Inderdaad! Bij elk vaag klachtje denk je zou het? Ik heb er ook vrolijk rugpijn bij gekregen, in mn onderrug, maar ja is dat dan van verkeerd tillen of?? Oeee een ereader! Dat lijkt me leuk, fijnndat jullie zo verwend zijn! Mooie testen Dees! Heb je al een afspraak staan voor een intake of echo? (als ik die info gemist heb, sorry!) BB88, ik zou gewoon klussen als je denkt dat het leuk is of dat je er zin in hebt, kwaad kan het nooit
Marieke, nog gefeliciteerd! Ereader is een leuk cadeau! Heb er ook veel plezier van! Bb88, beetje extra klussen kan geen kwaad! En idd, het 'gek maken' gaat vanzelf, maar ik ga toch proberen om iets te minderen... Mijn aandacht op andere leuke dingen richten enzo!
Veel plezier met de ereader Marieke! Hier vanmorgen even met de buurman om tafel geweest om de verbouwing door te spreken. Nu weer even schilderen buiten...
@ nadine, wat heeft de dokter gezegd over je rug en buikpijn? @ marieke, het zijn idd kruidvat testen. Ik plas dan in een beker en spoel deze daarna af en zet hem in de vaatwasser. Af en toe is het wel onhandig. @ bb88, volgens mij kan het geen kwaad als je nog een keertje klust. @ winddanser, ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik wil nog een weekje wachten. Voor de zwangerschap van mijn zoontje ging het 2 keer fout rond de 5 weken. Daarom bel ik deze week nog niet. @ afscheiding, Ik weet niet meer wie, maar iemand zei dat je op moest passen dat je geen schimmel infectie krijgt daar beneden door de hoeveelheid afscheiding. Hoe merk ik dat ik dat heb? @ hier, straks bij een collega op kraamvisite. Best wel zin in. Net mijn zoontje nog ff op bed gelegd. Die was vanmorgen om 6 uur weer van de partij. Hopelijk wil hij heel even slapen anders is hij straks niet te genieten.
ff snel hoor. Drukke dag vandaag. Hier helaas ongesteld geworden maar dat was te verwachten. Hopelijk heeft manlief aankomende maand een hoger libido Wel een prachtige cyclus deze maand al is het nog niet helemaal los gebroken maar zo is het al een paar maanden. Door naar ronde 2!
@ Deesje, ik ga morgen of woensdag naar de HA, ik heb vandaag gewerkt. Gisteren was het zo goed als weg de pijn in mijn rug, maar nu voel ik weer gewerkt heb, voel ik hem weer flink terugkomen. Oow en over schimmelinfectie. Dan heb je inderdaad erge jeuk, je afscheiding kan ook een beetje groenig zijn en er zitten echt meer dotten in zeg maar... Het kan ook vreemd ruiken... Sorry voor het vieze praatje... Ik ben gisterenavond nog eens gaan rekenen en ik kwam tot de conclusie dat als mijn bloeding na het verwijderen van de spiraal toch een ongi was, ik zaterdag een eisprong zou hebben gehad... Ik dacht dat mijn rug en buikspierpijn hiermee verklaard zou zijn... Maar ja, toen dacht ik dat het maar 3 dagen zou zijn en nu is het weer terug...
@Marieke: jammer, inderdaad maar iets meer klussen komende maand. Met zo'n duidelijke cyclus heb je goede kans volgende maand! @Nadine: wat vervelend die rugpijn! Hoop dat je er snel vanaf bent! @Deesjedees: was de kraamvisite leuk? Irritant die afscheiding! Hier echt al een dikke buik en gezwollen borsten. En vandaag ook echt vermoeid... Heb mijn eerste afspraak bij de vk op 8 mei en ga vragen of ik dan ook snel een echo mag. Voel me echt ontzettend zwanger en het liefst praat ik er ook de hele tijd over!!!
@ Dees; is het nu dan extra spannend? Kan ik me zo voorstellen namelijk.. @Anneke, snap dat je er de hele dag over wil praten, zou ik ook hebben denk ik. Weten mensen in je omgeving het al? @ Marieke; gewoon dwingen, een goede cyclus is al een goed begin! Hoe is het eigenlk met Stokstaartje, ze is al een tijdje niet hier geweest pf wel? T viel me op omdat ze eerder in het topic actief reageerde en nu niet, gewoon beleefde nieuwsgierigheid van mijn kant
JAAAAH hier is ze! Het gaat heel goed met stokstaartje maar super super super druk gehad! En nog steeds eigenlijk, maar heb nu een extra lange pauze doordat de les veel eerder klaar was. Stokstaartje heeft goed nieuws! Vorige week dinsdagavond had ik ineens hazelnootkleur afscheiding en dacht zou dit een voorbode zijn voor een ongi en jawel. 2 dagen bruinverlies en soms rodig en donderdagavond laat zette het door met mijn bekende buikkrampen. Ben wel veel lichter ongesteld. Vrijdagavond/zaterdagochtend was er bijna niets meer van over. Daarna t/m nu nog steeds bruinverlies, maar dat wordt ook sinds gisteravond minder. Mijn eerste ronde is officieel begonnen!!! Verder heb ik wel gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Dus dat ga ik nu even doen!!
@Dptje: ja ben ook erg blij met de band die ik met mijn moeder heb. Zou niet weten wat ik zonder haar moet. Wat erg dat je je moeder al moet missen! En idd juist dit moment van vreugde wil je met haar kunnen delen! Met mijn vader zou ik dit ook absoluut niet delen. En persoonlijk denk ik dat het niet uitmaakt hoe lang het geleden is, de pijn blijft altijd van het haar missen. Dikke knuffel van mij voor jou! Wel grappig mijn vriend heeft het ook altijd over de liefde bedrijven i.p.v. seks hahaha. Wanneer kun jij eigenlijk testen?? @Simoontje: he bah wat balen zeg! Hopelijk is het toch snel raak. En wat je zelf ook al zegt een mooie cyclus is ook wat waard! En wat betreft de zwangerschapstest. Ik heb liever dat ze wit blijven dan vals posi @Anneke: JAAAH gefeliciteerd!!! Hopelijk maken ze 8 mei meteen een echo! @Winddanser: trek je het nog een beetje tot je NOD? Pff kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om die verstandskies te laten trekken. Het is ook niet mijn hobby hahaha. Jou klachtjes klinken ook hoopvol...Trek je het nog een beetje met niet testen hahaha. Enneh klagen mag hier ook hoor! Juist, want dan kun je even je verhaal kwijt toch... @Marieke: Balen zeg dat je niet zwanger bent, maar wel super dat je mooie cyclus hebt gehad! Ow en gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk! Goed verwend lees ik. Altijd goed @Deesjedees: DRIEDUBBEL gefeliciteerd en een zwangerschap en 2 x tante!! Waauw. @Melkchocolaatje: WELKOM! Mooi symbolisch moment om er voor te gaan idd. Ik zie aan je banner dat je morgen kunt testen. Of heb je stiekum al een testje gedaan. Je klachtjes klinken wel hoopvol idd. Spannend hoor! @Suus: wat fijn dat alles weer goedgekeurd is!!! Wel vervelend dat je je zo rot voelt. Hopelijk is dat snel over. Ik dacht dat de 9de week het ergste is en dat daarna de placenta het over gaat nemen en jij dus minder last krijgt. Ook daalt het HCG dan weer langzaamaan dus dat zal ook wel meespelen. 22 April is ook al snel.. @Smiley: jeetje bij jou is het ook spannend zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.... @Bloem: meis wat klote zeg dat je je zo voelt, maar heel begrijpelijk! Het is zo confronteren als je anderen steeds zwanger ziet worden en je weet dat het bij jou weleens lastiger zou kunnen gaan. Hopelijk gaat het balletje toch de goeie kant op voor jou! En je mag als je wilt altijd een update plaatsen, want uiteraard zijn we wel geinterresseerd hoe het met je gaat Hele dikke knuffel voor jou! @Nadine1986: WELKOM!! Spannend allemaal weer he Hopelijk komt je cyclus gewoon goed op gang! Heb je al een afspraak gemaakt bij de huisarts? Hopelijk voel je je snel wat prettiger. @BB88: gewoon zovaak klussen als je wilt joh. Niet teveel proberen uit te kienen wanneer je dat moet doen @Mannen: die snappen er idd niks van. Zijn veel nuchterder en denken wat komt dat komt. Niet teveel naar de toekomst kijken want daar zijn we toch nog niet. (ik begin weleens over, maar wat als het niet lukt enz) @Besmettelijkheid: laat die besmetting idd nog maar een tijdje doorgaan dan zijn we allemaal binnen no time zwanger hahaha @Gek maken: dat lijkt me ook een heel normaal verschijnsel. Deed ik zelfs al toen we er nog niet voor gingen en er eigenlijk bijna geen kans was (ver voor zingen de kerk uit), maar ja er zou er maar net 1tje bij zitten en toch raak zijn. (en nog was ik toen zo stom om niet door te hebben dat ik zwanger was)
@ nadine, hopelijk kan de huisarts je helpen. @ anneke, de kraamvisite was erg leuk. Ook zon lief mooi mannetje. Mijn zoontje zat echt te kijken toen ik hun zoontje vast had. Vond het verder prima. Hier begin ik s avonds last te krijgen van een opgezette buik. Borsten lijken ook steeds groter te worden. @ winddanser, het is hier nu zeker spannend. Kan er ook nog niet echt van genieten. Ik denk pas als ik een goeie echo heb en die 12 weken voorbij ben. @ stokstaartje, fijn dat je cyclus mooi in orde is. Klus ze deze ronde. @ hier, ik ga zo eens onkruid plukken in de tuin. Heb wel handschoenen aan. Eigenlijk doe ik het nu liever niet, maar ben bang dat het dan afstel word. Onkruid staat behoorlijk hoog.
Hoi Allemaal! Hier ben ik ook weer een keer!! Ik heb het heel erg druk gehad en er gebeurde ook neit zoveel doordat ik weer op het wachtbankje zat maar woooow wat een goed nieuws allemaal!!! gefeliciteerd Anneke, Simmy en deesjedees!!! ongelooflijk!! zo maar 3 achter elkaar en ben ook superblij voor jullie!!! Welkom ook alle nieuwe mensen! Spannend is het allemaal he!! Ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!! Hier nog een paar dagen wachten voor ik ga testen.. Ik durf niet eerder te testen omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden..hahaha
zwanger te raken __________________________________________________ ______________________________________ Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 2 NOD: 19 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 3 NOD: 9 mei Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 16 april Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 April Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 20 april Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Naam: Mamava Leeftijd: 31 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 2 NOD: 19 april Start datum: februari 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Uitgerekende datum: 16 december 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Uitgerekende datum: 21 december Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige om 09:00 tot 10:00 - SuusD : Termijn echo 22 april 18:15 - SuusD : echo 25 april (bij studenten) - SuusD : echo 16 mei (bij studenten) Simmy wanneer ben je uitgerekend? Meiden afspraken in kleur weergeven dan kan ik ze erbij zetten nieuwe meiden welkom willen jullie ook op de lijst?
Hallo meiden. Ik lees wel maar reageer niet zoveel... Ik voel me niet super fit en ondertussen zijn we als een gek aan t klussen en verven enzo want over een week gaan we verhuizen.... Gister de 1e echo gehad en alles was goed @Anneke & Deesje, super gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Gaaf! @ Suus, gaat t een beetje meis? Nog even en dan wordt t beter zeggen ze. Idd na 9 weken... Ik ben uitgerekend op 1-12-13 En op 6 mei heb ik de 10 weken echo.
ik ben benieuwd of het nu berg opwaards gaat Ik ga vanavond lekker chocolade batons maken voor de eerste keer yum yumie