerste gedeelte van de dienst zit er op. Zo hier het bedje in. Hopelijk rustige nacht. Daarna hoef ik maandag middag/avond pas weer te werken.

@ simmy, ik ga voor je duimen dat je straks een mooie echo hebt. Hoe ver ben je nu?

@ dptje, alvast gefeliciteerd met je stiefmoeder. Werk ze morgen.

@ hier, eigenlijk alles nog steeds rustig. Zijn aan het kijken voor een wintersport eind januari. Vind dat nu wel raar. Wil graag mee skieën, maar hopelijk kan dat niet eens.

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Stokstaartje; klinkt leuk je opleiding! Pendelen ook! Ben erg benieuwd of het "uitkomt":)

Haha Deesjedees-) gaatje prikken in een condoom! Ik zou een breinaald gebruiken, meer kans;)

Veel werken in de "zorg" of niet? Ik werk ook in de zorg namelijk:)

3. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Haha veel zorg ja... Ik werk in de gehandicaptenzorg, clienten met autisme en agressie. En jullie?

@deesjedees dankjewel!!

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jammer dat je je vriend niet hebt weten te overtuigen Stokstaartje. Hopelijk scheurt het concoom hihihi.

Dptje, gefeliciteerd met je stiefmoeder!

Da's inderdaad erg dubbel Djees, ik hoop ook voor jou dat je volgend jaar januari hele andere dingen aan je hoofd hebt :D
    Wat een lange werkweek heb je gehad!:$ Kan me voorstellen dat je bekaf bent.

Ik heb altijd in de kinderopvang gewerkt.. ook zorg. Helaas nu 100% afgekeurd.

Pff.. nou hier een gemiste maand ben ik bang. Manlief was te moe om nog een keer te klussen en de kans lijkt mij klein dat het meteen raak was :( Ik denk dat ik voor volgende maand maar eens de lingerie winkel in duik ofzo want het is al een paar maanden ingekakt bij ons maar had gehoopt dat het nu weer een beetje ging leven. Hij heeft een drukke baan en is vaak moe s'avonds (ik heb gewoon een vrouw als man denk ik..) ik vind het wel lastig moet ik zeggen.
    We wachten af. Wel tijdens mijn ei 1 keertje geklust dus er is een heeel klein kansje.

5. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    @ Stokstaartje, hoe ver ben je met je opleiding?
    Ik denk dat t wel te doen is met baby hoor! Alleen op OK wordt t lastig omdat je niet meer bij Röntgen kan staan en voor mij ook geen kinderen met damp onder narcose brengen.
    Volgende maand gaan jullie er dus echt voor? Spannend!!

@Deesje, lekker genieten van je weekend! Hoe lang ben je vrij?

Ik ben nu bijna 6 weken denk ik. Ik heb niet zoveel kwaaltjes behalve pijnlijke borsten. Tja, ik vind t wel heel spannend allemaal! Deze eerste 12 weken.

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ werk, ik werk met verstandelijke gehandicapte van allerlei niveaus in een appartementen complex met 2 gezamenlijke woonkamers.

@ marieke, ik heb ook zo'n man. Is meestal moe 's avonds. Moet dan veel uit de kast halen wil hij klussen. In het weekend is het wat minder moeilijk. Zit dan te zeuren dat het niet iedere dag hoeft. Hij vind 1 keer in de week mee dan zat. Voel me daar soms erg onzeker over.

@ hier, wat duurt dat wachtbankje lang zeg. Begin nu al te klagen ;) Zijn pas een ronde bezig. Ik heb wel sinds paar daagjes veel witte afscheiding. Vind ik echt smerig.

7. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    @ simmy super spannend! Behalve pijnlijke borsten nergens geen last van dus?

@deesjedees dat lijkt mij ook wel leuk, werken met verschillende niveaus. Ik werk op een groep waarvan je 1:5 staat en 1:1. Bij ons is het niveau van ongeveer 1.5 jaar tot 3jaar.. soms ook wel lastig.

Verder hier niet veel bijzonder nieuws, behalve ook (bah) veel witte afscheiding.
    Weet iemand wat er dan gaande is?:$

Groetjes x

8. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Pff hier ook veel afscheiding, bahbah. Hoest verder met jullie??? Wanneer gaan jullie testen??? Ik zondag. 9 dpo

9. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Bij mij betekende veel witte afscheiding zwanger en t is ook niet meer weggegaan...Ik duim voor jullie! :)

10. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Oei spannend!!!!! Haha nu wordt de testdrang niet minder zeg maar

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ dptje, Op mijn werk wonen 13 cliënten. Hier sta je gedeeltes van de dag alleen en met z'n 2en. 1 op 1 begeleiding heb ik ook gedaan met invalswerk. Vond ik ook erg leuk.

@ witte afscheiding, ik dacht eerst ook aan een zwangerschap. Had met de vorige zwangerschap hier toen ook last van, maar ik ben pas op 6 dpo. Zou volgens mij dus nog niet kunnen. Misschien komt het wel omdat mij ei sprong is geweest?

@ testen, 13 april is mijn nod. Als ik 15 april nog niet ongi ben test ik pas.

@ simoontje, denk je dat je zwanger bent?

12. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Nou laten we het hopen dat het dat betekend haha. Maar we zien vanzelf ;) ga er niet te hard op hopen ! Nou eerlijk gezegd zou ik niet weten wanneer ik zou moeten testen aangezien ik nog niet zolang gestopt ben met de pil en ik mijn cyclus niet weet...

Groetjes x

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ik denk het wel, maar dat d8 ik vorige maand ook. En ging toen weer twijfelen omdat ik maar 2 dagen gevloeid heb en de derde dag was het maar minimaal. Maar heb afgelopen maandag en dinsdag pijnlijke steken onderin gehad. En heb sinds die tijd veel afscheiding, borrelende darmen en gevoelige borsten, maar dat heb ik alle drie decyclussen gehad na de stop vmet de pil. Probeer niet te veel te hopen. Maar stiekem doe ik dat toch. Heb er zelfs een nare droom over gehad.....

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Dptje: Ja, het gaat om 1 vak. En die duurt een half jaar. Dus het eerste half jaar heb ik het iets minder druk. Tot nu toe gebeurde het vaak dat dit vak 2 x gegeven werd per week en dan ook nog eens op dezelfde dag. En omdat elk vak 4 lesuren beslaat (in kloktijd 3.5 uur) ben ik dan dus gewoon de hele dag vrij. En dan hebben we nog een studie dag en dan ben ik ook gewoon thuis, omdat ik van mijn werkgever die tijd mag gebruiken voor de studie :D Tenminste het eerste half jaar dan.

Het eerste half jaar is alleen school en dan heb ik een leer overeenkomst. Daarna een leer-arbeidsovereenkomst en dan moet ik op de studiedagen wel naar de praktijk. Dus straks wordt het allemaal nog wel wat zwaarder. Maar ik kan er nu wel lekker inkomen hahaha.

@Deesjedees: ik hoop het ook heel erg. Volgens de pendel gaan we wel voor een kindje deze maand alleen krijgt hij de baan niet...In eerdere gesprekken gaf mijn vriend aan te twijfelen of hij wel voor een kindje wil gaan als hij de baan niet krijgt. Maar hij heeft niet gezegd sowieso niet te willen als hij de baan niet krijgt. Dus het kan allebei kloppen...

Whahaha gaatje prikken in condoom. Nee dat doen we maar niet. Hoe graag ik het ook wil. Ben bang dat dat in de toekomst toch tussen mij en mijn vriend in gaat staan en we dan uit elkaar gaan op den duur.

Gek he eigenlijk.. Je wil supergraag op skiën op vakantie, maar eigenlijk wil je ook niet kunnen want dat betekent dat je zwanger bent!! ZO tegenstrijdig gevoel...

@Winddanser: hahah breinaald. Nou mijn vriend heeft weleens gegrapd dat ik me geen zorgen hoef te maken over zwanger worden, want ik heb superzaad. Ik heb toen gezegd dat iedere man dat van zichzelf denkt. Nou ik denk dat hij gelijk heeft hahaha. Aangezien ik laatst zwanger ben geworden van heeeel ver voor het zingen de kerk uit hahahaha. Moest er direct aan denken...Dus een klein gaat voldoet bij hem ook prima:p

@Marieke: hahaha ja gewoon zooo vreselijk wild doen dat ie scheurt is ook een optie. Maar helaas weet mijn vriend ook het bestaan van de morning after pil;) Wat vervelend zeg dat je man niet zoveel zin heeft. Kan me ook wel weer voorstellen als hij zo'n drukke baan heeft dat hij daardoor niet zoveel zin heeft. Maar het is wel super frustrerend voor jou, omdat het in de vruchtbare week toch wat belangrijker is om te klussen. Maar klussen voor het ei is ook goed hoor. Als je voor de eisprong klust staan alle mankrachten het eitje al op te wachten hahah. Zaadcellen leven minstens 3 dagen ofzo. En tijdens je ei is ook goed. En 1 x kan genoeg zijn! Je hebt de minste kans op zwangerschap als je alleen klust na de eisprong. Dus jullie hebben een prima kans. Dus ik duim!!!

@Simmy: ik ben in maart begonnen;) Dus nog maar net. Maar ik heb denk ik al klapperende eierestokken sinds ik 15 ben hahaha. Mijn vriend en ik zijn bijna 5 jaar en 6 maand samen en we willen al heel lang samen kindjes. En elke keer gebeurt er iets waardoor het beter is het niet te doen. En op een gegeven moment moet je er gewoon voor gaan vind ik anders blijf je aan het uitstellen. Het perfecte moment is er nooit.

Op 14 februari hebben we de afspraak gemaakt dat we over 2 maanden gingen kijken of we er echt voor konden gaan, maar met het idee dat we er gewoon voor gaan tenzij het echt niet kan. Ik kon dan kijken hoe het ging met de opleiding en of ik het voor me zie een opleiding en zwangerschap/kind en hij hoe het er voor staat met revalidatie en werken (wat hij aan belasting aan kan en hoe hij zicht voelt). En wat ik van hem heb begrepen is dat hij er zoals het er nu uit ziet nog steeds voor wil gaan. Hij wil alleen zijn contract afwachten. Maar ik ging er vanuit dat hij die wel ging krijgen, maar de pendel zei dus van niet :( dus ik hoop dat hij er dan alsnog voor wil gaan of dat de pendel net als bij jou het mis heeft :p

@Witte afscheiding: Ik heb na de eisprong altijd witte afscheiding. Maar heb idd ook gehoord dat je soms veel witte afscheiding kunt hebben als je zwanger bent....

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    tjee zeg ik moet hier echt meer komen. Ik heb altijd van die lange berichten hahaha.

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Witte afscheiding kan best een teken van zwangerschap zijn. Ik had er bij mijn vorige zwangerschappen ook veel last van alleen moet je uitkijken dat het geen schimmel wordt. Zeker op de laatste weken moet je daar meteen wat aan doen want je kindje kan anders besmet worden met het schimmeltje in de vorm van spruw.

Wanneer hoort je vriend wat over zijn contract Stokstaartje. Het blijft wel spannend he. Ik kan me voorstellen dat je meteen weer aan de klus wilde. Ze zeggen dat je meer vruchtbaar bent meteen na een miskraam.

Jij ook al een man met minder zin Djees? Ik word er inderdaad ook erg onzeker van. Heb het gevoel dat het aan mij ligt (ik ben door medicijnen ruim 20 kg aangekomen dus dan gooi ik het meteen daarop:(). Hier halen we vaak niet eens de 1 x per week :(
    Ik hoop maar dat dat weer beter gaat worden.
    Ik ga ook pas testen na mijn nod tenzij ik hele duidelijke signalen krijg van een eventuele zwangerschap. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik snel door dat ik zwanger was.

17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: wij halen al een tijdje de 1x per week ook niet hoor, maar dat ligt aan mij. Als ik plezier maak tussen de lakens dan staat dat voor mij onlosmakelijk verbonden met een kindje en aangezien er al maanden geen uitzicht op was dat we er mee bezig gingen probeerde ik tegen mijn gevoelens in zo weinig mogelijk sex te hebben, omdat ik daarna dan heel verdrietig was.

De laatste maanden hebben we wel wat meer sex, maar afgelopen maand dus niet omdat we allebei een beetje geschrokken zijn van de zwangerschap/miskraam en mijn vriend echt nog niet er voor wilde gaan. Dus toen had ik zoiets van dan helemaal maar niet want dan kan ik ook niet per ongeluk weer zwanger raken...

Mijn vriend heeft 24 april het evaluatie gesprek. Precies in die week (de app geeft aan de 26ste, maar ik weet nog niet hoe mijn cyclus gaat lopen) zal ik mijn eisprong hebben. Vanavond nog even het onderwerp aangesneden wat nou als je het contract niet krijgt. Of hij dan nog dingen wil uitzoeken en hoe hij er dan over denkt enz. Maar hij was erg moe en geen zin om te praten dus hebben afgesproken het er morgen even over te hebben. Anders wordt het toch ruzie als ik doorga hahaha.

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    JAAAAAAAAAAAA. HIJ HEEFT JA GEZEGD!!! Zodra ik ongesteld ben geworden gaan we er voor! Of hij nou wel of niet dat contract krijgt. Ben zo blij. Hij heeft zoiets van of ik krijg dat contract of ik probeer zo snel mogelijk ander werk te krijgen. En dan komt het wel goed!! Ik ben zoooo blij. Ik heb eindelijk zekerheid!

19. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Joepie!!!!!! Eindelijk!!!!
    Ben zo blij voor je! Misschien heb je over een jaar al een baby'tje, gek idee ofniet??

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    het voelt zo onwerkelijk idd. Daar waar ik jaren van gedroomd heb en de drang die steeds erger wordt om die droom werkelijkheid te maken mag nu gewoon vervuld worden. Het is echt een heel gek idee dat ik over een paar maanden misschien wel mijn droom in mij heb groeien

Maar ben ook wel een beetje bang, omdat ik gependeld heb dat ik nog een miskraam ga krijgen en dat wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken...Maar de pendel van er deze maand voor gaan klopt dus wel. Dus maakt me wel weer bang dat er meer kans is dat die miskraam ook uit komt. Ik hou me maar voor dat niet alles uit hoeft te komen aangezien ik voor jou en simmy ook verkeerde uitslag van de pendel had

Deel Deze Pagina