Djees super zeg!! Je hebt hem goed op de foto gekregen zeg! Gefeliciteerd!!! He wat jammer van de wintersport Simoontje wat jammer dat het deze ronde niet raak was maar wel een zeer mooie cyclus! Op naar de volgende ronde. Klinkt leuk die home party zeg! Ik blijf een rommelende onderbuik houden maar ik heb momenteel ook zeer veel stress en spanningen van de kliniek waar mijn oudste zit dus daar kan het ook mee te maken hebben. Vandaag ben ik jarig, vanmorgen gezellig een vriendin op visite gehad en zaterdag komt de rest. Ik vind jarig zijn altijd zo leuk, ben net een klein kind dan hihi alleen dat jaartje ouder vind ik niet zo
@marieke, proficiat!!!!!!!!! @hier nog steeds een baal dag. Vanavond ff een lekker wijntje drinken, doe ik nu maar twee weken in de maand als ik zeker kan zijn dat ik niet ongesteld ben. Deesjedees:: wauwww!!! Vroeg me al af of die kv testen wel werken! Haha bij mij blijven ze zo wit telkens proficiat! En helaas geen skieën voor jou, maar das niet zo erg een x tje.
@dees: wauw, van harte!!! Das echt een streep hoor! @marieke: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @simoontje: jammer meid, maar mooie cyclus idd, das allang mooi Hier geen nieuws. Zit op dag 33, totaal geen klachten dus kon wel eens langer gaan duren voor ik weer ongesteld wordt. Zaterdag voor de zekerheid testen.
Ik meld me ook hier! Heb last van al heel wat kwaaltjes, kan natuurlijk ook zijn dat ik mezelf gek maak. Ren vandaag al de hele dag naar de toilet terwijl ik niet eens veel drink.. Heb soms spontaan de hik. Darmen rommelen, steekjes in de buik en last van mijn ogen.. Ik ben 30 en mijn man 26. We zijn vorig jaar in April getrouwd dus vonden het leuk om dan ook in April er voor te gaan. We zijn in 19 februari gestopt met de pil, 20 maart werd ik ongesteld dus dat is een mooie cycles van 28 dagen. Hoop dat het nu direct raak is zou leuk zijn! We hebben op de vruchtbare dagen geklust ik kan mijn eisprong voelen..
Welkom melkchocolaatje. Ook voor jou spannende dagen zo te zien. Duurt lang Anneke, zou toch wat zijn als het meteen weer raak zou zijn? Ze zeggen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent. Geniet van je wijntje Simoontje! Kan me voorstellen dat je even flink baalt. Bedankt voor de felicitaties Ik zal eens even het lijstje zoeken voor de nieuwe meekletsers dan kunnen ze hem aanvullen.
zwanger te raken __________________________________________________ ______________________________________ Naam: Bloem Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? 13 maart ? Start datum: Februari 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 na vmk NOD: 8 april Start datum: 1 maart 2013 Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 2 NOD: 19 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 3 NOD: 11 April Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 16 april Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 April Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Naam: Mamava Leeftijd: 31 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 2 NOD: 19 april Start datum: februari 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: 11 April Start datum: april 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige om 09:00 tot 10:00 - SuusD : echo 25 april (bij studenten)(week 11) - SuusD : echo 16 mei (bij studenten)(week 14)
@Dees; gefeliciteerd met je ZWANGERSCHAP! @ Marieke; Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat is er met je kindje dat je bij een kliniek bent? @Mellchoco; welkom! @ Simoontje; balen zeg, hopelijk kun je genieten van de wijn Kaakchirurg had helaas niet eerder tijd, zou eerst pas begin mei kunnen, maar nu wel eerder... Ik heb last van een raar kloppend/stekend gevoel in mn onderbuik*rechts*, iemand ervaring mee?
Wauw Anneke!!! Gefeliciteerd!!! De eerdere opmerking die gemaakt werd, ik hoop inderdaad dat het besmettelijk is haha!! Marieke, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? Hoe gaat het verder met iedereen?? Hier niet veel bijzonders te melden.. heb wel wat pijnlijke borsten, zesde rug en rommelende darmen maargoed. we zullen zien... Ga er niet vanuit Iedereen een fijne dag gewenst. Ga zo maar weer eens even wat inpakken en een late dienst werken daarna lekker weekend haha!! Groetjes x