Aaah gelukkig ben ik niet de enige die koffietijd kijkt! Ik keek gisteren ook babyboom, heb het idee dat t mn vriend een stuk minder bezig houdt dan dat ik ermee bezig ben. Hippy; wat voor werk zoek je en in welke omgeving? Dees, balen dat je misselijk bent, succes met werken, weten ze het ak op je werk?
Hier regent het ook flink. Zo jammer voor de kids want die hebben allemaal koningsspelen op school. Ik hoop voor ze dat het nog bijtrekt. Oh ik hoop dat je misselijkheid niet al te erg wordt Djees. Dat vind ik het naarste van de hele zwangerschap. Ik hoop voor je dat je snel een baan vindt Hippy. Wat voor werk deed je? Wat raar dat beetje bloed op dit moment simoontje. Had je misschien een klein aambeitje die is gaan bloeden? Oei, veel kans op een tweeling dus smiley. Mijn vriendin heeft een tweeling, die vindt het af en toe echt te druk. Het ziet er leuk uit voor de buitenwereld maar verder is het aanpoten. Mijn exman en ik hebben voor het eerst sinds 8 jaar een redelijk gesprek kunnen voeren over de fout van de kliniek. Wel via de whats app. Hij was behoorlijk van het geheel geschrokken maar wil me het verslag dat hij heeft gekregen niet mailen dus dat geeft bij mij weer irritaties. Mijn man gaat nog proberen hem het verslag los te peuteren want wij hebben het zelf nog steeds niet ontvangen. Mijn man is bezig met de tuchtcommissie om te kijken wat we hiermee kunnen doen en ik wacht totdat mijn vader terug is van vakantie. Die weet welke stappen er bewandeld kunnen worden want hij zit in dat werk. Ik heb zware hoofdpijn van al dat gedoe. En dan zegt dat mens sorry maar wat heb ik daaraan? Al onze prive dingen staan in dat verslag wat mijn ex man echt niets aan gaat. En het is niet terug te draaien. Maarja.. we zullen het ermee moeten doen. Net even lekker naar de pedicure geweest. Even verstand op nul en nu even knallen in het huishouden voordat ik weer bij de psz moet staan.
Marieke, fijn dat je enigzins een goed gesprek hebt gehad met je ex, wel stom dat hij het verslag niet wilt mailen. Tuchtcommissie lijkt me een goed plan, want alleen sorry is wel erg kort door de bocht.. Ooee lekker de pedicure!
ze zeggen het slaat toch 1 generatie over? nou ik zit het ook te kijken maar komt omdat ik te lui ben om te zappen haha
Dat zeggen ze wel ja, maar wil niet zeggen dat het dan ook zi is Foei wat een slechte aflevering dit, soms is het best leuk, maar dit is echt wel heel erg met een nep Bea en Maxima
Hahaha oh wat grappig dat ik niet als enige koffietijd zat te kijken. Vond het wel een tenenkrommende aflevering ja met die Bea Nu GTST Kan ik 's avonds niet kijken als mn vriend thuis is want die vindt het verschrikkelijk.. @ Dees, wat voor werk doe jij? Ik wil het liefst een baan met kinderen maar ik heb orthopedagogiek gestudeerd dus ben overgekwalificeerd voor kinderdagverblijf en voor alle andere banen heb ik natuurlijk weer te weinig ervaring :S Of een baan bij P&O heb ik ook altijd leuk gevonden en ook een half jaar gedaan ter vervanging van een zwangerschapsverlof dus daar zoek ik ook veel naar. Woon in Utrecht dus liefst ook beetje hier in de buurt Hiervoor werkte ik bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking op de afdeling met autisten. Heb ontslag genomen omdat de fysieke agressie daar me echt te veel werd, vond het verschrikkelijk als ik de hele tijd op mn tenen moest lopen als er weer eentje een 'bui' had en constant aan het bonken was enzo. En als er dan één ging dan ging de rest ook dus was echt wel vaak chaos. Dus nu op zoek naar wat LEUKS zónder fysieke agressie Dus Marieke, als er nou iemand ontslagen wordt door die STOMME fout (echt belachelijk, kan echt niet zulke dingen!!) dan hou ik me aanbevolen hahaha
Haha ik voel me ineens een stuk jonger nu ik weet dat jullie ook allemaal kijken. Ik kijk voor de 2e keer GTST omdat ik geen zin heb om de afstandsbediening te pakken haha. Hippy; misschien dat je via het PGB kan werken? Is niet heel veel zekerheid met oog op alle veranderingen enzo, maar wie weet is het leuk voor nu. Vind Hulp in de Buurt | de Nationale Hulpgids Sta je ingeschreven op zorgselect.nl, nationale vacaturebank en bij de uitzendbureaus in de buurt en jobtrack en dat soort dingen? Anders is dat misschien een idee?
@marieke ja kan me voorstellen dat het druk is denk dat je er ook zo aan went, zelfde geld als je er nog 1 heb rondlopen en een 2ling krijgt. voor alles is wel wat op te vinden.. moet er zelf eigenlijk niet aan denken
Willma bevalt van de tweeling | Babyboom Das toch SCHATTIG! Winddanser, thanks! Ik kijk dagelijks op alle vacaturebanken en medizorg.nl maar de Nationale Hulpgids kende ik nog niet!
babyboom ken ik niet en nog nooit gezien hippy hoop dat je snel werk vind...vooral in deze tijd in de sector die jij zoekt hebben ze vaak altijd wel mensen nodig!
Kende babyboom ook niet, maar heb nu even een aflevering zitten kijken. *rammel rammel* Maar ook een hoop trieste verhalen daar zeg...
Jaa als je Babyboom kijkt dan is het ineens ongelofelijk dat iedereen om je heen zwanger kan worden zonder medische ingrepen en weet ik het wat allemaal.. Vond wel de eerste seizoenen wat leuker omdat er toen ook 'gewone' verhalen in zaten en nu is het allemaal moeilijk en verdrietig enzo. Maar blijft een leuk programma!
Ik ben het helemaal met je eens hippy, toen waren het meer "normale" dingen en bevallingen enzo, nu veel moeilijke situaties. Maar oo zo leuk om naar te kijken
@ winddanser, nee ze weten op mijn werk nog niet dat ik zwanger ben. Ik wil dit pas vertellen als ik een goede echo heb. Ik werk meestal alleen. Doe het dan gewoon op mijn gemakje en probeer zo min mogelijk te tillen @ marieke, nu kan ik snappen dat mensen die misselijkheid zo erg vinden. Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar voel me nou niet echt happy. @ hippydepippy, Ik werk op een woning met verstandelijke gehandicapte en 2 bewoners verstandelijk en lichamelijk gehandicapt. Zijn totaal 13 bewoners met ieder een eigen appartement. We hebben 2 gezamenlijke woonkamer. Heb je orthopedagogiek op hbo of op universitair niveau? Er is niet veel werk in de zorg bij ons in de organisatie. Wel veel op inval basis.. Maar ik woon te ver weg voor je, anders had ik het wel in de gaten gehouden. @ babyboom, ik vond de vorige serie ook leuker dan deze. Ik moet wel moeite doen om het af en toe droog te houden als ik zit te kijken. @ hier, zo raar nu. Ik zit thuis, maar mijn zoontje ligt op bed bij mijn schoonouders. Mijn man is vanavond laat thuis en ik moet straks richting mijn werk. Mijn zoontje blijft waarschijnlijk vannacht ook daar slapen. Morgen ochtend dus vlug naar huis zo gauw het kan.
Dan is het niks voor mij als het meer verdrietige dingen zijn als leuke! Heb 2 afleveringen gekeken van babys die te vroeg geboren werden vond het interresant dat wel en knap wat ze allemaal kunnen! zelfde heb ik met dieren programmas..dan zap ik ook liever weg. dat heb ik altijd al gehad
@ smiley3, bedoel je het programma kleine baby's grote zorgen? Ik vind dit een erg mooi programma. Het is alleen helaas gestopt. Ik heb wel gelezen dat ze een vervolg aan het maken zijn
@Dptje: met mijn studie gaat het goed. Heb nu weer het gevoel bij te zijn gelukkig. En nu vakantie dus kan een beetje vooruit gaan werken. Dat is echt zo'n dooddoener he van die mannen. (geen haast hebben). En dat van die jaloezie ken ik ook hoor. Het is niet dat je het iemand anders niet gunt, maar je gunt het jezelf altijd nog net iets meer en dat is normaal... @Winddanser: hoe is het nu met je? Ow flink balen, lees net dat je ongi bent geworden. Had zo gehoopt op een zwangerschap. Lekkere timing ook met je mond. Knuffel voor jou... @Smiley: die zaadjes van 3 dagen eerder liggen al braafjes te wachten op het eitje. Die nieuwe zaadjes moeten dan nog naar boven zwemmen. Hier ook 2lingen in de familie. Het overerven gaat dan wel om 2eiige tweelingen. Die slaan 1 generatie over. Laat ik nou net aan de beurt zijn hahaha. Ik ben er al zo mee geplaagd en heb me er al zo op ingesteld dat als ik een echo heb en blijkt dat er maar 1tje zit ik waarschijnlijk zal zeggen: ow 1tje maar en dan ook nog teleurgesteld zijn dat het er maar 1 is hahaha @Marieke: wat fijn dat het zo goed gaat met je dochter in huis. En wat een verschrikkelijke fout hebben ze gemaakt. Zeker werk van maken. Je staat volledig in je recht. Lekker makkelijk van hun om alleen even sorry te zeggen. @Saskia: best wel een hork actie van je ex zeg! Ik begrijp waar het vandaag komt, maar toch is het niet leuk dat ie dat gedaan heeft @Neffie: heftig hoor revalidatie! Hopelijk gaat het snel beter..Als ik schijnzwanger ben dan ben ik het nu hahaha. Want voel me zo gek nu.. @All: tweede tentamen wel goed denk ik. Niet zo'n supergoed gevoel over als de eerste maar wel een voldoende denk ik. Hier 2 rare dagen achter de rug. Sinds gisteren veel plassen. In de ochtend bij afvegen dacht ik een rose streepje te zien in mijn afscheiding. Ik dacht hmm toeval?? Ach ik wil het vast te graag zien allemaal. Om 17.30 voor de zoveelste keer naar toilet om te plassen en toen bij afvegen rose rodige afscheiding. Ik dacht is wel erg vroeg voor ongi. Ben pas 4 dpo dus eigenlijk kan innesteling ook nog niet tenzij het een snelle innesteling is. Had namelijk ook allemaal krampjes en spierpijngevoel in mijn liezen, voornamelijk links. Heb toen gevoeld en baarmoedermond was voelbaar en zat dicht (dacht miss toch ovulatie en dan met ovulatiebloeding, maar dat heb ik nog nooit eerder gehad dus zou het ook vreemd vinden als dat ineens wel zo was). Bij het eruit gaan ging er een slijm sliert mee met 2 rode strepen bloed erin. Gisteravond af en toe nog een beetje oudrose verlies. Vandaag weer veel plassen en eerst wat licht oud rose verlies en daarna niets meer. In de middag ineens wat bruine afscheiding. Daarna niets meer en vanavond ineens weer slijm met wat rode strepen erdoor. Erg frustrerend!!! Vandaag eerst ook wat last van maagzuur, maar dat heb ik weleens vaker. Mijn borsten worden ook gevoelig aan de kant van de borstkas als ze in de verdrukking komen. Ben winderig en ben in 2 dagen tijd 4 keer heen geweest voor ontlasting. Dat heb ik nog nooit gehad!!! Eerst dacht ik innestelingsbloeding, maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen hahaha. Wat denken jullie? Tjee het is weer een heel epistel geworden....
@dees ja die bedoelde ik vond het erg mooi en interresant ook best moeilijk om soms erna te kijken hoor @stokstaartje klinkt als innestelling meid en een snelle innestelling komt wel eens voor ik duim voor je hier was exact dag 5 innestelling (voelde het aan de steekjes en lichte krampjes volgens mijn weet niet zeker is het 2 eiige wat in familie zit.. nou laat het dan maar 4 generaties overslaan haha mocht het zo wel zijn is het welkom hoor, maar zal toch goed schrikken over de zaadjes....soms hoor je dat dag voor of op de eisprong die zaadjes liggen te wachtten en dat de dag na eisprong die zaadjes het hebben overwonnen.. (heb wel eens gevraagd hier of iemand wist welke dag hun kind verwekt was van welke klusdag en sommige wistten exact de dag na eisprong terwijl ze ook dag ervoor geklust hadden vandaar nou hier is het of op de dag vd eisprong die het overwonnen hebben of kort na de eisprong meer kans is er niet haha dus ben benieuwd of het klopt met termijn echo dan weet ik welke het heeft gehaald haha stokstaart mooi dat je studie goed gaat effe gedachtte anders heb je nog gependeld....voor de meiden?