Oe mooi gezegt. Kreeg er kippevel van :-D Voel t zelfde. Als ik Heel eerlijk ben wilde ik al veel langer kindjes, alleen vond het moeilijk om daarover tegen mijn partner te beginnen. Ben nogal gevoelig en was bang dat hij lullig zou reageren. Hij is namelijk vrij direct en kan soms snel wat zeggen. Ook wat gevoelloos soms.. En ik hoop ook dat je prndel over die miskraam niet uitkomt.. Je kan dat niet voorkomen, als dat gebeurt is het misschien ook goed, want dan is het een slecht vruchtje.
Thnx. Zo voelt het echt idd. Ja zo denk ik er ook over de miskraam die ik heb gehad. Ik kan me voorstellen dat je het dan moeilijk vind om daarover te praten toen. Ik herken dat wel. Alleen mijn vriend gaf aan het begin al wel aan te willen trouwen met me en kindjes te krijgen. Alleen toen een paar jaar geleden een babyboom om ons heen uitbrak deed hij heel afstandelijk als ik er iets over zei. Bleek dus dat hij dat deed om mijn eierstokken niet nog meer te laten klapperen dan dat ze al deden en hij zelf ook heel graag wilde, maar toen kon het echt echt echt nog niet. Hij deed dus een beetje struisvogelachtig. Als ik denk dat het er niet is dan is het er ook niet.
Haha tja mannen!! Ik heb hem een paar maanden telkens hints gegeven en leuke verhalen verteld van mijn werk. Ik werk met kinderen van 0-12 jaar. En toen eind dec. Mijn pil op was voorgesteld om er voor te gaan en de pil weg te gooien. Hij zei eerst nog: kunnen we dat wel betalen. En meteen daarna, van nou dan gaan we er toch gewoon voor?! Wij zijn beide niet zo'n praters in dat opzicht.
wat slim van je met die hints en zo. Dat was ook wat ik probeerde alleen pakte het bij mij anders uit hahaha. Totdat we erover gepraat hadden en ik wist wat het betekende en dat als de tijd daar rijp voor was hij het wel aan zou geven. Maar toch kon ik niet wachten toen hij 1,5 jaar geleden ineens over trouwen begon. Ik dacht ook trouwen en daarna kids (want zo wilde hij het graag) Voor mij hoefde dat niet per se eerst. Mocht van mij ook andersom. En nu deelt hij die mening ook. Hij heeft me tot op heden nog niet gevraagd, maar denk dat dat ook binnenkort wel een keer komt. Best vaag eigenlijk want ik vind kinderen een grotere verbintenis dan trouwen hahaha.
Ja dat vind ik ook (kinderen een grotere verbintenis) ik heb een man die niet wil trouwen ( nou ja, eigenlijk stelde hij me, voor de gein of niet, de keuze: of trouwen of kinderen. Waarop ik zei dan kinderen wanneer beginnen we??!! :-D haha
@ stolstaartje; wat fijn! Hoef je geen gaatjes meer te prikken; ) hopelijk gaat het goed! Hier ook een vriend die minder sex wil omdat hij druk of moe is.. Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Ik heb gisteravond gewerkt, lieve kleine baby en per ongeluk een nare film gezien Lieve Celine, dacht leuke film over meisje met verstandelijke beperking, deed ze haat kindje in een sporttas en gooide ze de tas in zee! Nn hart trok samen zo naar! Haha was er nogal van onser de indruk. Vandaag ga ik iets leuks doen met vriendlief, wat is nog de vraag.
@ Simoontje; haha dan had ik het ook wel geweten; ) Foei vanaf mn telefoon reageren is een beetje gedoe!
Ow ja wat een drama die film. Was me ook kapot geschrokken van die rare wending opeens... @ Stokstaartje, good luck! Het feest kan gaan beginnen!
@ marieke, Ja ik heb een man die minder zin heeft. Als ik niet begin is het minder dan een keer in de week. Ik ben aan de erg zware kant. Ik ben wel bezig om af te vallen. Ik denk vaak omdat ik zwaar ben dat hij me niet mooi genoeg vind. Als ik dat dan vraag is het niet zo en zegt hij dat hij moe is. Ik had ook veel witte afscheiding bij mijn vorige zwangerschap. Mijn borsten waren toen ook groter geworden weekje voor nod. Dat is nu niet. Denk daarom ook dat de afscheiding komt omdat ik mijn ei gehad heb. @ stokstaartje, woop woop, geweldig dat jullie de volgende ronde ook voor een beebje gaan. Hoef je geen gaatje te prikken Daar proberen niet bang voor te zijn. Ik heb voor de zwangerschap van mijn zoon 2 miskramen gehad. Ik heb de hele zwangerschap erg spannend gevonden en eigenlijk niet genoeg genoten. @ kinderwens, ik had die met de eerste heel erg. Ik had al wel wat hints gegeven. We waren toen nog aan het verbouwen. Kon dus echt niet. Toen het af was zei ik dat ik niet meer begon aan een nieuwe strip. Hij zei toen das goed. Nou ik was erg verbaasd. Nu we voor ons 2de kindje gaan was mijn man die zei dat hij graag een 2de kindje wilde. Ik heb altijd gezegd dat ik nog een 2de wilde als de 1ste kon lopen. Ik heb in mijn zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad. Hier al vroeg veel last van gehad. Kan dan mijn zoontje echt niet dragen. Hij is nu volop aan het oefenen om te gaan lopen. @ hier, ik voel me heel raar. Ik heb flinke keelpijn en heel erg moe. Kan heel de dag wel slapen, maar niet echt het idee dat ik ziek word. Vind het maar een beetje raar.
Ja ik ook! Zomaar ineens, vond het wel vreemd dat ze haar kindje in een tas deed, maar dacht nog dat ze misschien dacht dat het zo mee het vliegtuig in kon...
@Simoontje: hahahaha ja dan wist ik het ook wel! Goeie keuze @Winddanser: Ik heb de film niet gezien, maar kan me voorstellen dat je er flink van onder de indruk was. Ik kreeg al kippenvel bij het lezen er van! @Simmy: thnx! Hopelijk lukt het net zo snel als bij jou en suus @Deesjedees: hahaha nee idd! Ja ik probeer er niet teveel aan te denken. Misschien komt het niet eens uit en dan zit ik de hele tijd in spanning om niks en geniet ik niet van mijn zwangerschap. Dat zou pas zonde zijn! Hopelijk wordt je niet ziek en voel je je snel beter. Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan, omdat ik vanmiddag op verjaardag moet en nog huiswerk moest maken ( nog steeds ja nog steeds ) @All: Kon me er gisteravond niet toe zetten om huiswerk te maken en toen mijn moeder gebeld of ze langs wilde komen en goeie nieuws verteld en die wist niet wat ze moest zeggen en heeft me wel 3 keer omhelst en gaf me allemaal kusjes hahaha. Volgens mij is ze blij dat ze volgend jaar (hopelijk) echt oma kan worden hahaha. @Zin hebben in: mijn vriend heeft altijd zin. Ik ben verbaasd als hij eens een keer geen zin heeft haha...Alleen hij weet ook precies wanneer ik vruchtbaar ben want dat ruikt hij aan me In het begin dacht ik nog van ik ga niet vertellen wanneer ik vruchtbaar ben dan ligt er niet zo'n druk op hem qua presteren enzo. Maar die vlieger gaat dus niet op hahaha.
Hallo dames, kan ik nog aanhaken? Ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraal laten verwijderen, heel spannend! Vind het leuk om hier te lezen en te kletsen
Hallo dames... Even niet gekeken en wat een berichten weer haha, heb n druk weekend gehad met feest en spullen inpakken en uitzoeken. Wat ik wel leuk vond is dat mijn vader zei dat hij voor zijn 50e wel opa wil zijn, haha. Heb het hard ontkend.. dat we eerst met zijn 2en willen genieten... Wil op een of andere manier niet dat iemand ervan af weet dat we bezig zijn @stokstaartje dat is geweldig nieuws!! Ik ga voor je duimen!! Knap dat je het tegen je moeder gezegd hebt... Op een of andere manier wil ik dat niemand ervan af weet.. Hallo Tess2013,leuk dat je mee kletst.. Voor iedereen: hoe gaat het met jullie? Leuk weekend gehad? Hoe gaat het met de zwangeren onder ons? Nou keek gisteren op facebook en zag dat er (weer) wat kennissen zwanger zijn. Werd in een keer jaloers! Hoe erg is dat wel niet! Mijn vriend vind het ook niet zo leuk dat ik er' geobsedeerd' door ben... Kan er niks aan doen :O.. heb het er met m maar even niet meer over, wat ik wel jammer vind. Hij zegt gewoon het komt wel, je moet je er niet druk om maken en heb er geen zin in om het er de hele tijd erover te hebben.. hmm.. Groetjes x
@Tess2013: uiteraard mag jij ook meekletsen. Welkom! @Dptje: ik wilde eerst ook niet dat iemand er vanaf wist, maar ik KAN gewoonweg niet mijn mond houden. ik MOET er over kunnen praten hahaha. En ik heb zo'n goeie band met mijn moeder dat ik haar ook als vriendin zie. Ik bespreek echt alles met haar en moest er dus de hele tijd om heen draaien als het over kinderen ging. En aangezien ik daar al jaren over praat is dat best lastig en opvallend als je dat ineens niet meer doet of moeilijk doet in een gesprek hahaha. En daarnaast weet een vriendin het ook en die is nu ongeveer 10 weken zwanger. Dus ik hoop dat we nog een beetje samen op kunnen lopen hihi. Nou misschien wordt je vader wel op zijn wenken bediend hahaha. Te hard ontkennen valt ook op hoor hahahaha. Ik heb dat ook heel erg gehad dat ik jaloers was als er weer iemand zwanger was. Nu ik zelf eindelijk ook mag merk ik dat ik daar meer rust in heb haha. Mijn vriend vond ook dat ik af en toe wat geobsedeerd deed en omdat ik hem niet wilde pushen en overbelasten bespreek ik het dus met mijn vriendin en moeder. Als ik het er te veel over heb dan voelt het een beetje je echt aan allemaal voor mijn vriend dus ik moet ook was doseren hahaha.
Hier ben ik ook weer eens. Helaas gaat het me niet lukken om alles terug te lezen. Maar ik lees dat er zwangeren zijn? Gefeliciteerd! Wij zijn per 1 april jl. ook weer begonnen. Spannend hoor. Ook al heb je het al een keertje meegemaakt, een tweede kan compleet anders zijn. En maar hopen dat het ons gegund is natuurlijk.
Welkom Tess en welkom terug Lori Ik herken het ook, het "jaloers" zijn op zwangere bekenden en dan steeds weer denken " leuk voor je, maar was het liever zelf geweest". Maar nu de kans er is dat het kan is dat wel minder. Ik heb zaterdagavond gewerkt en gisteren ben ij naar Paleis het Loo geweest, lekker genoten van de zon en vanmorgen weer werken!
Hoi allemaal, @Dptje Wat een herkenbaar verhaal van je man. Die van mij wordt ook al gek van me. Ik kan ook echt nergens anders aan denken. Als ik andere kinderen of zwangere zie voel ik soms echt steken van jaloezie. Soms lopen dan de tranen over mijn wangen. Zo graag willen we het. Mijn mannetje is een binnenvetter en uit zich niet heel erg. Toch wil hij het ook erg graag. Wij zijn in september 2010 getrouwd. We zijn al ruim 5 jaar bij elkaar. We wilde eigenlijk al heel lang kinderen. Maar de situatie was niet ideaal. Ik moest mijn rechtenstudie nog afmaken en mijn rijbewijs halen. Dit is nu allemaal gelukt. We wonen nog in een 2 kamer appartement wat nu ik een jaarcontract heb te koop staat. We hopen dan ook dit jaar naar een groter huis te gaan. We konden nu echt niet meer wachten. Desnoods wonen we nog even met de baby hier. Ik ga ook niet nog eens wachten op de verkoop van ons huis. Dat zal nog wel ff duren. Dus nu lekker sparen en klussen voor een kindje. Ik ben zelf 1 van een tweeling. Mijn zusje en ik zijn met 29 weken geboren. Helaas is mijn zusje overleden 2 dagen na de geboorte. Ik ben wel een beetje bang dat ik ook een tweeling krijg en dat weer misgaat. Hetzelfde is gebeurd bij mijn moeder. Ik heb behalve een lichte motorische handicap niks overgehouden aan mijn vroeggeboorte. Mogelijk een keizersnede door een scheef bekken. Succes allemaal.
@stokstaartje wat mooi dat je zo'n band hebt met je moeder. Mijn moeder is jaar geleden overleden, ik mis haar altijd maar nu des te meer.. had met haar er graag over willen hebben. zo'n band hebben mijn vader en ik jammer genoeg niet. Een echte kerel wat dat betreft. En met zijn vriendin wil ik het er helemaal niet over hebben. Hij grapt (tenminste dat denk ik) er wel over dat hij 'opa' wil worden voordat hij 50 is maar om het er met hem te over hebben, Nee. Mijn vriend zegt ook gewoon : voor jou is het proberen een baby te maken, voor mij de liefde bedrijven en kijken of het raak is... Oeps! Vind het heerlijk dat ik het hier van me af kan kletsen haha. @Patty86 wat een heftig verhaal. Snap jou angst wel, maar mooi dat jullie ervoor gaan. Mijn moeder heeft nadat ze mij gekregen heeft 6x miskraam gehad. Wordt gezegd dat het niet erfelijk is, laten we daar op hopen. Ik gun je (en alle anderen) veel klusplezier en hou je ons op de hoogte? Wanneer gaan er weer dames testen? Groetjes x
@stokstaartje moet 5 jaar zijn, zit op telefoon en is beetje lastig reageren. Sorry voor de spelfouten