@ Stokstaartje; dat hoop ik ook @ Pocahontas; gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk snel een positieve test!
Hallo dames... Ik ben een aantal dagen niet actief geweest... Veel gewerkt, bezig met verhuizing.. zal binnenkort alles even teruglezen en reageren. Hoe gaat het met jullie allemaal? Als ik van een cyclus van 28dagen uitga zou ik vandaag ongesteld moeten worden.. aangezien ik nog geen 'echte' menstruatie heb gehad nadat ik met de pil gestopt ben ben ik een beetje onzeker... Nog geen teken van een menstruatie.. Kun je uberhaupt zwanger raken zonder een 'echte' menstruatie gehad te hebben? Heb sinds gisteren last van de liezen.. mijn gevoelige borsten en zere rug zijn al die tijd aangebleven.. Weet iemand hier meer van? Voel me wel een beetje dom haha. Jullie ook zo heerlijk van het weer genoten? Jammer genoeg weekenddienst dus zie er niet zoveel van Groetjes x
@pocahontas: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! @stokstaartje: wat stom dat je vriend daar boos over wordt... Kun jij toch niks aan doen?
Dptje, dat kan hoor. Bij mijn jongste was ik ook meteen zwanger en heb ik geen echte ongi gehad. Spannend hoor! Gefeliciteerd met je verjaardag Pocahontas!! Jammer dat je ongesteld bent geworden. Windsdanser, al goed nieuws? Hihi 1,5 uur is inderdaad een beetje te veel van het goede met reistijd Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Hier schijnt het zonnetje volop, helaas zijn de gordijnen nu dicht want mijn oudste kon anders de zondagochtend film niet zien... Ik heb helemaal zin om lekker in de tuin te wroeten hihi.
@Dptje: ja je kunt direct zwanger zijn hoor ook al ben je niet eerst ongesteld geweest. Als je lichaam maar een eisprong maakt is de kans er gewoon. De tekenen die je hebt kunnen duiden op beide...Wie dat bedacht heeft is niet echt slim vind ik zelf hahaha. Was veel makkelijker geweest dit betekent zus en dat betekent zo @Anneke: nee ik kan er niks aan doen. Zijn boosheid moest nog even zakken denk ik. Hij had namelijk het gevoel dat ik het expres had gedaan en het voelde voor hem als seks tegen zijn zin in. En dat ik met alle geweld met of zonder medewerking van hem, maar soldaten erin moest hebben. Kijk en dat kan ik dan wel weer begrijpen, maar nadat ik alles heb verteld hoe het is gegaan had hij gewoon ff tijd nodig om het te "verwerken" zeg maar. En das ook logisch vind ik zelf. Gistermiddag waren we al weer aan de gang alleen niet tot het einde, dat zouden we 's avonds als we terug waren van verjaardag wel even doen. Alleen dat was laat geworden en was hij te moe dus hebben we dat vanmorgen maar even gedaan hahaa. Dus het is allang weer goed hoor Na die tijd lag die op mijn buik omdat ik op zijn hoofd aan het kriebelen was en toen knorde mijn buik blijkbaar en zei hij ineens. Jaaa goed bezig soldaten. Dus ik moest lachen en vroeg waarom zeg je dat. Zegt hij ik hoorde strijdkreten hahahaha @Marieke: ja hier was het ook zulks mooi weer. En idd was, want het wordt nu wat bewolkt dus de zon is ergens achter de wolken Hopelijk breekt ie straks nog weer even door...
Hey meiden. Wat een spannende tijden voor iedereen zeg! Ik lees nogsteeds fanatiek mee, maar reageer niet zoveel, we zijn als een gek aan t verhuizen en terwijl mijn vriend al alles aan t oververhuizen is, is de laminaatman nog bezig met de plinten en probeer ik (zinloos) alles schoon te maken. Pffff ben gesloopt, voel me al niet super fit en deze dagen zijn zoo lang. Morgen gaat om half 6 de wekker weer. Maar over anderhalve week weer een echo dus daar kijk ik naar uit.
Hoi Allemaal!! dank jullie wel voor de felicitaties! het was inderdaad een mooi kado geweest maar helaas... ach mijn tijd komt nog wel hoor! volgende wrond is het gewoon raak! ik voel het! Dptje je kan inderdaad direct zwanger zijn hoor! Ik heb al van meerdere mensen gelezen dat het direct raak was dus ik hoop het voor je!
Negatief getest helaas.. misschien ook wel doordat ik laat op de dag gedaan heb... Maar kon me niet meer inhouden.. haha
Nou die weet ik niet zeker.. heb een cyclus van 28 dagen aangehouden en dan kwam ik uit op gisteren.. we wachten rustig af
Ik ben nog nooit zoooo blij geweest met mijn ongi!!! Eindelijk weet ik waar ik aan toe ben en hoe ik moet gaan rekenen!
@ Anneke; Hoe was het? Ben benieuwd! @ Simmy; succes met verhuizen! @ Dptje; snap het gevoel helemaal haha! Morgenochtend weer testen? @ Nadine; toch nog voordelig, ongesteld worden Hier helaas nog geen nieuws, negatieve test, maar wel "klachten", intens moe, vaak plassen, pijnlijke borsten en nog steeds pijn rechts onderin mn buik. Stiekem ga ik morgenochtend gewoon weer testen Lang leve de actiontesten
Nou als ik mijn eisprong goed gevoeld heb was dat 7 april! Maar weet het niet 100% zeker.. Nou heb geen test meer in huis haha.. Moet ik eerst halen, moet morgen en dinsdag nog een vroege dienst werken dus dus denk dat ik dan test op woensdag (vrije dag) als mijn menstruatie uitblijft... We zullen zien! Winddanser, laat je morgen weten als je getest hebt? Xxx
Ow spannend allemaal weer hier! @Nadine: gek he dat je ineens zo blij kunt zijn met een ongi. Had ik ook afgelopen keer hihi
@Dptje, ik was ook meteen de eerste ronde zwanger maar als ik terug reken was dat wel een ronde van ongeveer 40 dagen (als ik ongesteld geworden zou zijn) Het kan dus nog alle kanten op Ik hoop gauw een positieve test!
Wederom een negatieve test.. Zou het aan de testen van de Action liggen... Baal er van, allerlei klachten, geen menstruatie, zou ik het me dan verbeelden en is het dat ik het graag wil dat ik van alles voel?...
@winddanser en DPtje: vervelend die negatieve testen terwijl je wel allerlei symptomen hebt.... Even paar dagen wachten en dan weer proberen? Hier gaat alles zijn gangetje, wel wat meer last van misselijkheid, maar niet met overgeven tot nu toe. Wel ook heel verstrooid, zo irritant! Ouders en schoonouders waren super enthousiast! Ze vonden het echt heel leuk, dus veel positiever dan we hadden verwacht. Fijn, een last van onze schouders.
Testen bij de action? Ik wist niet dat ze dat daar ook hadden.. Ik ga zeker een paar dagen wachten, telkens een negatieve test is ook niet wat. Krijg nu ook het idee of ik het mij dan verbeeld... Anneke wat fijn dat je ouders en schoonouders leuk reageerden! Minder dat je wat last hebt van kwaaltjes.. Simmy, oh ik had niet meegekregen dat het bij jou zo'n lange ronde was.. We zullen zien.. wil graag of een positieve test (wil iedereen ) of dat mijn menstruatie op gang komt.. dit is 10x niks Vandaag plotseling extra dagje vrij. Mijn collega belde gisteravond op of ze mijn dienst mocht draaien, daar zeg ik geen Nee tegen haha. Kan ik mooi de laatste dingen gaan inpakken en nog wat zon meepakken Fijne dag dames!