Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Morgenvroeg :S

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Alweer even geleden dat ik hier was. Druk, druk, druk op mijn werk dus als ik thuis ben, probeer ik ook echt zoveel mogelijk van mijn kinderen en man te genieten en bij te komen. Dat lukt aardig. Mijn cyclus duurt inmiddels 31 dagen, vorige week dacht ik steeds dat ik ongesteld zou worden door de buikpijn, maar nu voelt het weer heel gewoon. Ben heel benieuwd hoor wanneer ik nu ongesteld zal worden, of mijn lichaam een beetje snel weer een normaal ritme vindt. Natuurlijk kan ik in principe ook gewoon alweer zwanger zijn, maar ik heb deze keer echt helemaal geen symptomen. Op zijn vroegst zaterdag ga ik een testje wagen voor de zekerheid.

Over zin hebben: mijn man heeft altijd wel zin, probleem is eerder dat onze kinderen nog wel eens huilend wakker worden 's nachts en tussen ons in willen liggen...

En over er mee bezig zijn: ik wil echt heel graag nog een kindje, ik merk dat ik helemaal blij wordt van de gedachte. In mijn hoofd heb ik de slaapkamer van de twee oudsten al helemaal ingericht voor twee en we hebben zelfs al een meisjesnaam... maar de vmk heeft me wel met mijn neus op de feiten gedrukt: zelfs als je twee prachtige kinderen hebt, heb je geen garantie dat het nu weer lukt en helemaal goed gaat...

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ DPtje, kan me goed voorstellen dat je je moeder nu meer mist, dat hoor/lees je veel, dat als ouders/moeders overleden zijn dat het gemis in de zwangerschap of tijdens het zwanger worden er weer sterker is.

@ Patty, heftig verhaal inderdaad! Hopelijk gaat het goed en krijg je een gezond kindje(of 2:)).

@ Stokstaartje, fijn dat je moeder zo blij was:)

@ Simoontje, en en en en?

@ Anneke, ik ben benieuwd naar je testuitslag. Kan me voorstellen dat kinderen tussen je in niet echt bevorderlijk zijn;)

Ik voel mij een beetje raar, pijnklachten van mn verstandskies die eruit moet(en ben zoooo bang voor dat soort dingen), 24 april al/pas. Verder heb ik last van steeds steekjes rechtsonderin mn buik, ben ik erg moe en heb ik minder eetlust en heb ik absoluut geen zin meer in chocolade(dat laatste kan ook aan de overdosis met Pasen liggen;))

4. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    @winddanser helaas :'( maar nog twee dagen tot nod dus houd beide lijnen nog open. Vandaag een vreemd gevoel in mun onderbuik, maar ja. Nog geen bloed, das goed.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tes2013. Welkom, gezellig mee kletsen hier. Is het je eerste kindje waar jullie voor willen gaan?

@ patty86. wat een heftig verhaal zo zeg. Als je zwanger van een tweeling zou worden houden ze je volgens mij nu heel erg goed in de gaten.

@ mee bezig zijn. Hier valt het nu eigenlijk wel mee. Bij de vorige zwangerschap was ik er veeeeeeel meer mee bezig. Tot na mijn 2de miskraam. Toen was ik er helemaal niet meer mee bezig. Was veelste bang als ik weer zwanger zou worden het weer mis ging. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

@ simoontje, Shit dat je test negatief is. Hopelijk heb je te vroeg getest en moet hij nog positief worden.

@ hier. Van het weekend visite gehad van schoonzus, zwager en hun zoontje. Hun zoontje had een shirt aan met daarop ik ben stoer, ik word grote broer. Zo leuk. Liet ze mij de echo zien. Wordt het een tweeling. Dus ik word nu in een keer dubbel tante. Ben er best wel blij mee.
    Verder wacht ik hier rustig mijn nod af. Heb nog steeds niet het idee dat het raak is. Witte afscheiding is er nog steeds, maar is iets minder geworden.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Simoontje, aah dat is balen! Hopelijk te vroeg getest!

7. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Suus, hoe gaat t met je?? X

8. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    pfff wat duurt de dag vandaag lang!!! Om half acht begonnen en om 6 uur klaar. Daarna bij mijn ouders eten en met mijn moeder naar een home-party. Woonaccesoires enzo net als een tupperwaren en mylene-party.

9. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier vanavond @Simoontje123! Lijkt me best leuk, zo'n party. :)

10. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ja lijkt mij ook leuk! Mooi kussentjes, waxinelichtjes en fotolijstjes enzenz

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @deesjedees: wat een goed nieuws, gefeliciteerd tante!

@simoontje: jammer dat test negatief was, maar is inderdaadbest kans dat je nog te vroeg was.

@winddanser: ik verwacht er niks van hoor, eerst maar weer eens gewoon ongesteld zijn. Maar ik wil het eigenlijk zoooo graag!

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Djees gefeliciteerd wat leuk zeg! Een tweeling, leuk!

Jammer dat je een negative test hebt gehad Simoontje maar het kan nog wat te vroeg zijn.

Kun je niet eerder terecht voor je verstandkies Winddanser? Gezien je er zo'n last van hebt. Pfff.. ik voel met je mee. Ik ben ook zoooo bang voor dat soort dingen, brrr.

Ik heb vannacht een kleine bloeding gehad. Ben heel benieuwd of het een teken van innesteling is. Bij mijn jongste had ik ook een week na de bevruchting een kleine bloeding, toen dacht ik dat ik ongesteld werd maar daarna begonnen de klachtjes. Laat ik mezelf maar niet gek maken (voor zover dat lukt) want met 1 keer klussen lijkt het me stug. Verder een beetje steekjes in mijn onderbuik dus misschien word ik ook wel vervroegd ongesteld. Ben benieuwd.

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    @marieke3 oww inderdaad hopelijk een innestelingbloeding. Ik heb zelf geen bloeding gehad, wel pijnlijke steken 4 dagen na ovu test. Hoop ook zo op een innesteling. Volgende mij wel een ideale situatie gecreƫerd. Vrijdagochtend positieve ovu test. Vr za en zo nacht geklust. Lijkt me prima toch :). Morgen nod nog geen bloed gespot. Maar ook niet echt klachtjes meer. Alleen kei en kei moe.

Gisteren een leuke homeparty gehad, was eigenlijk gewoon een hoop leuk spulletjes die ze in haar woonkamer had gezet dat je dan kon kopen. Mooie roomwitte gebreide kussens met grote bruine knopen erop gekocht en twee glazen windlichten met repen boomschors eromheen. Daar kan je dan zo'n stopplaats in zetten. Heel mooi is voor buiten. Daar hebben wij een ruim zitje met hoekbank tv en koelkast gecreerd. Maar mocht nog wat aangekleed worden vond ik zelf... Nu nog wat mooie dingen voor aan de muur en dan zijn we klaar voor het mooie weer.

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Dank je wel, tja aan dat woord tante moet ik nog wel erg wennen. Al ben ik het al wel. Ach komt vanzelf goed.

Als het hier deze ronde niet raak is moet mijn man 2 maanden een jasje aan tijdens het klussen. Dan boeken we namelijk een wintersport vakantie voor in januari. Daarna gaan we wel weer gewoon verder voor een brusje. Vind het wel vervelend om 2 rust rondes te houden, maar ik ga ook wel graag op wintersport.

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    helaaas hier ongesteld geworden!!!! Grrr. Wel een mooie cyclus.

16. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer Simoontje 123! Nu maar op naar de volgende ronde dan en wel fijn dat je cyclus duidelijk is.

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ simoontje, wat jammer zeg. Hopelijk de volgende ronde raak.

Net een test gedaan. Was uurtje daarvoor naar de wc geweest. Heb een kv2v5 gedaan. Zie hier het resultaat.

IMG_5521.jpg

Wat vinden jullie ervan?

18. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    @deesjedees ik zou zeggen: zwanger!!!! Streep is er.. maar ik ben geen expert...

19. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Jaaa! Zwanger toch! Gefeliciteerd! X

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Dank je wel. en dan denken dat het niks is deze ronde.
    Ik heb wel wat steken iets voor mijn linker heup. Ga ik meteen me weer onzeker voelen.

Deel Deze Pagina