Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo @llemaal

Ik mag me hier ook melden..
    1e ronde met ovutestten aan de gang gegaan en alleen geklust na 1e positieve test en dag erna

en had niet verwacht zo snel raak te zijn

Stokstaartje vroeg zich al af waarom ik me niet had gemeld bij jullie clubbie..
    Heb natuurlijk wel meeglezen maar wou me er niet in mengen halverwege:):):)

dus bij deze ben ik er toch
    Voor alle positieve testters gefeliciteerd
    En voor de meiden die in de volgende ronde zitten..Op naar een positieve test:)

2. kirstenx

kirstenx Lid

17 apr 2013
    29
    0
    0
    hoi allemaal,

kom een beetje laat op dit forum maar beter laat dan nooit toch!

Wij zijn deze maand ook voor het eerst begonnen LM op 1 apil (nee geen grapje).
    ik kon het niet laten om toch meteen maar is te kijken hoe m'n cyclus ongeveer loopt (ben al 16 jaar ongeveer aan de pil) dus toch maar met ovulatie test aan de gang gegaan.
    14e eispong gehad.

veel te spannend allemaal dat wachten.......... geduld is niet echt mijn sterkste kant!

nu heb ik sinds vorige week donderdag ongeveer last van krampen en steken in m'n buik.
    sinds het weekeind ook beetje rare smaak in m'n mond is niet echt een ijzersmaak zoals je wel vaker hoort maar meer alsof je te veel vette dingen hebt gegeten.

sinds gisteren inene ook met vragen misselijk en als ik dan eet is het weer weg behalve als ik koffie ruik dan ben ik opslag weer misselijk.

ik ga er helemaal niet vanuit dat de eerste keer meteen raak zal zijn maar begin nu toch wel stille hoop te krijgen.

helaas nog even wachten met testen had eigenlijk gedacht koningendag te gaan testen maar dan is vriendlief er smorgens niet en wil het niet zonder hem doen.
    alleen word het dan helemaal tot het weekeind erna wachten omdat m'n vriend altijd al heeeeel vroeg van huis gaat. GRRRRR......

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Spannend kirsten! Maar als je overtijd bent na koninginnendag mag je ook savonds testen hoor. Als je mar een paar uutmr niet gedronken hebt. Dan issie lekker geconsentreerd. Succes, ik weet dat deze dagen lang kunnen duren.

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Winddanser: gatverdarrie zeg! Nog geen duidelijkheid:x Ik heb geloof ik wel begrepen dat de KV 2 v 5 gevoeliger zijn dan action. Was je al wel een keer echt ongesteld geweest na het stoppen met anticonceptie. Zeg maar nog een keer na de onttrekkingsbloeding?

@Anneke: Waauw super zeg dat ze zo enthousiast reageerden. Kan me helemaal voorstellen dat je daar opgelucht door bent!!

@Dptje: lekker zeg extra dagje vrij! Wel balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt zeg. Wat ik al tegen winddanser zei. Kv 2 v 5 is wel gevoeliger dan action. Hier lagen ze bij het maandverband;)

@Smiley: JAAA daar ben je ik dacht al die komt niet meer hahaha. Leuk dat je er bent!!

@Kirsten: WELKOM!!Spannend zeg! Ben benieuwd hoe mij het wachtbankje voor de eerste keer zal vergaan hahaha. Vast veeeel te langzaam:p En wat simoontje zegt. Als je gewoon een paar uur niet drinkt en plast kun je ook gewoon testen wanneer je wilt. Vooral als je zo dicht bij je NOD zit.

@All: Vanmorgen dacht ik ineens laat ik eens even weer mijn baarmoeder gaan opzoeken. Ik dacht laar er even een dagje tussen anders voel ik bijna geen verschil. Zit ie zo hoog dat ik hem niet meer kan voelen:$ Dus ik opzoeken wat de stand aan geeft blijkt dus dat als ie hoog zit dat je vruchtbare dagen eraan komen. Bij het eruit halen (sorry alvast) een sliert halfwit half doorzichtig rekbaar slijm. Ik zeg we gaan helemaal de goeie kant op hahaha.

Hoe vaak maken jullie er eigenlijk een feestje van? Wij gisterochtend voor het laatst maar nu heb ik de neiging om vanavond weer te gaan feesten. Dan zit er dus 1.5 dag tussen ongeveer. Ik weet dat je eigenlijk moet doen wanneer je er zin in hebt maar dat heb ik bijna elke dag wel hahaha, maar dat schijnt de kwaliteit van de soldaten niet echt te bevorderen...

5. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Stokstaartje: ik heb anders ook veel gelezen dat om de dag het beste is en rond eisprong elke dag. En verder voor de kwaliteit dat je dan minder zaad binnen krijgt verschillen de meningen ook. Sommige zeggen dat de zaadcellen hetzelfde blijft en slee andere substantie minder. Maar ik weet t niet.

Bij ons komen de vruchtbare dagen er ook aan. Gisterenavond geklust. Vanavond denk ik ff niet. Morgen weer.
    Maar bij jou 1,5 dag is prima denk ik hoor.
    je moet t doen wanneer je dr zin in hebt. Zou t alleen niet meerdere keren per dag doen.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    thnx simoontje die verschillende dingen heb ik ook gelezen. Heb ook nog ergens gelezen dat om de 2 a 3 dagen beter is als je weet dat zaadkwaliteit al minder is, maar dat als je goeie zaadkwaliteit hebt elke dag prima is zolang je het idd maar niet meerdere keren per dag doet. Dan is er namelijk geen hersteltijd. En paar keer per dag trekt mijn poes ook niet hahahaha

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    stokstaartje ik heb alleen geklust na 1e positieve test en de dag erna

dus weinig feest aan he haha!!

maarre stokkie kun je voor me pendelen op geslacht?
    ben wel benieuwd!

heb nog niet alle bijna 100 paginas gelezen maar dat ga ik wel doen, dus geef me de tijd haha!!!

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @smiley en Kirsten: welkom!

@stokstaartje: anderhalve dag ertussen is prima hoor! Je hebt de smaak te pakken!

Hier weinig nieuws. Lekker de tuindeuren open, kids spelen buiten. Ik heb vandaag lekker gewerkt en ga vanavond mijn tassen pakken. Morgen en overmorgen cursus met overnachting erbij, dus moeders gaat op stap. Straks dus moeders voor moeders en dan ben ik er voor vandaag wel weer klaar mee.

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O en smiley das een goed idee. Stokstaartje wil je voor mij ook pendelen wat ik krijg? Volgens de Chinese geboortekalender een jongen, maar die gaf in het verleden vijftig procent succes bij mijn kids!

10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Pendelen: ga ik morgen voor jullie doen goed!

@Smiley: ja ik gebruik geen ovu's haha. Wil ik nog niet en qua afscheiding en geur wat ik normaal heb laat mijn lichaam me een beetje in de steek. Dus ik moet het een beetje op gevoel doen. Vind je dat niet jammer dat je het zo gericht gedaan hebt? Of is er een reden dat je ovutesten hebt gebruikt.

@Anneke: hahaha ja ik wel, maar mijn vriend moet er een beetje aan wennen geloof ik. Toen ik net zei dat ik vanavond ging sporten, maar daarna ook nog wel met hem wilde sporten grapte hij al. Afgelopen 2 jaar bijna geen seks en nu ineens wil je elke dag....

Ik vond het namelijk heel moeilijk om nog seks te hebben. Ik wil de zo graag kinderen dat ik niet meer er van kon genieten, omdat ik dan steeds eraan moest denken. Zeker het afgelopen jaar toen ik ook nog eens niet aan de pil was. Ik was namelijk gestopt door vermoeidheid en depressieachtige klachten en mijn vriend stuurde toen al een beetje aan op misschien kinderen. Maar dat heeft dus nog een jaar geduurd. Dus ja dan is mijn hoofd helemaal op hol. En nu mag het dus nu is het hek van de dam :p Ik had ook wel zin erin, maar stopte dit weg om niet de pijn te voelen van niet voor een kindje kunnen gaan.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ja, dan snap ik dat het voor je vriend even wennen is... Maar snap jou ook wel. Geniet er dan nu ook lekker van zou ik zeggen!

Hier nu wat minder zin, doordat mijn borsten zeer doen en ik vermoeid ben. Maar komt binnenkort wel weer goed. Weet nog van mijn vorige zwangerschappen dat we tweede en derde trimester niks tekort kwamen!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Test mvm

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anneke; Wat fijn dat er een positieve reactie was en wat een duidelijke test!
    @ Nieuwe dames; Wees welkom en klets gezellig mee
    @ Stokstaartje; Ja ik was al gewoon ongesteld geweest, dus afwachten maar.. Wat een fijn gevoel moet het zijn dat jullie nu samen voor een kindje gaan!
    @ Smiley; Dapper dat je alle 100 pagina's gaat lezen!:)

Ik heb vandaag gewerkt, nu wat regeldingetjes en zo Grey's kijken! Ik hoop me in te kunnen houden en "pas" woensdag weer te testen, moet woensdag naar de kaakchirurg en het is wel goed om dan zeker te weten (voor zover dat kan;)) of ik wel of niet zwanger ben, ook met oog op pijnstilling enzo.

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Anneke: MOOIE test!!! Hahaha goed bezig geweest dus, maar kan me voorstellen dat je nu even niet wil. AUW. Ja ik kan mijn vriend ook wel begrijpen hoor.

@Winddanser: Hmm raar hoor dan. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. En als je te lang niet ongi wordt even naar de huisarts voor een bloedtest!!! Zou fijn zijn als je woensdag duidelijkheid hebt idd, want dan mag je geen ibuprofen en dat schrijven ze meestal voor..

@Smiley: idd erg dapper om alles terug te lezen!!

@All: wij gaan nu lekker op bed house kijken (niet op de tv zelf) en als het aan mij nog even beetje sporten hahaha.

15. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stokstaartje; misschien weet je pendel wel of er een baby in mn buik zit;)

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Voordat ik alle pagina,s vanmiddag rustig ga lezen wil ik eerst even reageren waarom ik gericht heb geklust.

Reden ervan is, Me cyclus was een zooitje en de bedoeling was eigenlijk om te kijken hoe lang me cyclus was, Op moment van positieve test zeiden we tegen elkaar ( we zien wel als we het nu doen het zal toch niet gelijk raak zijn) dat we dag erop ook geklust hebben was puur toeval en niet de bedoeling.

Aangezien ik geen anticonceptie kan gebruiken was ovutest dus mooi om te zien wanneer we dus wel konden klussen en wanneer niet dus we hadden ervoor niet geklust op moment van een positieve test hadden we zo het zal toch niet gelijk raak zijn:)

ik ben er dus achter dat het dus degelijk gelijk raak kan zijn en dat me cylus dus alweer korter was als ervoor dus me cyclus was dus nog steeds een zooitje,

sorry voor lange verhaal.
    Op moment dat ik bezig was met ovutestten en hier ging vragen wanneer die positief was was het voor mij allemaal nieuw had nog nooit die dingen gebruikt, (klussen zat dus ook niet in de planning)
    maar vriendlief was er op de hoogte van en vroeg dus wat het inhield positief jaja er zijn mannen die er weinig weet van hebben en heb gezegd na 1e positieve test springt je ei binnen 24-36 uur savonds laat (na 12en) toch geklust
    moet zeggen wij zijn niet van het moeten, dus vandaar dat er week ervoor ook niet geklust is

kan me goed voorstellen dat er voor meiden het (moeten) erg zwaar valt en zeker alls het al lang duurt
    je bent er zoveel mee bezig en kan je zeggen het spookte hier door gebruik van ovutesten ook week lang door me hoofd vanalles

ga vanmiddag de paginas rustig doorlezen als de kleine op bed ligt:p

17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    @Pendelen: ik ben nu nog even druk aan het leren voor mijn toetsen. Naja nu zit ik op ZP natuurlijk, maar was even 5 minuten pauze tussendoor :p

@Smiley: aah ja dan snap ik het! Wel schrikken zeker dan dat het toch in 1 x raak was hahaha

@All: ik denk dat ik deze ronde maar als verloren ronde moet beschouwen :( Gisteravond wel gefeest, maar meneer heeft het weer ergens anders gelaten dan "waar het hoort". Mijn baarmoeder was vanmorgen al weer voelbaar en vanavond zal hij er wel weer geen zin in hebben. Gister eerst namelijk ook niet, maar later wel.

En aangezien ik niet precies weet wanneer mijn ei is weet ik niet of er wel genoeg mankrachten in de buurt waren. Mijn lichaam laat me in de steek. Vroeger voelde ik duidelijk mijn ei en nu ineens 2 cyclussen niet. Misschien heb ik wel niet eens een ei gehad :( Ik ben er gewoon echt een beetje verdrietig onder als de soldaten niet op de juiste plaats terecht komen. Vooral nu in de vruchtbare week....En dan denk ik bij mezelf doe niet zo raar. Vinden jullie het raar dat ik dat heb??

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is niet raar hoor, het is iets wat je graag wilt en waar je zelf maar beperkt invloed op hebt en dan is het "vervelend" als je voor je gevoel er niks meer aan kan doen. Maar denk maar zo, een sterke soldaat is genoeg:)

19. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, hier ben ik ook weer eens. Jammer genoeg ben ik afgelopen weekend ongi geworden (na 38 dagen!). Op naar de volgende ronde. Hopen dat mijn cyclus dan wat beter is...

20. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Mag ik me ook hier melden? *stiekem*

Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste pil geslikt,en zit nu in de menstruatie.
    Ik heb totaaaaal geen idee hoe mijn cyclus is eigenlijk :D

Deel Deze Pagina