Pfff heftig Saskia. Vindt je het niet zwaar in je eentje? En wat als je zoontje bij zijn vader wil logeren? Zoekoppas.nl heb ik nooit van gehoord. Ga ik eens naar kijken. Hihi, dat je durft te kijken winddanser! Alleen van het idee krijg ik al de rillingen hahaha. Hihihi wat zal je man blij met je zijn smiley. Boeren en winden. Oh die scheetjes, en dan in de supermarkt snel weglopen. Pfff.. ze zijn echt niet in te houden Lekker dat je even bij je schoonouders in huis kan dptje. Dat scheelt. Oh hier heeft de kliniek waar mijn dochter verbleef toch zo'n grove fout gemaakt. Ze hebben een email met allemaal vertrouwelijke informatie naar mijn ex-man gestuurd ipv naar ons. Mijn ex heeft geen gezag en er staan dingen in die dus echt niet voor zijn ogen bedoeld zijn, ik ben woest! En ze mogen niet eens informatie emailen. Nu eens uitzoeken wat we hiermee kunnen want ze hebben meerdere dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. Pff ik ben blij dat ze daar niet meer zit
@marieke: leuk om weer van je te lezen! Mooi dat het tot dusver zo goed gaat. Lekker houden zo! Die fout van de kliniek is wel echt heel vervelend. Zou ik ook ontzettend van balen! @saskia: ik heb bewondering voor hoe jij het doet als alleenstaande moeder! En dat je op zo n volwassen manier met je ex omgaat, terwijl hij je toch maar mooi te pakken heeft gehad in je zwangerschap! Doen jullie het nog met elkaar? Of wil je het met zelfinseminatie doen? Of vind je het vervelend dat ik daarnaar vraag? @winddanser: beterschap! @smiley: zitten er tweelingen in je familie?
@Hippy; haha ja voel me ook heel zielig! Ben nog in dubio of ik morgen kan werken, t doet meer pijn dan verwacht en bukken en praten etc zorgt voor flink kloppend gevoel, niet zo'n puik plan in de zorg. @Marieke; wat ontzettend slecht en slordig zeg! Misschien dat je een officiele klacht in kan dienen? @ Anneke; dank je!
Wat zijn jullie lekker actief! Sorry hoor als ik niet op iedereen reageer, heb het best druk, werk en 3 dagdelen revalideren + nog een eigen bedrijf ernaast waar ik nog een klus voor heb staan. Heb ook zeker respect voor Saskia, wat knap dat je zo goed met hem om kan gaan, ondanks de best heftige gebeurtenis! Winddanser: Sterkte met de pijn... Heb het ook gehad, is niet prettig, de volgende dag rest van de week kreeg ik mijn kaken bijna niet van elkaar. ten ging dus niet echt. Hoop dat het bij jou niet zo stijf word! Marieke: Zo dan... dat is geen toffe fout! En nu? heeft hij erop gereageerd? Verder las ik ergens de vraag of ovulatie testen aan te raden zijn... Hmm nu ik geen ei heb kunnen vinden maar deze (hopelijk) gewoon gemist heb met de testen (1 x per dag) doe ik het liever niet meer. Ik ga nu temperaturen, want voelde me zo sip dat ik geen ei tegen kwam. Heb geen zin in die stress . Hoorde ook iemand over de app Womanlog. Die heb ik ook. Vind het wel fijn, want kan nu goed alles overzien, notities maken etc.
Waarvan ben je aan het revalideren Neffie? Ik ben er bang voor, eten is geen succes, foei hoe lang ik er net over gedaan heb.. Ben benieuwd, het is nu idd een stuk stijver dan gisteren..
op ijsjes sabbelen werkt Koude vla nemen en verder soepjes enzo. En inderdaad de IBU 600... ik ben aan het revalideren voor mijn rug. Ben tien jaar geleden van mijn paard gevallen en dubbel geklapt (viel op mijn borst en benen klapte over mij heen, zag ze voor me waar ze niet horen ). Toen had ik even geen gevoel meer in mijn benen, die gelukkig wel snel terugkwam. Heb hierdoor een klein breukje opgelopen in de bogen die je wervels vasthouden en de boel zwaar gekneusd. en omdat de artsen toen vonden dat verder onderzoek niet nodig was is de boel nu van elkaar afgeschoven. Om het echt te fixen moet ik een operatie, maar die is behoorlijk zwaar met een jaar herstel en of je er beter van word is altijd maar de vraag. Dus we proberen het nu met revalidatie, 17 weken lang, 3 dagdelen in week. Daarnaast heb ik ook nog hypermobiliteit, dus mijn gewrichten moeten ook wat ondersteund worden door te trainen.
Wat een vragen Hij heeft niet echt een opvoed rol inderdaad. En stiekem bevalt me dat wel. Ik kan totaal mijn eigen gang gaan,en hij volgt mij in alles. Hij zegt ook vaak,ik ben blij dat jij de moeder van mijn kind bent. Dat is toch fijn om te horen? Als hij ergens zelf niet uitkomt,dan vraagt hij het altijd aan mij,hoe ik dingen oplos of iets. Maar schone luiers,vieze vingers en ondeugd,niks gaat te ver voor hem dus dat is wel fijn. Mocht mijn zoontje straks daar willen logeren hangt het af van waar hij woont of dat door kan gaan ja of nee haha. Maar dat zou ik niet zo erg vinden hoor. Zoontje ziet hem echt als papa,en dat moet ook zo blijven.
Jeetje Neffie,heftig ongeluk zeg! Moet zeggen dat sinds ik mama ben,ik ook angstig ben geworden te paard. En ik was al geen held haha! Mariek,zo dat is nogeens een flinke fout zeg! Gaan ze er iets aan doen of?
hier ben ik weer. Lange dag gewerkt. Neffie, oei das ff klote!!! En revalideren kan lang duren. Heb t bij mijn schoonzusje meegemaakt. Die had een hartoperatie gehad en moet ook ontzettend pang revalideren, en is ook nooit meer hetzelfde geweest. Winddanser, hopelijk trekt de zwelling nog wel weg voor zaterdag zodat je lekker me op de foto kan. Helaas hier geen ervaring mee. Nog geen problemen met mijn gebit gehad, gelukkig. Hier net bij het afvegen een mini beetje bloed?! Wat zou dat dan kunnen zijn. Eerder een eisprongbloefing dan een innesteling, neem ik aan? Mensen hier ervaring mee? Ik heb het nog nooit gehad iig. ??!!
@ Simoontje: innesteling?? Ik ga duimen voor je!! Ja dit gaat ook niet meer zomaar over maar ik hoop met de revalidatie sterk genoeg te worden om alles weer op te pakken en goed door een eventuele zwangerschap te komen. Die kan het probleem namelijk wel verergeren, dus hoe sterker mijn spieren en hoe fitter ik ben, des te beter! @ Saskia: Ook paardgereden dus? Leuk! Ik had twee eigen paarden, een tinker x shire en een mini! Helaas heb ik ze door verergering van mijn klachten moeten verkopen, maar ze hebben het heel goed nu. Volgens mij ben ik schijnzwanger ofzo. Ik heb echt al een week een bolle buik, soort vaag gevoel, beetje kramperig. Vanmiddag was ik even draaierig en vanmorgen geen trek in eten (en ik eet altijd vrij veel in de ochtend). Maar ik kan mezelf heel erg gek maken, want heb zoiets al eens eerder gehad en ik was toch echt niet zwanger, hahaha. Zwaar irritant dat een lichaam je zo voor de gek kan houden. Zijn jullie ook wel eens "Schijnzwanger" ?
Inderdaad heftig Neffie, hopelijk werkt het revalideren! Simoontje, hopelijk je innesteling! Ik voel me een zielig meisje. .. Naast die fijne verstandskiezen en de pijn erbij ben ik zojuist ongesteld geworden.. Ha! Ik herken het schijnzwangere gevoel wel, je voel van alles en denkt dan meteen aan zwangerschap. .
Ahhh jammer winddanser! Volgende ronde beter Ben je tenminste wel fijn hersteld van je getrokken verstandskiezen.
Ahhh nee winddanser!!! Balen!!! Je mag je nu ook wel echt even zielig voel hoor!!!! Vandaag zou de dag zijn dat ik mijn eisprong zou moeten hebben volgende app. Dus zal wel een eisprong bloeding zijn ( al hoewel ik nog geen positieve test heb gezien deze week!) hopen op innesteling , maar kan eigenlijk niet hoor!! Trusts dames. Spreken elkaar morgen weer.
Das jammer winddanser, mét recht een dag dat je mag balen... Hier is het weekend begonnen. Tenminste voor de kids en mij, manlief werkt vandaag nog even.
Dank jullie voor de lieve woorden! Stiekem is het wel een teleurstelling dat ik ongesteld ben geworden, mag natuurlijk niks verwachten maar stiekem hoopte ik dat het de eerste ronde al raak zou zijn. Ik ga me zo ziek melden, flinke pijn in mn mond en amper geslapen. . Fijne vrijdag allemaal!
aan de kant van me schoonmoeder wel, Die is van een 2 ling en haar moeder was ook van een 2ling. aan mijn kant vd familie niemand!
Een 2ling zou heel mooi zijn maar heb er al 1 dus het zou effe schrikken zijn...(goed schrikken haha) maar zeker welkom @ saskia jee heb je verhaal gelezen over BAM. En heb er respect voor, En hoe jullie beide ermee omgaan!! En dat je zoontje hem ook als papa ziet zegt al genoeg over de omgang tussen jullie in 1 woord SUPER!
Nou smiley als het bij één van jullie tweeën in de familie zit dan zou het zomaar kunnen! Oh oh ik was gisteren babyboom aan het kijken met mijn vriend, zegt hij: Zooo die mensen zijn er ook druk mee, tjongejonge. Heb maar even heel wijs mijn mond gehouden, hij moest eens weten hihi Ik heb al 2 weken 'weekend', ben namelijk pas met mijn baan gestopt en heb nog niks nieuws kunnen vinden... Heb wel goede hoop dat er wat leuks op mijn pad komt maar heb nu al 2 dagen geen leuke vacatures kunnen vinden Nog wel veel sollicitaties uit staan maar ben tot nu toe nog maar door 1 terug gebeld en dat was totáál geen baan voor mij... zucht Dus nu zit ik als een oud wijf Koffietijd te kijken hahaha
@ saskia, Ik snap het helemaal waarom je nu alleen wilt verder gaan. Fijn dat de vader van je zoon zich verder nergens mee bemoeid. @ marieke, wat een grove fout zeg. Hier zou ik zeker iets aan proberen te doen. @ neffie, met tempen vind je je ei pas nadat die gesprongen is. Pfff dat klinkt erg pijnlijk. Hopelijk helpt de revalidatie. @ simoontje, ik zou het eigenlijk niet weten wat die kleine bloeding kan zijn. Weet dat je bij een innesteling beetje bloed kan verliezen, maar dat zou al wel vroeg zijn als ik je banner zo zie. @ winddanser, beterschap. @ Hippydepippy, hopelijk vind je snel een baan. Wat voor werk zou je willen doen? @ hier, wat een bagger weer zeg. Regent hier al heel de ochtend. Maar ja ik moet vanmiddag de slaapdienst in dus laat maar regenen. Hopelijk is het morgen weer beetje droog. Verder gaat het hier zijn gangetje. Nog steeds super moe. Misselijkheid komt er nu ook nog bij. Bah dit heb ik nog niet gehad.