Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik durf het ook niet zo goed te kopen, want ik woon in een klein dorpje waar ons, ons kent ;)

Mijn partner heeft het telkens nog gekocht.
    Hij kent minder mensen dan ik hier. ;)

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hun zijn de enige die in dezelfde plaats als mij wonen van mijn familie dus is wel heel toevallig dat ik juist hun tegen kom ;)

@Bloem: heel begrijpelijk dat zou ik ook hebben hoor.

@Suus: zoo dat was wel een heel spannend moment haha. Gelukkig maar dat ze je niet heeft herkend:D

3. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Haha, zo had ik laatst:

Mam, ik heb een nieuwtje......
    Mam dook op mij af, en zegt?! is het echt waar, is het echt waar? ben je zwanger??!!!!

Uhhh, nee, hoe kom je daar bij?
    Ja ik had het gedroomd, en ik sprak iemand die dacht dat je zwanger was, dus ik was bang dat diegene zijn mond voorbij gepraat had...

haha, wel leuk, ik weet nou dus wel al dat ze positief gaan reageren ;)

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    whahahaha welkom is het idd wel ja. Elke keer als ik bij mijn moeder thuis kom en zeg dat ik wat moet vertellen kijkt ze me ook altijd heeeel hoopvol aan ahaha en dan zeg ik nee helaas dat niet. Nog niet eens in de buurt. Nog niet eens een idee wanneer we er voor zouden gaan.

In dat laatste is nu verandering gekomen, maar weet nog steeds niet of ik het haar wil vertellen. Omdat ik bang ben dat de verassing als ik zwanger ben minder groot zou zijn, omdat ze al iets verwacht zeg maar...

5. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik denk niet dat de verrassing er minder groot om zou zijn, maar misschien juist groter zelfs als ze weet dat het ook echt een wens is van jullie.

Moesten mijn ouders vragen of het op dit moment een wens van ons is, dan geef ik dat eerlijk toe.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik heb een extreme kinderwens en dat weet ze. Ik twijfel alleen of ik moet vertellen dat we er voor gaan. Heb wel gezegd tegen mijn vriend dat als ze me er naar vraagt ik niet ga liegen. Kan ik ook niet want ze kent me te goed dus als ik nee zeg zeggen mijn ogen toch ja hahaha.

Mijn vriend heeft liever niet dat ik het tegen iemand anders zeg. Ik heb het denk ik wel nodig om er met iemand over te praten, maar wil het eigenlijk ook geheim houden. Dus ik weet nog niet of ik het tegen mijn moeder ga vertellen en of mijn beste vriendin....Als ik het wel vertel staat hij ook achter me dus wat ik ook kies het is goed zeg maar. Dat is wel fijn....

Owja en ik ben ook bang dat ze dan steeds dingen gaan vragen als....wanneer mag je testen en als je test en wat was de uitslag. Of als het niet lukt of niet zo snel dat ze daar dan steeds over gaan praten enzo...

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    dat herken ik wel hoor.
    ik heb het met een collega besproken.

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja die staat wat verder weg he en vragen minder snel naar hoe het er voor staat. Maar ik begin over een week aan een opleiding en ben bang voor kritiek;)

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb het verteld omdat ik steun nodig zou kunnen hebben als het een MK word en mijn moeder kan ik nog steeds verassen hoor hahah heb al een erg leuk plan

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja nou dat is bijv een 'voordeel' van het wel vertellen. AArgh ik word er helemaal gek van in mijn hoofd in elk geval. Wel niet wel niet wel niet. Ik wil namelijk maar 1 iemand. Of mijn moeder of mijn vriendin. Zou het voor jullie ook uit maken als jullie in je omgeving iemand hadden die zwanger is of er mee bezig zou zijn??

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo dames,
    Mag ik mee doen? Wij gaan een poging wagen voor een derde kindje! Onze oudste is drie, onze jongste bijna twee en het zou leuk zijn als we er nog eentje bij mogen krijgen!

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugde:D Gaan jullie er vanaf deze maand al voor?

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hoe bedoel je iemand in de omgeving?

WELKOM!!!

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    iemand in je familie of vriendenkring zeg maar

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @stokstaartje: deze maand hebben we denk ik net te laat het besluit genomen, dus deze kans is denk ik gemist. Volgende week zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, en daarna gaan we ervoor!

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    spannend hoor. Het is nu een week geleden dat wij hebben besloten er in april voor te gaan. Deze week is best snel voorbij gegaan, omdat ik me er niet teveel mee bezig wilde houden. Maar nu ik het durf te geloven gaat de tijd echt super langzaam hahahah

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het is inderdaad erg spannend! We hebben vorig jaar ook drie maanden al geprobeerd, maar toen raakte mijn man zijn baan kwijt en was het handiger even te wachten. Inmiddels heeft hij een nieuwe baan en is hij bijna door zijn proefperiode. We durven het aan!
    Je er niet te veel mee bezig houden is heel erg moeilijk hoor. Het is zo'n ingrijpend besluit en dan moet je ook nog afwachten of het snel lukt, bij beide kinderen en ook vorig jaar merkte ik dat het nooit ver uit mijn gedachten was. Het is alleen wel handig om er niet te veel in door te draven. Dan wordt het wel een hele erge teleurstelling als je ongesteld wordt.

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Is er ook een lijstje met namen, leeftijden en aantallen kinderen?

19. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Hallo Anneke,

Weet je nog hoe lang het de vorige keren heeft geduurd voordat je aantelde?

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    We hebben nog geen lijstje. Misschien is dat wel leuk! Ik weet alleen niet hoe je die maakt. Jij wel?

Wat vervelend dat jullie vorig jaar moesten stoppen. Gelukkig heeft je man weer een baan en kunnen jullie weer verder :D Ik vind het gewoon super lang duren (voor mijn gevoel) voor we eraan beginnen. Straks heb ik weinig tijd meer om erover na te denken want dan heb ik afleiding van mijn opleiding. Nu zit ik nog hele dagen thuis. Dus teveel tijd om na te denken hahaha

Deel Deze Pagina