ik vraag me af of er meiden op de lijst staan die eigenlijk niet meer aanwezig zijn ik ben niet zo actief maar misschien wel goed om de lijst netjes te houden
Even snelle reactie, zit te wachten op mijn eetgezelschap! Maar niet testen is vreselijk! Liefst ga ik morgen al testen, zaterdag is nod.... Ze komen eraan, ben er weer vandoor!
Ik zit nu op cyclusdag 6 en had vanmiddag ineens wat elastisch slijm en voel ook af en toe wat steken onderin mijn buik. Zou mijn ei er nu al zijn Dat zou wel erg vroeg zijn he. Normaal heb ik mijn ei pas rond cyclusdag 14. Zal vast het groeien zijn en dat de vruchtbare week begonnen is. Maar toch heb ik ineens het gevoel dat ik nu echt wel moet gaan spelen met mijn kereltje, omdat ik anders te laat ben hahaha. Dus ik weet niet meer tegen wie ik het gezegd heb vandaag en of het uberhaupt in dit topic was, maar ik neem mijn woorden terug! Ik weet nu hoe het voelt als je bang bent dat je te weinig aan het eieren zoeken bent geweest hahahahaha Weet iemand waar je die leuke banners kan vinden???
zwanger te raken __________________________________________________ ______________________________________ Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 2 NOD: 19 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 3 NOD: 9 mei Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 16 april Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 8 Mei Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 20 april Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Naam: Mamava Leeftijd: 31 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 2 NOD: 19 april Start datum: februari 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Uitgerekende datum: 16 december 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Uitgerekende datum: 21 december Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige om 09:00 tot 10:00 - SuusD : Termijn echo 22 april 18:15 - SuusD : echo 25 april (bij studenten) - SuusD : echo 16 mei (bij studenten) Simmy wanneer ben je uitgerekend? Meiden afspraken in kleur weergeven dan kan ik ze erbij zetten nieuwe meiden welkom willen jullie ook op de lijst?
zwanger te raken __________________________________________________ ______________________________________ Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 2 NOD: 19 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 3 NOD: 9 mei Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 16 april Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 8 Mei Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 20 april Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Naam: Mamava Leeftijd: 31 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 2 NOD: 19 april Start datum: februari 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Uitgerekende datum: 16 december 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 1 december 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Uitgerekende datum: 21 december Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige om 09:00 tot 10:00 - SuusD : Termijn echo 22 april 18:15 - SuusD : echo 25 april (bij studenten) - SuusD : echo 16 mei (bij studenten) - Anneke: intake verloskundige 8 mei 15.00 - Anneke: termijnecho 15 mei 10.45
Hallo allemaal, @Winddanser: ik heb het mijn naaste collega en mijn leidinggevende verteld, das wel handig denk ik. Denk dat we het dit weekend aan de ouders gaan vertellen. Ben wel heel benieuwd naar de reacties, ze zijn niet zo enthousiast over het idee van een derde kindje, zowel aan mijn kant als aan de kant van manlief. Fraai is dat! @Stokstaartje: bij de verloskundige hebben ze geen echoapparatuur, maar op 15 mei krijg ik mijn termijnecho. Spannend hoor! Mooi dat het goed met je gaat en fijn dat je eerste ronde begonnen is! @Suus: hoop inderdaad dat je je snel weer wat beter voelt. Ik ben helemaal geinspireerd door die oude kinderwagen van jou, heb er nu ook eentje van marktplaats gekocht. Het is nog hartstikke vroeg natuurlijk, maar ik zie me er al helemaal mee lopen! @Simmy: leuk weer eens van je te horen, logisch dat het je nu even zwaar valt. Verhuizen zo pril in je zwangerschap is best intensief! Vandaag minder vermoeid gelukkig, wel ontzettend opgezwollen, maar goed dat is niet anders. Wordt nog lastig om het nog een maand te verstoppen!
zwanger te raken __________________________________________________ ______________________________________ Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 2 NOD: 19 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 3 NOD: 9 mei Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 1 NOD: 16 april Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 8 Mei Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 20 april Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Naam: Mamava Leeftijd: 31 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 2 NOD: 19 april Start datum: februari 2013 Naam: Nadine1986 Leeftijd: 26 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: 1 april 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Uitgerekende datum: 16 december 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 1 december 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Uitgerekende datum: 21 december Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige om 09:00 tot 10:00 - SuusD : Termijn echo 22 april 18:15 - SuusD : echo 25 april (bij studenten) - SuusD : echo 16 mei (bij studenten) - Anneke: intake verloskundige 8 mei 15.00 - Anneke: termijnecho 15 mei 10.45
Vandaag nog een testje gedaan. Wilde graag een knaller hebben. Nou die is er hoor. Zie hieronder het resultaat Gisteren na het onkruid plukken kreeg ik last van mijn bekken. Hoop niet dat het een voorbode is op de rest van de zwangerschap. Gisteren avond en nu echt ontzettend moe. Zou zo weer kunnen slapen. Zo maar eens wat in huis gaan doen. Misschien dat het dan wat minder word. @ het lijstje, ik ga maandag de verloskundige bellen als het allemaal goed blijft gaan. Dan geef ik de datums door
Hallo dames, Mag ik ook meekletsen met jullie? Wij hebben een prachtige zoon uit augustus 2011. Deze maand willen we voor een 2de kindje gaan Mijn cyclus was voorheen standaard 28 dagen, maar sinds enkele maanden een beetje vreemd: 25 - 28 - 23 De app op mijn telefoon houdt de 19de aan als NOD, dus met een gemiddelde van 25 dagen. Dat is as vrijdag al, en daarna gaan wij ervoor Ik vind het weer net zo spannend en van zoonlief was ik in ronde 1 zwanger, dus we hebben hoop dat het weer snel raak is (al zegt het niks ik weet het, maar we willen positief blijven). Voor de lijst: Sanne2011 Leeftijd 29 jaar (juni 30) Ronde 1 NOD 19 april Start datum 19 april 2013
Tijdens de zwangerschap van zoonlief ook via een app mijn cyclus bijgehouden en zo mijn vruchtbare dagen aangehouden. Dit werkte erg goed voor ons
Welkom Sanne2011! Ik heb ook een geweldige zoon van augustus 2011!. Wij zijn sinds begin april voor een tweede 'aan de klus'. Maar mijn cyclus doet ook wat raar. Ik zou eergisteren NOD hebben en ben nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen testje gedaan, maar negatief. Ik voel dat ik wel ongesteld ga worden, maar krijg nu een cyclus van 34/35 dagen. Pfff...
ben tijdje niet actief geweest maar teste voor nod positief geklust na 1e positieve test en dagje erna en als ik het goed gevoeld heb ertussen me ei ben op moment erg druk maar lees zo nu en dan wel mee en zag dat er meer zwangere zich hadden gemeld gefeliiii en voor de wachttende duim voor jullie op een positieve test
Dank je Leuk hoor ook een zoon van dezelfde leeftijd!! Die van mij snapt steeds meer dingen zo leuk! Lopen doet hij pas sinds begin februari, maar hij kan het al erg goed Vervelend dat je nog niet ongesteld / zwanger bent... Was je snel zwanger van je zoon?
welkom Sanne! leuk dat je hier ook komt meepraten!! gefeliciteerd mamava!!! Ik zit vandaag op 28 maar nog niks gespot.. heb wel al vanaf dag 5 na mijn ei hele zere borsten net of ze beurs zijn.. heb ook veel maagzuur en slijm in mijn mond en mijn lippen zijn superdroog! Daarnaast ben ik vandaag al de hele dag licht in mijn hoofd en een beetje duizelig.. zijn dit ook tekenen van..?
zwanger te raken __________________________________________________ ______________________________________ Naam: Pocanhontas Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 2 NOD: 19 April Start datum: Februari 2013 Naam: Simoontje123 Leeftijd: 27 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 3 NOD: 9 mei Start datum: Februari 2013 Naam: Eldo Leeftijd: 31 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 14 Maart Start datum: Februari 2013 Naam: Marieke3 Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Ronde: 2 NOD: 13 mei Start datum:eind maart 2013 Naam: Stokstaartje Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 8 Mei Start datum: 13 april 2013 Naam: Lori Leeftijd: 32 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: Ebbie Leeftijd: 25 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: april 2013 Naam: minimee Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 26 April Start datum: april 2013 Naam: Winddanser Leeftijd: 26 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: 20 april Start datum: april 2013 Naam: BB88 Leeftijd: 24 jaar Kindje: eerste kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: (midden) april 2013 Naam: Mamava Leeftijd: 31 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 2 NOD: 19 april Start datum: februari 2013 Naam: Nadine1986 Leeftijd: 26 jaar Kindje: tweede kindje Ronde: 1 NOD: ? Start datum: 1 april 2013 Zwanger! Naam: SuusD Leeftijd: 23 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 17 november 2013 Naam: Anneke Leeftijd: 34 jaar Kindje: derde kindje Uitgerekende datum: 16 december 2013 Naam: Simmy Leeftijd: 29 jaar Kindje: eerste kindje Uitgerekende datum: 1 december 2013 Naam: deesjedees Leeftijd: 27 jaar Kindje: tweede kindje Uitgerekende datum: 21 december Afspraken - Echo's & Controles - SuusD : eerste echo 2 april (bij 7,5week) om 08:40 - SuusD : intake 3 april verloskundige om 09:00 tot 10:00 - SuusD : Termijn echo 22 april 18:15 - SuusD : echo 25 april (bij studenten) - SuusD : echo 16 mei (bij studenten) - Anneke: intake verloskundige 8 mei 15.00 - Anneke: termijnecho 15 mei 10.45 __________________
Sorry meiden, ik ben even niet zo actief. Lekker van het weer aan het genieten met mijn jongste dus veel buiten. Morgen mag mijn oudste de kliniek weer verlaten en vrijdag gaat ze weer terug naar haar eigen school. Wel zijn we bezig met een spoedplaatsing op het speciaal onderwijs want ze zien het op school niet zo zitten, begrijpelijk. Spannende dagen voor de boeg. Ik ben blij dat ze weer thuis komt maar zie er ook verschrikkelijk tegen op. Hopelijk luistert ze wat beter. Maar even een gesprekje met mijn man gehad over zijn lage libido. Afgelopen ronde kunnen we eigenlijk niet meetellen met onze ene keer klussen en heb hem even laten inzien dat zijn babytje volgend jaar alweer 4 wordt en het nu toch wel een goede tijd is om zwanger te worden zodat ze er nog even aan kan wennen niet meer de jongste te zijn voordat ze naar de basisschool gaat, anders kan ze zich weggeschopt voelen als dat allen rond dezelfde tijd gebeurt. Daar moest hij me toch gelijk ingeven. Dus deze maand zouden we echt echt echt aan de klus gaan. Ben heeeeel benieuwd hihi. Hoe gaat het hier? Ik heb terug gelezen maar ben met mijn gedachten half bij mijn oudste dus onthoud niet veel momenteel. Hoe erg.. volgende week reageer ik weer wat actiever hoor Welkom Sanne! Mooie knaller Djees!! Pas je je broeken nog Anneke? Ik had het met mijn jongste dat ze met 9 weken gingen vragen of ik zwanger ws zo opgeblazen was ik. Toen heb ik het maar aan iedereen verteld want het viel niet meer te verbergen. Bij mijn oudste zagen mensen het pas met een maand of 7. Mensen vroegen waar ik mijn buik verstopt had haha.
Oh iemand vroeg naar de tickers, volgens mij stokstaartje. Je kunt op de ticker van iemand drukken en meestal wordt je dan doorgelinkt naar de site.
@mamava: van harte gefeliciteerd meid, weet je al je uitgerekende datum? @marieke: spannend dat je dochter weer naar huis komt. Kan me voorstellen dat je aan de ene kant niks liever hebt en aan de andere kant bang bent dat het weer mis gaat. Moeilijk hoor! En knap hoe je er mee om gaat! Mijn buik is echt al behoorlijk dik. Ik heb vandaag een wijd colbert aan en een lange sjaal om om het te verdoezelen... Wil het eigenlijk na de echo wereldkundig maken, dus dat is nog een kleine vier weken. Hoop voor je dat je man nu inderdaad wat toeschietelijker wordt... Zwanger raken heeft toch minimaal een bevruchting nodig Hier nog niet veel kwaaltjes. Ik zie er wel echt al zwanger uit en voel me dat ook, ben aan het eind van de middag wel echt behoorlijk moe. En ik heb het idee dat ik een beginnende blaasontsteking heb. Morgen urine maar laten testen. We gaan dit weekend mijn ouders en schoonouders vertellen. Zin in! Maar vind t ook wel spannend, zou het ook niet leuk vinden om me helemaal afgewezen te voelen als ze niet blij voor ons zijn. We hadden het ook nog niet aan de kids verteld, maar dan merk je ook wel dat ze niet onnozel zijn. Gisteren had mijn dochter bij de kinderopvang verteld dat ik een baby in mijn buik heb.
Welkom Sanne! @ Stokstaartje; goed om te horen dat je er nog bent! Fanatiek klussen, dan heb je de minste kans om je ei te missen @ Marieke, kan me voorstellen dat het spannend is. Heb je geen indicatie voor thuiszorg? Soms kan dat ook en kan je dat wat ontlasten. @ Anneke; ik hoop dat ze positief reageren! Het is toch een weloverwogen keuze van jullie, dus wie weet kun je dat aangeven als het nodig is. @ Mamava; Gefeliciteerd! @ Dees; Mooie test zeg! Ik heb vandaag getest, zo'n 2 dagen voor NOD gok ik, maar was negatief.. Stiekem heb ik nog hoop dat ik gewoon niet genoeg HcG aan had gemaakt, zaterdag een nieuwe poging.. Was misschien ook wel fanatiek om zo vroeg te testen, maar wil het gewoon zoooo graag en wil het zo graag weten.
@Mamava: gefeliciteerd!!! @Deesjedees: Wauw wat een superknaller! @Winddanser: Het kan nog steeds hoor. Vooral als je nog voor NOD hebt getest En geen bloed geeft moed @Marieke: Spannend zeg allemaal weer rondom je dochter. Thnx voor de tip van de banner! @pocanhontas: SPANNEND. Ook voor jou geen bloed geeft moed! @Sanne: WELKOM!! Hopelijk is het weer zo snel raak! @All: nou hier nog steeds geen soldaten naar het front:x Mijn vriend had dinsdag geen zin! Hij heeft eigenlijk altijd zin! Ik begin zelf nooit, omdat ik dat niet durf, maar in onze hele relatie is het elke keer als ik begin hij geen zin heeft Ik begon echt even te twijfelen of hij het wel echt wilde, want de keren dat we seks hadden nadat we beslissing hebben genomen er voor te gaan gingen we niet all the way en dinsdag had meneer dus geen zin. Was toen beetje boos (niet omdat hij geen zin had maar, omdat ik het gevoel dat hij dus eigenlijk niet wilde). Dit bleek allemaal pure toeval te zijn en hij wil echt heel graag en hij begreep wel dat ik dat ging denken. Nou gister dus nieuwe poging gedaan, maar dus weer niet gelukt. Hij was zo lang mogelijk aan het uitstellen en toen hij (voor de zoveelste keer) stop zei stopte ik braafjes. Maar voor zijn gevoel ging ik door en kwam die dus alleen niet waar het zou "moeten". AARGH. Dus nu was ik bang dat hij dacht dat ik boos op hem zou zijn (door gesprek avond ervoor). Hij was namelijk wat stil. Ik hem laten op de avond gevraagd of dit zo was. Was niet het geval, sterker nog hij was beetje boos op mij, omdat het voor hem voelde alsof ik door ging Afijn. Ik ben ineens super onzeker over mijn cyclus. Slijm wat ik 2 dagen had was vanmorgen bij het voelen niet aanwezig Maar gister en eergister voelde mijn baarmoeder veel harder aan dan vandaag en leek wel alsof de mond wat groter was geworden en ik voel ook bijna geen steekjes vandaag. Nu twijfel ik dus of ik nu wel of niet al mijn ei heb gehad en we dus gewoon te laat zijn Maar aan de andere kant, ik heb nog niet mijn vruchtbare geur die ik altijd heb en ik zit pas op cyclusdag 8. Ik wacht maar af en we gaan vanavond maar weer een nieuwe poging doen haha.