Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hihihi Anneke, heerlijk die kids. Mijn oudste had het ook rond de 5de week door dus toen zijn we het maar gaan vertellen na een paar dagen. Wat zeiden de leidsters op het kdv?
    Je gaat het nog moeilijk krijgen met verbergen de komende 4 weken zo te lezen hihi.
    Waarom zijn jullie ouders niet zo blij met een derde? Hier wordt al 2 jaar door iedereen gevraagd wanneer de derde komt omdat ze weten dat we dat graag willen.

Winddanser, we hebben een PGB voor mijn oudste maar in de 4 jr dat we die nu hebben heb ik nog nooit iemand voor thuishulp kunnen vinden dus ze gaat ervan naar de zorgboerderij maar dat is maar 1 weekend in de 4 weken. Het liefst wil ik iemand die hier 2 ochtenden in de week helpt om haar op school te krijgen zodat de dagen wat makkelijker beginnen.
    Jammer dat je negatief hebt getest. Spannende dagen komen eraan!

Jammer dat je vriend weinig zin heeft om te klussen stokstaartje. Hopelijk komt zijn zin weer snel terug. Sommige mannen vinden het voor 't eggie inderdaad een beetje eng. Ik hoop voor je dat je je vruchtbare dagen niet gemist hebt maar dat zal wel niet op dag 8.

Ik ben voor het eerst sinds mijn miskraam weer normaal ongesteld. Erg blij mee maar oh wat een pijn in mijn buik en rug. Maar super opgelucht dat mijn cyclus goed was en dat het weer normaal loopt. Zou het dan toch aan de anticonceptie hebben gelegen zoals de huisarts zei?
    Mijn dochter is weer thuis. Had wat moeite met afscheid nemen van haar opgebouwde vriendschappen daar maar we hebben groen licht van haar school dat ze daar weer terrecht kan zolang ze nog geen plekje op het speciaal onderwijs is dus dan ziet ze haar vriendinnetjes van school ook weer dus daar was ze dan wel weer blij mee.
    Vanavond moet ik weer terug naar de kliniek omdat ik het totaal niet eens was met het advies gesprek en mijn man moet mee. Gelukkig rijdt hij want het waaide zo verschrikkelijk onderweg naar Alkmaar dat de artrose in mijn polsen erg opspeelt nu dus autorijden wordt erg moeilijk.

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stokstaartje, als je je ei nu al zou hebben is het wel een hele korte cyclus. Ik zou nog vrolijk door klussen. Als ik zo je andere cyclussen zie komt je ei er nog aan.

@ hier, mam mam wat ben ik moe zeg. Lijkt wel of er een vrachtwagen over me heen is gereden. Ik had dit dus helemaal niet bij mijn vorige zwangerschap. Nu lekker genieten van mijn vrije weekend.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon blijven proberen stokstaartje!

Marieke; als je nou in de buurt zou wonen zou ik je wellicht kunnen helpen de ochtend via het PGB, weet niet waar je woont;) verstandig om samen naar het adviesgesprek te gaan en fijn dat je cyclus weer op orde is.

Ik ben super moe, pijnlijke borste , steken rechts onderin mn buik en moet steeds plassen. . Zaterdag weer testen liefst zou ik elke dag testen haha!

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was in ronde 3 zwanger van mijn zoontje. Best vroeg dus. Nog steeds niet ongesteld geworden. Zit inmiddel al op dag 35! ;)

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: Whoehoe wat fijn weer een normale cyclus! Wel vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. Normaal heeft hij altijd meer zin dan mij. Dus ik verwachtte geen problemen hahaha. Normaal heb ik idd pas later mijn ei, maar ben bang dat ie ineens eerder komt door de miskraam...Komt ben al een jaar van de pil af dus voor mijn gevoel al een jaar eitjes en kansen verspeelt dus nu wil ik natuurlijk geen enkele mogelijkheid meer verspelen door te laat te zijn ofzo...;)Ik ben gewoon een beetje paranoia aan het worden hahaha.

@Deesjedees: wat vervelend dat je je zo rot voelt! Hopelijk is dat snel beter. Maar aan de andere kant geeft het ook wel weer een beetje bevestiging denk ik of niet? Ja dat vind ik dus ook, maar ja door de miskraam word ik een beetje onzeker.

@Winddanser: Doen we ook hoor! Klachtjes klinken nog steeds hoopvol ondanks de nega test ;)

@Lori: hoelang is je cyclus normaal: Sorry als je dat al gezegd hebt, dan heb ik dat waarschijnlijk even gemist!

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    De leidsters dachten dat ze een hele rijke fantasie had, die vermoeden nog niks!

Mijn ouders en schoonouders denken dat we het onderschatten, dat het onpraktisch is en dat het te veel risico's met zich meebrengt. Ze vinden me al zo oud...

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud ben je dan?

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Winddanser: heb het even opgezocht in ons lijstje. Ze is 34.

@Anneke: wat een onzin! Het gaat er toch niet om wat hun praktisch vinden, hun hoeven het kindje toch niet groot te brengen. Dat moeten jij en je man doen dus het gaat erom wat jullie vinden :D Enneh over de leeftijd je bent zo jong als je je voelt. En een vriendin van mij was 35 toen ze ineens bedacht dat ze toch een kindje wilde en die is bevallen toen ze 36 jaar was ofzo. En kindje is supergezond. Sterker nog ze is een maandje te vroeg geboren, omdat het in de buik niet meer zo lekker ging, maar ze loopt in ontwikkeling sterk voor op mijn neefje die een maand ouder is. En mijn schoonzus was 25 jaar toen haar zoontje werd geboren.

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah goeie, dat had ik nog niet bedacht:$.. Ben het met stokstaartje eens!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het valt ook best mee met die risico's, ze beginnen niet voor niks pas met extra screenings vanaf 36, maar ze zitten allemaal te doemdenken. Hopelijk zien ze straks ook gewoon weer hoe leuk het is.

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    misschien was ze ook wel 37 want ze heeft idd ook extra screening gehad door de leeftijd. Als ze straks de eerste echo zien piepen ze wel anders joh hahaha.

Mijn schoonouders zeggen ook steeds dat ze nog geen opa en oma willen worden (mijn vriend is hun oudste zoon), maar ze zijn super gek op baby's en kinderen dus ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat als we hun zouden vertellen dat ze opa en oma worden ze het hartstikke leuk vinden. Mijn moeder riep dit namelijk ook steeds en toen mijn broer zijn eerste kindje verwachtte was ze direct om hahahaha

Nou hier gisteravond de eerste soldaten naar het front gestuurd hahaha. Nu maar weer leren voor de toetsen voor volgende week...

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jammer hoor dat ze zo denken Anneke. Ik ben een jaar ouder als jij en ga ook voor mijn derde kindje, kom ik helemaal dicht bij de risicogroep;)
    Ach als het kindje er eenmaal is zullen ze inderdaad net zo van hem/haar houden als van de rest.
    Hihi gelukkig dachten de leidsters dat ze en rijke fantasie had. Leuk die uitspraken :)

Fijn stokstaartje! Hopelijk komen ze je ei tegen :D

Jeetje Lori jij maakt het spannend zo. Nog geen positive test?

Winddanser ik woon in Purmerend, vlak bij Amsterdam.

Rustig aan Djees, die vermoeidheid is niet leuk :(

Nou mijn man is om hoor! Hahaha. Hij is aan het praten over de inrichting van de slaapkamers en wat we nog nodig hebben voor een derde en is er helemaal (positief) mee bezig. Hehe! Een stuk fijner zo om er samen mee bezig te zijn. Ook de eerste namen zijn alweer genoemd voor een eventuele derde. Heerlijk. Ik heb gezegd dat hij vanaf de 25ste flink zijn best moet doen hihihi.
    Hier nog steeds gruwelijk ongesteld, het lijkt wel alsof mijn lijf de schade van de afgelopen 5 mnd aan het inhalen is zeg, bleggg. Maarja, het werkt in elk geval weer;)
    He, ik vind het helemaal spannend nu mijn man echt om is :D

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Stokstaartje: klinkt goed meid, inderdaad hopen dat het goede verkenners zijn!

@Marieke: het is wel goed bedoeld hoor van mijn ouders en schoonouders, maar het zet voor ons wel een beetje een domper op de feestvreugde. Wat goed dat je man zo om is! Dan heb je ook lekker veel voorpret samen!

Wij hebben vandaag de kinderen verteld dat er een baby in mijn buik zit. Mijn dochter stuiterde de kamer door van blijdschap en vroeg drie keer: het is echt waar he? Wij krijgen een baby!!! Zo schattig! En dan morgen dus de tour langs de familie!!!

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Marieke: Oow wat fijn zeg dat je man helemaal om is!! Misschien maakt je lichaam nu even schoon schip om vervolgens een supergeweldige cyclus te hebben waarin jij zwanger raakt;)

@Anneke: ooow wat een leuke reactie van je dochter! Spannend hoor. Ben benieuwd hoe je familie erop gaat reageren.

@Zwemmers ik hoop ook dat ze goeie verkenners zijn. Gistermiddag voelde ik toch weer steken in mijn buik, maar vandaag tot op heden niks. Kan dus 2 kanten op. Of ik was precies op tijd en heb een supervroeg ei of hij komt gewoon pas volgende week op het normale moment...

Wel een beetje een domper. Mijn vriend is boos op me, want bleek dat hij gisteren sliep en dat alles dus in zijn slaap is gebeurt:$ En nu denkt hij dat ik dit bewust heb gedaan, omdat hij eerst zei dat hij niet zoveel zin had:( Gelukkig is dit niet de eerste keer dat dit soort dingen gebeuren. Het is wel vaker voorgekomen dat hij in zijn slaap aan mij begon te friemelen en ik bijna aan het eind wakker werd en hij werd dan ook net even daarvoor wakker.

Je kunt aan hem echt niet merken of hij wakker is of niet. Eerder vond ik het altijd heel erg als dit gebeurde, maar nu ben ik blij dat het al een aantal keer eerder is gebeurd. Anders had hij me nooit geloofd. Het zal wel even moeten zakken bij hem. Hij zei letterlijk ik wil je heel graag zwanger maken, maar wil er ook graag zelf bij zijn.....tja dat snap ik dan ook wel weer;)

15. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marieke; jammer dat je zo ver weg woont, ruim anderhalf uur; ). Wat fijn dat je man om is!

@ anneke; wat een leuke reactie van je dochter! Veel plezier vandaag en hopelijk reageren ze positief!

@ stokstaartje lijkt me een rare gewaarwording zeg... Ik hoop dat je ei bevrucht raakt terwijl je vriend wakker is, kan hij rr ook blij mee zijn.

Ik heb net getest, negatief. ... Maar weer afwachten!

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Winddanser: ja best wel hahaha. He bah zeg. Nog geen zekerheid voor jou!

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach denk maar zo, misschien vergroot het de kans op zwangerschap wel;)! Ja het niet weten is vreselijk! En last hebben van allerlei dingen helpt ook niet mee, ik ga maar weer eens plassen:p

18. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    Hoi Meiden!

Helaas toch ongi geworden :( pfff je lijf kan je zo voor de gek houden he! verplaats mijn nod maar naar 19 mei :)

vol goede moed naar de volgende ronde! Ik ben trouwens ondertussen ook nog 30 geworden helaas..haha

@winddanser houdt moed het kan nog steeds hoor! en geen bloed is goed!

19. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    nog gefeliciteerd dan!! Leuke dag gehad?
    Helaas naar de volgende ronde, op naar een positieve test. Je moet maar zo zien je kansen op een positieve test worden alsmaar groter :-D

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Winddanser: hahaa das een goeie! Ja ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt en dan natuurlijk de duidelijkheid van een positest natuurlijk!

@Pocanhontas: Gefeliciteerd met je verjaardag! En jammer dat je ongi bent geworden, een positest was wel een heel mooi verjaardagscadeau geweest...En wat simoontje zegt de kansen worden alleen maar groter dat je snel een positest krijgt..

Deel Deze Pagina