Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lori; minder van je ongesteldheid, wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Hopelijk snel een goede cyclus.

@Saskia;Welkom! Wil je wat meer over jezelf vertellen? Andere nieuwe dames misschien ook?
    Leeftijd, 1e kindje of heb je al meer kids, wat doe je etc..

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nou hier meld ik mij dan als newbie! Ik ben in december gestopt met de pil en nu zijn we hard aan het proberen. Hou mijn cyclus bij, voor zover je van een cyclus kunt spreken want er is nog geen touw aan te trekken... Het duurde steeds wel ongeveer 2 maanden voordat ik ongesteld werd. Maar hou het vooral bij omdat ik weet dat ze vragen wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest als je naar de huisarts gaat en ik ben echt zo knullig dat ik dat echt niet meer weet.

Maar goed, afgelopen keer voelde het wel als een 'ouderwetse' ongesteldheid zoals het was voordat ik ooit aan de pil begon dus wie weet ben ik ondertussen ontpild... wat een gedoe! Dus nu fingers crossed! Over een paar weken weten we meer :p

3. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    @ stokstaartje nee dat is helemaal niet gek hoor! ik heb die drang ook heel erg en vooral in de vruchtbare week haha, als het dan neit goed gaat of niet lukt heb je toch het gevoel een kans te hebben verspild.

@Lori aaaah wat jammer nou! ach je moet maar zo denken dat je steeds meer kans hebt om zwanger te raken ;)

@saskia9 welkom! gezellig dat je ook mee gaat praten en hopen dat het snel raak is!

@ Anneke wow dat is toch wel een hele duidelijke en mooie test hoor!

@hippydepippy ook welkom hier! zijn jullie vanaf december ook al bezig een kindje te krijgen of begin je nu deze ronde voor het eerst?Ik hoop dat jij ook snel zwanger zult zijn!

4. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Wij zijn wel gelijk in december gaan proberen maar ik slikte daarvoor al 10 jaar de pil en merkte dat ik echt moest ontpillen dus ik had niet de illusie dat het meteen zou lukken. Sinds januari wonen we ook samen en we hebben 2 slaapkamers over dus alle ruimte voor een kindje!

5. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Wel fijn,lotgenoten die ook in onzekerheid wachten!

Ik zal me even voorstellen,Saskia,27 jaar oud. Mama van Julian die 2 jaar en 3 maanden is. (zie banner)
    Ik ga voor een 2e,eigenlijk als BAM moeder,maar de vader van mijn eerste,wordt ook de papa van de 2e :D
    Wij hebben alles goed afsgesproken en doorsproken,en ben zo ontzettend blij dat ik meerdere kindjes mag krijgen van 1 vader,met wie ik nog steeds heel goed door 1 deur kan.
    Alhoewel veel mensen mijn keuze niet zouden begrijpen,hoop ik toch dat ze blij voor me zullen zijn en mijn keus respecteren. Ik heb alles goed doordacht en dit is echt een grote wens!

Heel spannend allemaal dus!
    Ik hoop ook voor jullie goede tijden!

Zo,en nu het topic eens goed doorlezen :D

6. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Net trouwens even gekeken bij de calculator (kon het niet laten)...
    Eerste dag van je laatste menstruatie: 7 april 2013
    Een beetje vruchtbaar: 20 april 2013
    Vruchtbaar: 21 april 2013
    Erg vruchtbaar: 22 april 2013
    Eisprong: 23 april 2013
    Innesteldag: 28 april 2013
    Vanaf hier kun je testen: 7 mei 2013
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 13 januari 2014

En ja hoor, gisteren hebben we 'geoefend' en vandaag voel ik echt mijn eisprong. En guess what... 13 januari is mijn vriend jarig! Zou toch een geweldig verjaardagskado zijn ;) Op naar 7 mei dus maar! De test ligt al klaar in de kast :p

7. Smurf1985

Dat zou leuk zijn Hippydepippy!

Wel toevallig,want 3 jaar geleden rond deze tijd raakte ik zwanger van mijn zoontje. Ik was 10 januari uitgerekend,en hij kwam de 15e.
    Ik kon mijn moeder voor moederdag een mooi cadeau geven!

8. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Ik kom me ook even melden.
    Ben 23 jaar en ben 5 April begonnen ;) (haha ja ik hou het precies bij :D)
    Ik maak me alleen nu al zorgen, ik ben dan ook echt een mega muts als ik iets graag wil, nu dus ook...
    Heb een korte cyclus van 21 dagen en heb deze maand met ovulatietesten getest om te kijken of mijn eisprong wel vroeg genoeg is.
    Maar geen enkele test was positief!

Dan begin ik al gelijk te stressen ;). Helemaal niet goed en waarschijnlijk ook nergens voor nodig, maar ik kan het niet helpen helaas...

9. Smurf1985

Welkom Neffie!

Wanneer ben je gestopt met je anticonceptie?

10. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Dankje! Vorig jaar al. Maar nog op safe gespeeld tot April.

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Ik denk dat we allemaal het gevoel kennen van iets graag willen en daarom is ZP ook zo fijn:)

Ik ben ff nieuwsgierig Saskia, waarom heb je gekozen voor BAM, hoe redt je je op praktisch gebied enzo? Diep respect dat je die keuze gemaakt hebt en voor je kinderwens gekozen hebt, ik heb ook wel eens nagedacht over BAM maar kwam een lief vriendje tegen..

12. Smurf1985

De voornaamste reden is dat ik geen (nieuwe) relatie wil. Ik heb al een kindje,en wil niet een relatie aangaan en afwachten tot dat goed gaat,en dan nog aan kinderen moeten beginnen. Ten eerste is mijn zoontje dan al veel ouder,en ten tweede heb ik dan kinderen van verschillende vaders. Iets wat ik nu gewoon niet wil. Puur het feit dat ik gelijkheid wil hebben tussen mijn kinderen. Niet 1 kind wel naar papa,en de ander niet bijvoorbeeld.
    Tussen mij en de vader van mijn zoontje is het toen mis gegaan omdat alles in een stroomversnelling ging,hij kon dat niet bijbenen door zijn eigen jeugd. Hij is een hele lieve en leuke papa,iemand die totaal achter mijn manier van opvoeden staat en wij hebben daar werkelijk nooit ruzie over.

Zoals ik al zei,niet ieder zijn keuze misschien. Maar voor mij de beste momenteel.Ik ben er blij mee,dus waarom zou een ander niet blij voor mij kunnen zijn dan?

Neffie,Oh dan zijn alle hormonen al wel je lichaam uit inderdaad. Sorry dan heb ik geen idee hoe het kan dat je geen eisprong hebt gespot..

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat het zo kan Saskia!

14. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Saskia: Snap je keuze helemaal.
    En als je met de vader heel goed door 1 deur kan en geen ruzies hebt is het prima toch?

En nee ik begrijp het ook niet. Hij bleef alle dagen een licht streepje tonen, maar dat is volgens de test ook gewoon negatief.
    Ik denk dat ik het maar met temperaturen ga proberen...

15. Smurf1985

is temperaturen nauwkeuriger dan testen?

Ik ben benieuwd hoe het mijn zenuwen straks zal vergaan.

De eerste was een cadeautje,dus ik heb geen idee hoelang het dit keer gaat duren of hoe mijn cyclus is. Ga er maar vanuit dat deze maand ontpillen wordt,en dan hoop ik stiekem toch wel al volgende maand :p

16. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    nee volgens mij niet, maar wie weet heb ik em toch ergens gemist en kan ik met temp. wel een verandering merken. Ik probeer ook maar wat ;).

Ja ik hoop ook stiekem dat ik deze ronde al mazzel heb, maar gezien ik nergens een positieve ovu test had lijkt me dat niet :(.
    Nou ja... volgende ronde maar weer. Nu nog even 6 dagen wachten op "het rood".

17. Smurf1985

Hopelijk worden jullie verrast en blijft het rood gewoon weg!!

18. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    Haha zou leuk zijn he? ;)
    Ik hou me er ook gewoon te veel mee bezig. Lijkt me ook niet goed.

19. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Haha hoe vaak ik dat hier niet gehoord heb. Ik denk dat er heel veel mensen op zp er veel mee bezig zijn.

20. Smurf1985

Ik denk dat als die wens eenmaal aanwezig is,je dat gevoel niet meer kunt stoppen!

Bij de eerste was echt alles anders,die kwam als cadeautje,daar ben ik nooit onzeker over geweest. Ook niet of alles goed was enzovoorts.

Nu vraag ik me echt de hele tijd af of ik er wel goed aan doe,of het niet te vroeg is en bla bla bla,allemaal beren op de weg. Zo apart!

Deel Deze Pagina