Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Winddanser: klagen mag best hoor, daar zijn we voor!

@Dees: heb jij ook al echt vollere borsten? Ik wel, het is zelfs vandaag vrij gevoelig... merk ik als een van de kids op schoot kruipt en er tegenaan komt! Verder nog heerlijk nergens last van!!!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ dptje, dat nog ff wachten dan voordat je kan testen. Wel spannend.

@ winddanser, lekker klagen. Dat mag altijd.

@ annekevdz, ja hier ook al vollere borsten. Verder nog geen klachten. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Pas bij 11 weken. Begon toen last te krijgen van mijn bekken. Ow ja en ik ben emotioneler.

3. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik hoop dat ik hier mee mag schrijven? Ik ben Nadine, ben 26 jaar oud en heb een dochter van bijna 3. We willen graag een tweede kindje en daarom heb ik mijn mirena laten verwijderen op 26 maart. Nu eerste ronde dus!

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat ik hier mag klagen! Mn lieve vriendje snapt het niet zo goed dat als je van alles voelt dat je dan gaat denken dat je misschien zwanger bent en dat het heeeel lastig is om te wachten en het los te laten....

Welkom Nadine!

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Haha, die mannen snappen ook he-le-maal niks he hihi. Hier hoef ik ook niet over kwaaltjes te beginnen hoor. Ik kon gisteravond niet slapen van de pijn in mijn borsten (heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden en nu ga ik me van alles in mijn hoofd halen natuurlijk) en vanmorgen vond ik dat de aders over mijn borsten erg blauw en opvallend waren. Mijn man rolde alleen maar met zijn ogen..;)

Welkom Nadine!

Nou.. het is chips geworen hoor en voor de juffen op school stroopwafels en voor de leidsters op de groep maken we een theedoos met verschillende thee smaakjes en merci reepjes erin. Doe ik toch nog een beetje mijn best hihi.

Hier staat de soep voor vanavond te pruttelen, de visite kan over een klein uurtje komen dus nu even heerlijk ontspannen achter de laptop voordat de drukte voor onze verjaardag komt. Kleinste slaapt en de oudste is lekker buiten aan het spelen. Het is gelukkig droog. Hopelijk blijft het zo want ik wil niet dat er in huis gerookt wordt en ik heb geen afdakje hihi.

6. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    @winddanser, ik heb even teruggelezen en jouw klachten zijn herkenbaar! Ik heb gisteren getest omdat ik veel last heb van mijn onderrug en ook mijn lage buikspieren, vooral aan t einde vd dag... Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap... De eerste test gaf één duidelijke witte streep... Bleef dus vaag, maar de cb test was duidelijk: niet zwanger... Het is gewoon frustrerend en mannen begrijpen dat gewoon niet! ;) Ik heb geen idee van mijn nod omdat ik nog geen ongi heb gehad na t verwijderen van mijn spiraal... Ook behoorlijk vervelend dus... Succes ermee!

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha was al bang dat ik niet de enige was met zo'n man;), het zullen de hormonen wel zijn!
    @ Nadine; aah dat is balen, wanneer ga je weer testen of ga je wachten?
    @Marieke, lekker even een uurtje voor jezelf, veel plezier vanavond en ook als er regen is kunnen ze best buiten roken:D zo gaat dat bij mij in ieder geval wel:)

Ik moet zo werken tot 23.30, ben nog ff zin aan het zoeken.. 41 uur deze week is net een beetje teveel..

8. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Nou die vent van mij snapt er ook niks van hoor.. moet maar gewoon afwachten zegt hij, maar laat ik dat nou juist niet zo goed kunnen haha. Ik heb mij voorgenomen om over 1,5 week pas te testen (als ik dat vol hou haha) en niet eerder ongesteld wordt.

Marieke, veel plezier vanavond!! En welkom nadine .

Groetjes x

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
  10. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het welkomheten! :)

@winddanser, ik ga maar gewoon proberen te wachten op mijn ongi... Als die zich over een week of 2 nog niet heeft aangediend kan ik alsnog gaan testen! Heb vandaag maar 4 testen bij de action mee genomen, ondanks dat ze supergoedkoop zijn, schijnen ze t toch goed te doen! ;)

@anneke, wat een onwijs gave kinderwagen! I like retro! :p Mijn vriendin heeft er ook één! Daar ligt nu sinds vorig weekend haar derde kindje in! Rijdt super schijnt het!

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeee mooie kinderwagen!

Ja mannen zijn ee toch minder mee bezig, daarom is hier kletsen wel zo fijn en gezellig!

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    :xOeeee mooie kinderwagen!

Ja mannen zijn ee toch minder mee bezig, daarom is hier kletsen wel zo fijn en gezellig!

13. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Echt een gave kinderwagen... Wil ik ook wel haha.

Ik kom even klagen hoor.. Ben vanaf vanmiddag erg beroerd te pas. Zere buik, misselijk, last van de darmen, zere rug en zere borsten bah.. (laatste 2 verschijnselen heb ik al paar dagen) we hadden vanavond gezellig avondje gepland (zouden ergens wat gaan drinken) maar voel me er te belabberd voor...
    Sorry voor mijn geklaag... Fijne avond dames xxx

14. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Same here dptje... Lig ook al lekker in mijn bedje... Onwijs veel pijnin onderrug en buikspieren... Wordt met de dag erger...

15. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Nadine, denk dat ik zo ook maar naar bed ga..
    Hier wordt het met de dagen ook erger... Of mijn ongesteldheid komt eraan of dan toch? Ga er niet vanuit en mezelf ook niet gek maken... Kan nog lang niet testen...

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Vervelend meiden zoveel klachten hebben, terwijl je nog niet kunt testen! Je vraagt je toch steeds af of het komt doordat... hopen dat jullie je vandaag weer wat beter voelen!

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Mooie kinderwagen hoor.

Vanmorgen nog een testje gedaan. Bovenste is van vanmorgen. De onderste is van donderdag.

test.jpg

18. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie positesten deesje! Gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen toch ook maar weer getest, maar helaas... Niets te zien! Ik heb mezelf er nu wel van overtuigd dat ik NIET zwanger ben en ik ga deze week maar naar de HA ivm rug/buikspierpijn... Ik maak mezelf anders echt gek en ik had me nog zo voorgenomen om dat dit keer niet te laten gebeuren... :(

19. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik denk dat, ondanks dat we onszelf voor nemen ons niet gek te maken neemt de hoop op toch de overhand. Ieder klachtje gaan we als hoop zien en ik denk dat dat toch heel normaal is?
    Ik ben mezelf ook aan het bedwingen om niet te gaan testen. Ik heb 2v5 testjes van het kruitvat gekocht en er ligt nog een predictor maar dinsdag moet ik ongesteld worden en aangezien we maar 1 keer hebben geklust (wel echt tijdens mijn eisprong) probeer ik neit te veel te hopen maar ooooh dat is zooo moeilijk.. pfff...
    Het vervelende is ook nog dat er overal een onwijze buikgriep heerst waar je ook dingen van mee kunt pakken zoals rommelende darmen en misselijk zijn pfff:( Dat maakt het er niet makkelijker op.
    Hadden we maar standaard een echo apparaat voor handen hihihi

Djees mooie testen!! Zijn dat die kruitvat testen? Ik zag dat je daar niet overheen kunt plassen. Stomme vraag misschien maar waarin vang je je urine op? Ik ga maar eens op zoe naar plastic bekertjes.

Mooie kinderwagen anneke!!

Wij hebben een gezellige verjaardag gehad gisteren. Hier roken ze ook gewoon buiten ondanks de regen hoor maar merk dat mijn kettingrokende vader met regen toch eerder naar huis gaat omdat hij binnen niet mag roken.
    We zijn erg verwend. Ik had mediamarkt bonnen gehad want ik wil een e-reader kopen dus ik ga vanmiddag fijn naar de mediamarkt :D
    Ook wat leuke planten voor in de tuin, vaste planten, dus erg blij mee. Hopelijk komt het beloofde zomerweer straks nog dan kan ik ze in de tuin zetten. Hier regent het flink helaas.

20. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    vandaag schijn ik t meest vruchtbaar te zijn (aldus banner :p), en we hebben vanochtend dan ook maar even geklust.
    Haha nu hebben we allebei enorme kriebels!!
    Is het nog een idee om morgenavond weer te klussen??
    Woeh, geniet van de dag dames! :cool:

Deel Deze Pagina